بهترین مصالح سنگی که در مقابل رطوبت دوام بالایی دارد، کاشی استخری می‌باشد که در این مقاله ما قصد داریم نمایندگی فروش این محصول را به همراه قیمت و مشخصات انواع آن به شما بگوییم.

کاشی استخری محصولاتی هستند که دارای ویژگی‌های خاص برای استفاده در محیط‌های مرطوب و دائماً خیس مثل استخر‌ها می‌باشند.

این نوع کاشی‌های موجود به دلیل جذب بالای آب بهترین مصالح هستند و امروزه برای استخر از این کاشی‌ها استفاده می‌کنند و بهترین نوع عایق‌بندی در استخر‌ها بوده است.

کاشی و سرامیک استخری از کاشی‌های معمولی قیمت پایینی ندارند و معمولاً با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است.

این نوع کاشی استخری در واقع جزء این محصولات پرسلانی می‌باشد که در ابعاد کوچک و به صورت لعاب دار، تولید می‌شود.

برای ساخت این محصول از خاک سفید استفاده کرده‌اند که در حرارت و دمای بالا و طی زمانی طولانی پخته شده است که به همین دلیل، از جذب آب و رطوبت بسیار پایینی برخوردار می‌باشد.

برای تست جذب آب برای این کاشی شما می‌توانید، چند قطره آب بر روی سطح آن کاشی ریخته و سپس اگر آب از روی آن ریخت بیرون و به اصطلاح سُر خورد به پایین، یعنی جذبش تقریباً صفر درصد می‌باشد و تقلبی است.

این کاشی‌های استخری بیشتر به شکل چهار گوش و یا شش گوش می‌باشند و ابعاد آن‌ها پنج و دو میل در پنج و دومیل می‌باشد.

این کاشی‌های استخری بر روی تور‌هایی که اندازه آن‌ها سی سانتی‌متر در سی سانتی‌متر است و به شکل مربع است چسبیده می‌شود.

قطعات کوچک این نوع کاشی‌ها به راحتی از تور جدا می‌شود و می‌توانیم از این قطعات ریز برای موارد ظریف کاری مثل ساخت گلدان و لوازم تزئینی از آن‌ها استفاده کرد.

این قطعات ریز شامل رنگ‌های سفید، آبی، قرمز، نارنجی، سبز و غیره می‌باشد که رنگ آبی و سفید جزء پر فروش‌ترین‌ها هستند.

در ادامه به خرید و فروش این کاشی‌های استخری و همچنین قیمت این محصول در بازار می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

خرید کاشی استخری

امروزه در بازار مصالح جدیدی عرضه شده است به نام کاشی استخری، که بهترین عایق برای استخر است و ما قصد داریم خرید این کاشی استخری را به شما بگوییم.

کاشی‌های استخری نوعی از کاشی است که در برابر رطوبت هوا و نفوذ آب مقاوم بوده که به همین دلیل عمر مفید بیشتری نسبت به کاشی‌های معمولی دارند.

اولین نکته برای خرید این کاشی‌ها، در نظر گرفتن بودجه‌ای است که قرار است هزینه کنید.

توجه به بودجه و سرمایه‌ای که برای خرید و انتخاب نوع کاشی می‌گذارید، دقت کنید و هماهنگی بین قیمت و نوع کاشی را در نظر بگیرید.

هزینه کم برای خرید کاشی ممکن است پس از مدتی دوباره شما را مجبور به خرید دیگر با قیمت بالا کند، پس باید در انتخاب و نوع آن دقت بالایی را انجام دهید.

بهترین راه برای اطمینان از بودجه مورد نیاز و کاشی مرغوب مشورت با کسی است که علم و تجربه خوبی از این کار را دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل برای خرید کاشی، انواع کاشی است که باید انواع آن را بدانیم و کاربرد هر کدام را از کارشناس بپرسیم.

دومین عامل و فاکتور مهم در خرید کاشی، رنگ آن کاشی می‌باشد که کاشی‌های استخری با رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارند.

این کاشی‌های استخری بیشتر در رنگ‌های آبی، سبز و سفید است، چرا که این رنگ‌ها نور و آب را به خوبی انعکاس می‌دهند و سبب می‌شوند استخر‌ها روشن و رنگی جلوه‌کننده داشته باشند.

اگر دوس دارید که استخرتان عمیق به نظر برسد، رنگ‌های تیره گزینه‌ی مناسبی برای خرید می‌باشد.

از دیگر موارد مهم برای خرید کاشی‌های استخری: تشخیص کیفیت و استحکام زیاد کاشی و سرامیک، انتخاب کاشی و سرامیک با توجه به فضایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، توجه به ضخامت و قطر کاشی و کارخانه‌ای که آن را تولید می‌کند بستگی دارد.

فروش کاشی استخری

یکی از محبوبیت‌ترین خرید در بین مردم که طرفدار بالایی دارد، کاشی استخری است که فروش آن را در این مبحث عرض می‌کنیم.

این کاشی در سایز‌های مختلفی تولید می‌شود و به دست مردم در بازار مصالح فروشی به فروش می‌رود.

مراکز فروش کاشی‌های استخری بیشتر همه نوع از محصولات را در اختیار مشتری قرار می‌دهند، تا مشتری بتواند بهترین انتخاب خود را در این خرید داشته باشد.

اما باید بدانیم که موجودی انبار یک نماینده با دیگری فرق دارد و همین تفاوت سبب تمایل و گرایش خاص به سمت یک محصول مشخص می‌شود.

مراکز فروش کاشی‌های استخری در تهران که به صورت تخصصی فعالیت دارند، هم اکنون چیزی نزدیک بیست مرکز است.

در بین تمامی این مرکز‌ها محصولات کارخانه‌های البرز و گلدیس به وفور یافت می‌شوند.

این دو کارخانه در سالیان پیش بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از محصولات کاشی‌های استخری را به بازار عرضه کرده‌اند و به مشتری خود فروخته‌اند.

کرج و شهرستان‌های دیگر نیز مانند تهران فروش داشته‌اند، اما به اندازه و قدرت کمتری عرضه‌کننده‌های کاشی استخری فعالیت داشته باشند.

بیشترین فروش این کاشی‌های استخری مربوط به شهر تهران و کرج بوده است و درخواست‌های مردمی از خرید این نوع کاشی‌ها در این دو شهر بیشتر است.

نمایندگی کاشی استخری

ایران جزء یکی از تولید‌کنندگان بزرگ در جهان برای تولید کاشی استخری است که نمایندگی این نوع کاشی را می‌خواهیم بررسی کنیم.

در ایران کارخانه‌های بسیاری وجود دارند که انواع کاشی و سرامیک را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

کاشی و سرامیک در بازار انواع گوناگونی دارند که هر کدام نسبت به ویژگی‌های خاص و کاربرد‌های گوناگون خود وارد علم و تجهیزات جدیدی در بازار شده‌اند.

یکی از نمایندگی‌های کاشی استخری، شرکت البرز است که یکی از نام‌های آشنا در صنعت کاشی و سرامیک است که انواع این محصولات را با مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی بالا تولید می‌کند.

یکی از محصولات تولید شده در این کمپانی کاشی استخری است که در طرح، رنگ، سایز و غیره متفاوتی تولید می‌شود.

این شرکت البرز انواع کاشی‌های استخری را طبق استاندارد‌های جهانی تولید می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

نمایندگی این شرکت واقع در تهران است، اما در سراسر کشور نمایندگی‌های مجازی احداث کرده که خرید برای مشتری‌ها راحت و مقرون به صرفه باشد.

کاشی‌های استخری را که این نمایندگی تولید می‌کند کیفیت بسیار بالایی دارند، به همین خاطر بین مصرف‌کنندگان محبوبیت بالایی را دارد.

این کیفیت بالای کاشی استخری البرز سبب شده است که شرکت فعالیت بیشتری داشته باشد و محصولات خود را به جز در کل کشور به کشور‌های دیگر نیز صادر کند.

نمایندگی کاشی استخری البرز در شهر تهران شروع به فعالیت کرده است و بیشتر در پروژه‌های بزرگ، ویلا‌سازی‌ها و غیره که نیاز به کاشی عمده استخری دارند، از این نمایندگی کاشی استخری البرز استفاده می‌کنند.

مراجعه کردن به این نمایندگی و دفتر نوعی از خرید مستقیم محسوب می‌شود، چون که دیگر واسطه‌ای در بین فروشنده و خریدار نیست و کارخانه کاشی استخری را مستقیم به مشتری عرضه می‌کند، پس در نهایت قیمت مناسب‌تری خواهد داشت.

این کاشی‌های استخری البرز در برابر مواد شوینده و اسیدی مقاومت بالایی دارد زچرا که از لعاب با کیفیت بالا برای این محصولات استفاده شده است و کیفیت خیلی خوب و بالایی را دارد.

نمایندگی کاشی‌های استخری بسیار مفید بوده است و امروزه برای افرادی که پروژه‌های بزرگ در استخر‌سازی انجام می‌دهند بسیار خوب و مقرون به صرفه بوده است.

قیمت کاشی استخری

یکی از محصولاتی که در صنعت ساختمان‌سازی و زیبا‌سازی اهمیت بالایی دارد، کاشی استخری است که قیمت آن را در بازار امروز می‌خواهیم بررسی کنیم.

کاشی‌های استخری برای موارد بهداشتی و تزئین داخل یا بیرون ساختمان و عایق رطوبتی به کار می‌رود.

این کاشی‌ها به شکل‌های مختلف تولید می‌شوند، اما برای استخر‌ها پیشنهاد می‌شود که از کاشی که سایز کوچکی دارد استفاده شود چون این موضوع باعث می‌شود امکان سر خوردن فرد در استخر کاهش یاید.

نوع کاشی‌ها برای قیمت بسیار مهم است مثلا: کاشی‌های مینیاتوری و سه بعدی به دلیل جذابیت‌های ظاهری بسیار بالایی که دارد، ظرأفت بالایی آن، مشخص نبودن درز بین کاشی‌ها، قیمت بالاتری نسبت به کاشی‌های ساده‌تر دارند.

قیمت این کاشی‌های مینیاتوری این گونه است که برای هر متر مربع آن، قیمت بالایی را باید بپردازید.

استفاده کردن این نوع کاشی بیشتر برای محیط‌های بسته مناسب است، زیرا که نسبت به سرامیک مقاومت کمتری در برابر فشار‌های محیطی مثل دارند، پس از این رو بیشتر در دیواره‌ها کاربرد دارد.

این کاشی‌های استخری با توجه به ابعاد، رنگ و نوع آن‌ها قیمت متفاوتی را دارد و حالت نوسانی می‌باشد.

مشخصات کاشی استخری

در ادامه با این بحث، می‌خواهیم به یکی از مهم‌ترین کاربرد و مشخصات کاشی استخری بپردازیم.

کاشی‌های استخری موجود در بازار که با جذب آب بسیار پایینی که دارند، از جمله مهم‌ترین مورد مناسب در ساخت کف و بدنه استخر، سونا، جکوزی، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و هر مکانی که با رطوبت سر و کار دارد، می‌باشند.

جدا از این موارد، کاشی‌های استخری امروزه در پوشش حوض‌ها و آبنما‌های سرامیکی نیز بسیار کاربرد دارند و طرفدار بالایی را جذب کرده است و می‌توانیم از آن، به وسیله رنگ‌های مختلف آن‌ها، طرح‌های زیبا و جذابی برای این المان‌ها ایجاد کرد.

کاشی‌های استخری همچنین در ساخت و هنر زیبای معرق بسیار کاربرد دارند و همچنین به دلیل انعطاف‌پذیری و زیبایی که این کاشی‌های استخری دارند، در پوشش ستون‌ها، فضای بین کابینت‌ها نیز از کاربرد زیادی بهره گرفته است.

کاشی استخری از جمله کاشی‌هایی می‌باشد که به آسانی قابل جا به جایی و تغییر شکل جدید است و این اجازه را به کاربر می‌دهد که با کمی جدا کردن و تغییر شکل‌ها، نمونه و طرح اصلی را تغییر دهند و طرح‌های زیبا و جدیدی از آن ساخته شود.

از دیگر مشخصات این کاشی‌ها این است که نسبت به رنگ از تنوع بالایی برخوردار هستند، این کاشی‌ها کمک می‌کند که سطح مورد نظر بزرگ جلوه دهد، انعطاف‌پذیری بالایی این کاشی‌ها دارند، در برابر یخ زدگی و حرارت بالا بسیار مقاومت بالایی دارند، در برابر لکه‌گیری مقاوم هستند، از این کاشی‌ها برای استفاده در طرح‌های مختلف انجام می‌شود و جذب آب این کاشی‌های استخری و رطوبت آن کم و نزدیک به صفر است.

انواع کاشی استخری

مصالح جدیدی که در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم بوده است، کاشی استخری است که انواع گوناگونی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نوع اول از این کاشی‌های استخری، نوع شیشه‌ای می‌باشد که این نوع کاشی، نور خورشید را جذب می‌کنند و باعث انعکاس کردن تلاطم آب می‌شود.

نوع دوم از این کاشی‌ها پرسلانی است که از محبوب‌ترین کاشی‌ها نزد مرد است که این نوع کاشی شبیه سرامیک است و از ترکیب خاک رس، ماسه ریز دانه و فلدسپات و این کاشی در حرارت بالا ساخته می‌شود که این امر باعث دوام بالای آن شده است.

نوع سوم این کاشی استخری، موزاییکی می‌باشد که از مواد مختلفی مانند سرامیک، شیشه، پرسلان یا سنگ به دست می‌آید و در قالب‌های کوچک ساخته و تولید می‌شود که این نوع کاشی برای نصب آسان، روی یک ورق مش قرار می‌گیرد.

نوع چهارم، سنگ طبیعی است که این کاشی از جنس سنگ طبیعی می‌باشد و ظرأفت و زیبایی این کاشی بالا است و همچنین مقاومت آن نیز زیاد است و مهم‌ترین خوبی این کاشی، تمیز کردن راحت آن است.

نوع آخر این کاشی استخری، کاشی چینی می‌باشد، ظاهر این نوع کاشی شبیه به سنگ طبیعی است و مقاومت بالایی برای استفاده در استخر را دارا می‌باشد.

به طور کلی، انواع کاشی استخری هر کدام به نوبه خود ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای استخر مناسب می‌باشند و امروزه بسیاری از افراد از این نوع کاشی برای استخر، سونا و جکوزی استفاده می‌کنند، مجموعه معتبر ما نیز، در ارائه برترین و با کیفیت‌ترین نوع کاشی استخری می‌باشد که اگر خواهان این نوع کاشی هستید، می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید و در خرید عمده و مستقیم این محصول که زیر قیمت بازار می‌باشد، به شما تحویل دهیم تا یک خرید کاملاً اقتصادی داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *