بخش عمده طراحی دکوراسیون در انتخاب درست رنگ و مدل کاشی و سرامیک است؛ ما در بازار انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن را داریم که هرکدام دارای مشخصات فنی و قیمت منحصر به فردی است.

کاشی‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و همین تنوع زیاد کار انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی را اغلب برای افراد تا حدودی دشوار می‌کند لذا چون سلیقه‌ها متفاوتند لازم است بیننده با تفکر و خیال نوع مصرف خاص خود را تجسم و تصور کند.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن

برای طراحی و دکوراسیون داخلی بهتر است از محصولات جدید بازار استفاده کنید زیرا انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن باعث می‌شود سرویس بهداشتی شما جذاب و منحصر به فردتر به نظر برسد.

در حال حاضر برای طراحی کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی از کاشی و سرامیک سه بعدی استفاده می‌شود طرح سنگ از جدید‌ترین و مدرن‌ترین سرامیک‌های سرویس بهداشتی است و با توجه به محبوبیت و زیبا بودن آن در تمامی سرویس بهداشتی‌های کوچک و بزرگ می‌شود استفاده کرد.

بازار خرید و فروش کاشی لعابدار صدفی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن بسی پر رونق می‌باشد کاشی و سرامیک‌های مدرن رنگ و تناژ روشنی دارند پس به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ‌های خنثی و سرد ارامش بیشتری را به دیگران منتقل می‌کند کاشی‌هایی با ابعاد بزرگ راهی عالی برای انتقال ظاهری مدرن به سرویس بهداشتی شما است.

کاشی کاری مدرن امروزه در میان اکثر طراحان دکوراسیون محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورده است چرا که این روش از کاشی کاری را می‌توان در طراحی هر قسمت از خانه حتی سرویس بهداشتی استفاده کرد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاشی سرویس بهداشتی مدرن کاشی کاری عمودی است.

سادگی در کنار زیبایی که این مدل نصب کاشی به فضای شما خواهد داد باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضای شما می‌شود در نصب این مدل کاشی کافی است تنها کاشی‌ها را به صورت آجری در کنار هم قرار دهید و از نتیجه لذت ببرید.

کاشی کاری منظم کاشی کاری با طرح چپ و راستی و کاشی کاری زنجیره‌ای و پیوسته است که نسبت به موارد دیگر زیبایی خاصی به فضای شما می‌دهد اما کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد کاشی کاری حصیری در کنار زیبایی و جذابیت خاصی که می‌دهد نیازمند دقت فراوانی خواهد بود از این رو توصیه می‌شود که نصب این مدل را فقط به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.

شاید تصور کنید که به دلیل تخصصی بودن نصب آن‌ایده مدل کاشی کاری کمی مشکل باشد اما لازم است بدانید در انجام این نوع کاشی کاری مدرن تنها به یک مدل تایل کاشی با دو سایز مختلف نیاز است در مدل کاشی کاری موازی چیدمان کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی امکان پوشش همزمان دیوار و کف وجود دارد.

با توجه به طرح آن همواره باید از سایز ۳۰ در ۶۰ یا ۱۲۰ در ۱۲۰ که به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند استفاده نمود تا زیبایی آن دو چندان شود برای ایجاد یک بافت حصیری تنها لازم است کاشی‌ها را به صورت مورب و در مجاورت یکدیگر قرار دهید.

مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

پس از کسب آگاهی نسبت به اهمیت استفاده از انواع مختلفی از این محصول به موضوع انتخاب مدل‌های کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مناسب می‌رسیم در این بخش موارد مختلفی را باید در نظر داشت کاشی کاری چپ و راستی: یک نمونه کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی که آدم را تحت تأثیر قرار می‌دهد کاشی کاری به صورت چپ و راستی است.

در واقع کاشی‌های مستطیل شکل را در الگو‌هایی هشتی به صورت چپ و راستی که قرار می‌دهیم جلوه‌ای خاص به فضا می‌دهیم گویا نقشی مانند بافتنی به آن بخشیده‌ایم این نوع کاشی کاری در سرویس به خصوص بر روی دیوار نه تنها جلوه‌ای زیبا به فضا می‌بخشد بلکه نظر‌ها به سوی بلندترین قسمت محیط جذب می‌کند.

استفاده از الگو هفت هشتی: الگو هفت هشتی یک مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک است که در بلند‌تر جلوه دادن فضا مناسب است این نمونه ظاهری متفاوت به محیط می‌بخشد و به دلیل الگو ویژه‌ای که دارد فضا را بلند‌تر جلوه می‌دهد.

نمونه کاشی‌های شش ضلعی: یک نمونه کاشی کاری سرویس بهداشتی که متفاوت با دیگر نمونه‌ها است استفاده از این کاشی‌ها در سرویس بهداشتی ظاهری مانند کندوی عسل به فضا می‌بخشد که حسی بسیار متفاوت و زیبا به فضا می‌بخشد در واقع اگر به دنبال تمایز هستید کاشی کاری شش ضلعی به شدت پیشنهاد می‌شود.

الگوی آجری: کاشی کاری به سبک آجری الگویی زیبا و کار آمد است در کاشی کاری سرویس بهداشتی کوچک تأثیر دارد طراحی آجری کاشی‌های مستطیلی می‌باشد استفاده از این الگو بر روی دیوار سرویس‌ها باعث می‌شود دیوار‌ها کشیده‌تر به نظر برسند و فضای کوچک را از حس محدود بودن خارج کند.

کاشی‌های براق: کاشی‌های براق نیز انتخابی هوشمندانه است چرا که به دلیل خاصیت باز تابنده‌ای که دارند نور را درون فضا منعکس می‌کنند این امر موجب می‌شود تا فضا وسیع‌تر به نظر برسد این نحوه کاشی کاری را بر دیوار استفاده کرده و ترجیحا رنگ‌های روشن‌تر را انتخاب کنید.

کاشی‌های طرحدار: کاشی‌های طرحدار نیز پیشنهاد دیگر برای استفاده در سرویس بهداشتی است این طرح کاشی به شما اجازه می‌دهد طراحی برجسته و قابل توجهی را به سرویس خانه خود دهید و آن را از بی‌روحی نجات دهید از این نوع کاشی از زمین تا نصف دیوار استفاده می‌شود.

استفاده از کاشی‌های مشکی در یک بخش از محیط: مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک با استفاده از یک بخش کاشی‌های مشکی را برای سرویس‌هایی با رنگ روشن مخصوصاً سفید بسیار مناسب است استفاده از این کاشی‌های مشکی در کف و یا یک دیوار از سرویس بهداشتی جلوه زیبایی می‌دهد.

کاشی‌های سکه‌ای: کاشی‌هایی با اشکال سکه‌ای و دایره ریز می‌توانند نمایی تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن را به محیط بخشند که خاصیت ماندگار و همیشه به روز خواهد بود.

الگوی مستطیل باریک بلند: نمونه‌ای دیگر برای طراحی کاشی سرویس بهداشتی استفاده از الگوی مستطیلی باریک و بلند است برای اجرای این الگو کاشی‌های مستطیلی باریک و بلند استفاده می‌شود و به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

کاشی درشت: استفاده از کاشی بزرگ می‌تواند باعث شود فضا بزرگ جلوه کند و کاشی تیره رنگ با دوغاب: برای القای حسی متفاوت در فضای سرویس بهداشتی استفاده از این نمونه پیشنهاد می‌شود در واقع این نمونه بیانگر استفاده از کاشی‌هایی با رنگ‌های تیره مانند خاکستری است که با جلوه خط‌های دوغابی که میان آن‌ها است زیبایی خاصی را به وجود می‌آورد.

مشخصات فنی کاشی و سرامیک

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشیم و بتوانیم بهترین طراحی را داشته باشیم باید مشخصات فنی کاشی و سرامیک را بدانیم برای مثال رنگ و طرح زیبا: تنوع در رنگ کاشی بسیار می‌باشد مشتریان با توجه به سلیقه که دارند رنگ مورد علاقه‌شان را انتخاب می‌کنند.

همچنین باید توجه کافی داشته باشید رنگ‌های تیره سبب زیبایی این مکان می‌شود ولی موجب کاهش متراژ سرویس بهداشتی خواهد شد مقاومت در برابر شوینده: به دلیل شستشوی بالای سرویس بهداشتی در معرض مواد شوینده قرار دارد باید در این مکان از کاشی مقاوم به کار‌گیری بشود چرا که اگر مقیاس نباشند دچار آسیب دیدگی می‌شود.

ابعاد مناسب: برای سرویس بهداشتی حتماً از کاشی با ابعاد مناسب استفاده کنید چون کاشی‌های بزرگ نمای خوبی ندارد می‌توانید از کاشی‌های ابعاد متوسط یا ریز برای دیوار‌ها استفاده کنید و میزان جذب آب پایین: سرویس بهداشتی جزء مکان‌هایی پر رطوبت است.

با تحقیقات به دست آمده نشان می‌دهد تفاوت این نوع کاشی‌ها با کاشی‌های دیگر جذب رطوبت آب می‌باشد در سرویس بهداشتی باید از کاشی‌هایی استفاده کنید میزان جذب آب کم باید باشد تا منجر به نفوذ آب به بافت کاشی نشود چرا که در طی زمان باعث شکستگی و آسیب دیدگی کاشی می‌شود.

استوار در برابر سایش: برای خرید کاشی باید به دنبال برند مرغوب باشید چرا که سرویس بهداشتی پر رفت و آمد‌ترین قسمت هر خانه‌ای می‌باشد بدین رو باید کاشی‌های این قسمت بادوام باشد تا در برابر سایش دچار شکستگی نشود.

در غیر این صورت به سرعت دچار شکستگی شده و کیفیتشان به طور قابل توجهی افت می‌کند سطح آن صیقلی نباشد: اگر دقت کرده باشید برخی از کاشی‌ها دارای سطوح صیقلی بوده و برخی دیگر سطوح ماتی دارند.

بسیاری از کارشناسان ترجیح می‌دهند که از کاشی‌های صیقلی برای کف سرویس بهداشتی استفاده نکنند زیرا در تماس با آب امکان لیز خوردن وجود دارد شما نیز بهتر است برای خرید کاشی سرویس بهداشتی به سطوح صیقلی با مات آن توجه کنید.

این کاشی‌ها برای سرویس بهداشتی از سالیان قبل مرسوم بوده است اما این کاشی‌ها باید استاندارد‌ها و ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند تا به مرور زمان دچار مشکل نشوند کاشی و سرامیک به مرور دچار شکستگی و ترک خوردگی می‌شود.

همین ترک‌های ریز می‌تواند محلی برای نفوذ آب به لایه‌های زیرین و نم و نشتی ساختمان باشد پس باید در انتخاب آن دقت کنید کاشی‌ها اکثرا مات با روکش لعابدار و غیر براق تولید می‌شوند این کاشی‌ها لوکس و زیبا هستند و بسیاری از افراد به دلیل وقار و ابهت کاشی‌های مات سرویس بهداشتی را با این متریال دکوراسیون می‌کنند.

کاشی مات لغزنده نیست و به همین دلیل ساده‌تر است انواع طرح کاشی مات نیز در بازار وجود دارد همه کاشی‌ها تا حدودی سر و لیز هستند و در معرض آب و رطوبت لیز و لغزنده‌تر می‌شود ولی میزان لغزندگی کاشی‌های مات بسیار کمتر است اما کاشی‌های براق از نظر ظاهری تفاوت زیادی دارند و محبوبیت آن‌ها بیشتر به دلیل درخشش آن است.

قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

این روز‌ها مگر می‌شود به فکر خرید چیزی باشید و به هزینه آن فکر نکنید قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به عوامل گوناگونی بستگی دارد بدون شک باید بهترین خرید را متناسب با سقف بودجه خودمان داشته باشیم.

اما به هر حال اگر به دنبال بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی هستید باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید مدل‌های موجود در بازار متنوع هستند و قیمت متنوعی دارند ضمن اینکه مهم است کاشی را برای کجا و در چه متراژی می‌خواهید.

بررسی قیمت و کاشی سرویس بهداشتی هم یک مرحله دیگر در پروسه انتخاب و تعویض کاشی سرامیک سرویس بهداشتی است قیمت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی اکثرا بر اساس برند و جنس و کیفیت و هنچنین ابعاد آن مشخص می‌شود.

حتی رنگ و طرح محصولات مختلف هم بر قیمت کاشی سرویس بهداشتی بی‌تأثیر نیست کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی از قدیمی‌ترین مصالح موجود است که در دکوراسیون خانه بسیار تأثیر دارد و مقاومت زیادی در برابر رطوبت و از رشد باکتری و قارچ جلوگیری می‌کند بنابراین قیمت کاشی سرویس بهداشتی معمولاً گران‌تر از کاشی‌های معمولی است.

بودجه شما به شما این اجازه را می‌دهد که بازه کیفیت و طرح و رنگ را انتخاب نمایید در نتیجه لازم است روی قیمت کاشی و سرامیک توجه بیشتری کنید کاشی و سرامیک ارتباط مستقیمی با صنعت ساختمان دارد در نتیجه هر تغییر قیمتی می‌تواند در قیمت کاشی تأثیر داشته باشد.

جنس کاشی و مواد اولیه یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت است کاشی و سرامیک از مواردی همچون خاک و فلزات و شیشه تهیه می‌شود و مواد اولیه‌ای که از معادن استخراج می‌شوند برای کاشی‌های سرویس بهداشتی قیمت نسبتاً بالا‌تری دارند.

کاشی و سرامیک بر اساس کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولید و پخت دارای درجه‌بندی‌های مختلفی است که این درجه‌بندی روی کیفیت آن تأثیر دارد شما می‌توانید کاشی با درجه کیفیت ۲ را با قیمت پایین‌تری نسبت به کاشی و سرامیک درجه ۱ دارد قیمت‌گذاری کاشی‌ها بر اساس ساده و طرح دار بودن آن می‌تواند متفاوت باشد.

هرچه طرح و نقش یک کاشی بیش‌تر باشد و از ظرأفت بیستری برخوردار باشد یا از رنگ‌های بیشتری در ساخت و چاپ طرح آن استفاده شده باشد به همان اندازه قیمت آن ممکن است نسبت به سایر کاشی و سرامیک‌ها گران‌تر باشد.

کاشی‌های تزئینی به لحاظ قیمت همیشه نسبت به سایر محصولات از قیمت بالا‌تری برخوردارند این نوع کاشی به دلیل داشتن طرح و رنگ با کیفیت اشکال خاص و یا حتی مواد اولیه مرغوب گران‌تر است برای مثال کاشی‌های شیشه‌ای نسبت به سایر کاشی‌ها گران‌تر است.

فروش کاشی‌های مصرفی به دلیل تعداد بالا بودن در هنگام خرید معمولاً قیمت به صرفه‌تری دارد و افراد با یک امنیت مالی اشتیاق به خرید آن نشان می‌دهند اما خرید عمده از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی معتبر باید انجام شود تا از کیفیت آن نیز اطمینان حاصل کنید؛ این شرکت تولیدی پخش عمده این محصول را انجام می‌دهد به همین دلیل قیمت شرکت نسبت به بازار معمولی مناسبتر می‌باشد و شما می‌توانید با خرید از این شرکت نیز از خدمات ویژه که برای عمده خریدن گذاشته شده نیز استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *