در تمام خانه های دنیا بدون توجه به نوع منزل قطعا از سرامیک ها در بخشی از ان استفاده شده است اما در این مورد کارخانجات نیز تولید و توزیع و عرضه سرامیک با قیمت پایین را مورد بحث قرار می دهند. اما ابتدا بیایید سرامیک ها را بررسی کنیم.

اگر می خواهیم به زبان ساده تری برای شما توضیح دهیم که سرامیک چیست باید بگوییم این کاشی ها در واقع کاشی هایی هستند که برای پوشاندن کف یا دیوار استفاده می شوند.

سرامیک از کلمه یونانی برای “سرامیک” است که کلمه ایرانی به معنی “سفال مشتق شده است.”سرامیک در حالی که از مواد و مواد ساخته شده است از کلمه یونانی گرفته شده است.

برای تولید سرامیک از موادی مانند خاک رس ساخته شده است, اکسید الومینیوم, کاربید سیلیکون, و غیره. که در فرایندهای خاص با هم ترکیب می شوند اب و خمیری تهیه کنید که در قالب های از قبل ریخته می شود.

سپس فیلم ها در ماشین های خشک کن قرار می گیرند تا به شکل دلخواه قالب ها برسند. در نهایت فرمولاسیون ها به کوره سرامیکی به نام اضافه می شوند تا فرایند تولید کامل شود.

سرامیک دیوار ارزان

سرامیک دیواری شما ارزان یا گران است و تمام سرامیک ها دارای یک لایه لعاب هستند که می تواند براق یا تزیینی یا رنگی باشد.

برای افزودن پوشش لعابی به سطح سرامیک ها می توان نوع و کارایی را قبل از پخت به قالب سرامیکی خشک اضافه کرد یا بعد از اتمام محصول مخلوط اصلی بیسکویت می توان لعاب را اضافه کرد اما سرامیک ها را باید پس از افزودن لعاب دوباره به فر اضافه کرد, برای پخت دوم, یا به اصطلاح پخت مضاعف.

تولید سرامیک با لعاب امروزه بسیار رایج تر است زیرا این امکان را برای افراد از طرح و طیف گسترده ای از رنگ ها فراهم کرده است تا طرح خود را انتخاب کنند و این امر همچنین منجر به توسعه این نوع سرامیک ها شده است.

سرامیک ها در اولین ورود خود به بازار طرفداران زیادی را به خود جلب کردند اما افرادی که از این محصولات در خانه ها و ساختمان های خود استفاده می کردند نمی دانستند سرامیک چیست یا برای چیست.

کارخانه سرامیک دیوار ارزان

با افزایش رقابت در صنعت بسیاری از کارخانجات سعی در تولید سرامیک دیواری ارزان قیمت داشته اند که می تواند در محیط های مختلف با انواع مختلف هوا در پارکینگ ها و کفپوش ها و خدمات بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

معمولا در خانه ها از دنباله دارهای لعاب دار یا نما یکسان یا مشابه استفاده می شود و معمولا پخت دوم یا سوم دارند. امروزه صدها مدل مختلف به بازار معرفی می شوند.

“برای پوشاندن دیوارهای یک ساختمان مسکونی از مصالح بسیار متفاوتی مانند پوشش دیوار استفاده می کنند اما اگر بخواهیم از منظر حرفه ای و علم ساختمان به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که استفاده از سرامیک در مقایسه با سایر انواع پوشش های دیوار می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

یکی از دلایل اصلی که این سرامیک ها را به گزینه مناسب تری تبدیل می کند این است که عمر بسیار طولانی تری نسبت به مواد و سایر ابزارها دارند و پس از مدتی مجبور به تعویض نخواهید شد.

همراه با عمر بسیار طولانی خود را, سرامیک دارای استحکام بسیار بالا, اگر شما در اطراف شما نگاه, شما قطعا به نقطه ای که اکثر محیط های پر ترافیک سرامیک برای پوشش دیوار و کف استفاده کرده اند, مانند طبقه از اکثر فروشگاه ها و یا رهگذران, همه در سرامیک تحت پوشش.

سرامیک هایی که در این محیط استفاده می شوند اغلب در برابر نفوذ اب بسیار مقاوم هستند و در صورت قرار دادن پوشش لعابی دیگر امکان لغزش روی ان ها وجود ندارد.

تولید سرامیک دیوار

در بخش های قبلی به تفصیل توضیح دادیم که دیوار سرامیکی پذیرایی برای رسیدن به تولید چه مراحلی را طی می کند.

اما چیزی که در انتخاب سرامیک اهمیت ویژه ای دارد این است که اگر از کفش و دیوارهای معمولی برای رنگ کردن محیط اطراف خود استفاده کنید این دیوارها در اثر نور خورشید یا بسیاری از عوامل دیگر رنگ خود را از دست می دهند. اما هر جا که در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند رنگشان ثابت خواهد ماند و اصلا تغییر نخواهد کرد.

اگر عضو کسانی هستید که به نظافت و بهداشت بسیار اهمیت می دهند استفاده از سرامیک گزینه بسیار مناسبی برای محیط خانه شما است زیرا تمیز و تمیز بودن بسیار راحت تر از سایر مواد است.

شما می توانید مواد شیمیایی موجود در سطح سرامیک را فقط با استفاده از یک دستمال مرطوب یا مقداری اب تمیز کنید و از اینکه مواد شیمیایی موجود در مواد شوینده به سرامیک صدمه نمی زند راحت شوید.

پخش و عرضه سرامیک

کارخانجات تولید انواع کاشی و سرامیک پس از تولید این محصولات توسط نمایندگان خود در شهرهای مختلف در مغازه های واقع در سطح شهر توزیع و عرضه می شوند.

این سرامیک ها وقتی چندین بار در داخل کوره های سرامیکی شلیک می شوند بسیار مقاوم هستند و کار سرامیک در دیوار را راحت تر می کنند. همچنین گرم ذوب می شوند.

با توجه به تمام ویژگی های بسیار عالی ما برای سرامیک ذکر, توصیه می کنیم شما را به خرید یک دیوار یا کف پوشش.

برای خرید سرامیک مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ما از خانه و تنها با تکمیل فرم در سایت ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *