سنگ از زمان های بسیار قدیم یکی از مهمترین مواد اولیه در پروژه های ساختمانی بوده است. با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت سنگ طبیعی تولید مصنوعی به طرز چشمگیری شروع و گسترش یافت.

در میان این محصولات سنگ پی وی سی صنعتی یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده مصرف کنندگان است. سپس خواص سنگ دال مصنوعی را توضیح می دهیم.

 

سنگ اسلب مصنوعی پی وی سی

برای تولید اسلب پی وی سی مصنوعی از مواد اولیه پودر سنگ و پی وی سی استفاده می شود, محصول پی وی سی را می توان به راحتی بر روی دیوار کاشته و همچنین سازگار با محیط زیست. بنابراین می توان این نوع سنگ را روی یک سطح مداوم و ناهموار نصب کرد. از دیگر ویژگی های سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد: عایق سرد و عایق حرارتی, طیف گسترده ای از تودرتو و توری, سهولت نصب در تمام سطوح, قابلیت شستشو با مقاومت کامل در برابر نفوذ اب, مقاومت در برابر حریق قابل توجه و مقاومت در برابر ضربه و فشار

سنگ اسلب مصنوعی پلکسی

ماده اصلی تشکیل دهنده این سنگها صفحات پلکسی گلاس است. سنگ اسلب مصنوعی از ورق پلاستیکی خشک در کارخانه ساخته شده است که به مقدار کمی انعطاف پذیر است. سنگ پولسومون در چهار نوع تولید می شود: رنگ, شفاف, نور گذر و اینه. این محصولات به دلیل خواصی که دارند در انواع طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. “مهمترین عاملی که به محبوبیت این سنگها کمک کرده است این است که به راحتی برش داده شود.

 

سنگ اسلب مصنوعی صنعتی

این روش ساخت اسلب مصنوعی صنعتی است که رنگ دانه های اکسید اتو باعث ایجاد الگو و رنگ در سنگ می شود و با ترکیب با سایر مواد اولیه و قرار دادن در قالب دال می توان در یک ساختمان تولید کرد. سنگ اسلب از نظر قیمت و حمل و نقل مناسب تر از انواع طبیعی است.

سنگ اسلب مصنوعی ضخیم

از این نوع سنگ می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد. قابلیت های مهم این نوع سنگ ها را می توان در نمای بیرونی ساختمان ذکر کرد که باعث می شود از سایر سنگ های مصنوعی متمایز شود. همانطور که گفته شد این سنگ ها در کارخانه ها تولید می شوند و مصرف کنندگان می توانند با توجه به طرح مورد نظر خود سفارش دهند.

 

سنگ اسلب مصنوعی عقیق

مدت هاست که از سنگ عقیق به عنوان سنگ قیمتی برای جواهرات و مجسمه های برنجی استفاده می شود. سنگ دال مصنوعی عقیق می تواند جایگزین مناسبی برای استفاده دوستداران عقیق باشد زیرا هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از سنگ طبیعی موجود در بازار است. سنگ عقیق طلایی بی نظیر که به عنوان یکی از زیباترین انواع سنگ عقیق مصنوعی در نظر گرفته می شود به دلیل توانایی عبور نور در طرح های مدرن در مکان های مختلف سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ اسلب مصنوعی کوچک

این سنگ مانند سنگ تراورتن یکی از محبوب ترین محصولات ساخته شده توسط دستان خود است. هزینه اقتصاد و داشتن قیمت مقرون به صرفه و همچنین سبک وزن توجه بسیاری از مصرف کنندگان و مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

 

سنگ اسلب مصنوعی کوارتز

از اسلب کوارتز مصنوعی می توان برای طراحی فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.

فضایی که می توان از این محصول استفاده کرد سینک ظرفشویی و کابینت است.

این ماده علاوه بر خاصیت ضد اب و ضد اسید دارای وزن سبک است که باعث سهولت اجرای نصب سنگ می شود.

سنگ اسلب مصنوعی گلاس

این محصول به دلیل تنوع در نقش و رنگ و فناوری تولید مدرن و یکپارچگی سطح ظاهر نهایی بسیار منحصر به فردی را در فضاهای داخلی سازه ایجاد می کند.
دال شیشه ای مصنوعی بسیار سبک است و توانایی ضد خش بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های این سنگ می توان به سطوح دو طرفه (براق و تک صورت و مات) اشاره کرد که باعث تنوع بیشتر این سنگ می شود.

 

سنگ اسلب مصنوعی لته

این محصول به سنگ مرمر معروف است.

سنگ اسلب مصنوعی یک لاته مات است که با پس زمینه کرم روشن می تواند در داخل خانه استفاده شود.

این محصول برای کف های فضایی لوکس بسیار مناسب است.

این می تواند به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای سنگ های مرمر طبیعی در ساختمان ها استفاده شود.

سنگ اسلب مصنوعی لایت

این محصول یکی از محبوب ترین فروش سنگ مرمر اداوی است.

سنگ اسلب مصنوعی سبک با زمینه قهوه ای روشن یا بسیار مناسب برای ویلاهای داخلی در فضای باز.

به دلیل استحکام بالا می توان از این سنگ روی زمین نیز استفاده کرد.

 

سنگ اسلب مصنوعی مدرن

اسلب مصنوعی مدرن یکی از پر فروش ترین مناظر برای خانه ها و ویلاها محسوب می شود.

سنگهای مدرن مانند سنگهای تزیینی جلوه های زیبایی را به چشم انداز می بخشند. برای نصب این سنگ باید طراحی ساختمان در نظر گرفته شود.

این محصول همچنین می تواند برای ساخت و ساز جدید استفاده شود.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید از سنگ مصنوعی مدرن برای سازه های قدیمی استفاده کنید قطعا باید با طراحان باتجربه مشورت کنید.

سنگ اسلب مصنوعی مرمر

مزیت اصلی اسلب سنگ مرمر مصنوعی تراکم کم است, استحکام بالا, مقاومت بالا در برابر خراش و سایش, میزان جذب کم اب, مقاومت در برابر شرایط بد جوی, و وزن سبک. این محصول کاربردهای گسترده ای در طراحی داخلی فضا در پروژه های ساختمانی دارد.

ظرافت نفیس سنگ مصنوعی سنگ مرمر باعث شده است که یکی از محبوب ترین مواد قابل حمل در طراحی دکوراسیون منزل برای مصرف کنندگان باشد. کفپوش سنگ مرمر در اتاق نشیمن و یا در کابینت ام دی اف بادی سنگ مرمر در میان مواردی است که نگاه لوکس و چشم نواز به محیط اطراف خانه هستند.

 

سنگ اسلب مصنوعی نور گذر

اسلب مصنوعی سنگ (شفاف) یک محصول جدید در زمینه روشنایی داخلی است. شاید شما سنگ نور عبور در بعضی از نقاط که علاوه بر لوکس بودن روشنایی خانه را بیش از همیشه بهبود می تواند دیده ام. سنگهای سبک مصنوعی به عنوان مرمر نیز شناخته می شوند.

سنگ اسلب مصنوعی و تایل

در بازار سنگهایی با دو اندازه اسلب و کاشی موجود است. بد نیست بدانید تفاوت های اصلی بین سنگ های دال مصنوعی و کاشی چیست. سنگ های کاشی پس از عملیات حذف سنگ مستقیما به بازار ارسال می شوند. با این وجود سنگهای دال مصنوعی پس از اسلب تحت اصلاح دوم قرار می گیرند و سپس به بازار عرضه می شوند.

سنگ های کاشی در واقع سنگ های کوچک نامیده می شوند.

یکی دیگر از تفاوت بین اسلب و اسلب اندازه و کیفیت است, سنگ های بزرگ به اندازه با کیفیت بالاتر تبدیل اسلب.

این بدان معنا نیست که کاشی سنگی بی کیفیت است.

علاوه بر این همیشه به طور نامتناسبی در بازار محبوب هستند زیرا در اندازه های دقیق و با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می شوند.

 

سنگ اسلب مصنوعی هیزمی

این محصول یکی از متداول ترین مواد برای فضای داخلی ویلا است.

اسلب مصنوعی چوب را می توان در دکوراسیون داخلی طراحی چوب با توجه به طراحی منحصر به فرد خود استفاده کرد.

از دیگر مزایای این محصول می توان به قابلیت نسوز و مه ساخت این محصول در طراحی چوب ساخت شومینه سنگی نیز اشاره کرد.

سنگ اسلب مصنوعی هرسین

این محصول یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین سنگ مرمر رنگی است. وجود چندین خاصیت کلیدی در سنگ دال مصنوعی هرسین باعث می شود که این محصول در گروه مریتیتس به یک محصول مفید تبدیل شود. از ویژگی های این محصول می توان به مقاوم در برابر خراش و سایش, تراکم استاندارد, سطح براق, دارای رنگ های ثابت و چسبندگی بالا.

 

سنگ اسلب مصنوعی 3d

این یکی از زیباترین سنگهای اروپا است و دارای سطح منحصر به فردی است و درخشندگی متمایزی در فضا دارد.

3د سنگ دال مصنوعی است که معمولا در داخل درب بالابر استفاده, دیوارهای داخلی لابی و طبقه سالن لوکس تر. مجاورت یکی از عواملی است که می تواند در این محصول ایجاد شود و در دو طرح مچ دست و فوری به بازار عرضه شود.

سنگ اسلب مصنوعی گلکسی هند

رنگ محصول سیاه است و بهترین برای محیطی است که با رنگ های تیره طراحی شده است. در اندازه دال توسط هند تولید و صادر می شود. سنگ مصنوعی گالیک ظاهری منحصر به فرد دارد. این سنگ با زمینه مشکی و درجه بندی طلایی یکی از محبوب ترین سنگ های موجود در بازار است.

سنگ اسلب مصنوعی گرانیت فیروزه ای

معمولا, اسلب گرانیت مصنوعی در لابی استفاده, سالن های لوکس و فضاهای داخلی بسیاری از مراکز مسکونی و تجاری و ظاهر چشم نواز فراهم می کند.

این محصول مانند فیروزه مرده یکی از محبوب ترین و خاص ترین سنگ های مورد استفاده در ساختمان های لوکس است. در روند تولید گرانیت فیروزه ای از سبک بسترهای زیر صاف و چرمی استفاده می شود که هر کدام ظاهری منحصر به فرد دارند.

 

سنگ اسلب مصنوعی گرانیت ایرانی

با توجه به قیمت بالای سنگ گرانیت مصرف کنندگان و طراحان می توانند از سنگ های اسلب گرانیت مصنوعی ایران استفاده کنند. وزن سبک خود و خواص ضد سایش سنگ جذاب برای بسیاری از افراد علاقه مند را.

سنگ اسلب مصنوعی طرح سنگ

این محصولات مانند سنگهای پله ای با چگالی بالا از نفوذ اب و رطوبت جلوگیری می کنند و می توانند در طراحی استخرهای شنا مورد استفاده قرار گیرند.

یکی دیگر از ویژگی های اسلب سنگ مصنوعی قیمت اقتصادی است.

 

سنگ اسلب مصنوعی طرح دار

با توجه به تولید این محصولات در کارخانجات مشتریان و طراحان علاقمند به سنگ می توانند اسلب مصنوعی و کاشی گرانیتی را با توجه به طرح و رنگ و درب تحویل سفارش دهند.

سنگ اسلب مصنوعی دست دوم

در عملیات نصب و برش سنگ از مقدار قابل توجهی سنگ استفاده می شود. پس از اتمام عملیات سنگ نوازش در پروژه اسلب مصنوعی دست دوم می توان به چرخه عرضه بازگردانده و مجددا مورد استفاده قرار گرفت.

 

سنگ اسلب مصنوعی هزینه

به طور کلی وقتی کیفیت یک محصول خوب بالاتر باشد و بتواند نیازهای تعداد زیادی از علاقه مندان را برطرف کند گران تر است. همین امر در مورد هزینه سنگ دال مصنوعی نیز صدق می کند.

سنگ مانند گرانیت از کیفیت بالاتر و کیفیت بهتری نسبت به سنگ طبیعی برخوردار است.

علاوه بر این, معادن بسیار محدود و برش یک فرایند بسیار دشوار است. همه اینها دلایل اصلی هزینه بالای اسلب سنگ طبیعی است.

با این وجود بسیاری از انواع مصنوعی سنگها باعث شده است که بسیاری از علاقه مندان به خرید این محصولات بپردازند.

خریداران عزیز می توانند علاوه بر دریافت اطلاعات مورد نیاز به سبت بروند و کاتالوگ کامل را برای خرید انواع اسلب مصنوعی از این وب سایت دانلود کنند.

یکی دیگر از ویژگی های وب سایت پرداخت اینترنتی است که به مشتریان اجازه می دهد محصولات خود را از طریق اینترنت پرداخت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *