یکی از پر کاربرد‌ترین وسایل و صنایع ساختمان‌سازی در سرتاسر جهان کاشی و سرامیک می‌باشد فروش عمده کاشی و سرامیک در سراسر کشور به خصوص در اصفهان بسیار دیده می‌شود اصفهان یکی از مراکز تولید کاشی و سرامیک می‌باشد که فروش زیاد و همه ساله آن رونق اقتصادی زیادی را برای این شهر فراهم کرده است.

کاشی و سرامیک کاربرد‌های فراوانی دارد که در فضای داخلی و خارجی ساختمان مانند حمام دستشویی و روشویی، آشپزخانه، گلخانه، پارکینگ، نمای ساختمان و سایر موارد استفاده می‌شود این ابزار باعث زیبایی، ظرأفت و چشم‌نوازی هرچه بیشتر مکان‌ها می‌شود.

کاشی و سرامیک در انواع مختلفی دیده می‌شود و از اندازه کوچک تا بزرگ در تمامی مراکز فروش وجود دارد که با توجه به موارد استفاده آن در مکان‌های مختلفی به کار برده می‌شود از کاشی و سرامیک برای پوشش‌های کف، دیوار، سقف و سایر مکان‌ها استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم از ویژگی‌های کاشی و سرامیک برای شما بگوییم می‌توانیم بگوییم که کاشی و سرامیک دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما، گرما، حرارت، اشعه‌های خورشید می‌باشد همچنین عایق حرارتی بسیار خوبی برای ساختمان‌ها به شمار می‌آیند از دیگر ویژگی‌های این وسایل می‌توان به مقاومت فیزیکی و بالای آن اشاره کنیم واینکه این وسایل با گذر زمان تغییر شکل نمی‌دهد و ظاهر خود را حفظ می‌کنند.

کاشی‌ها و سرامیک‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام از این مواد خاصیت ویژه‌ای را به سرامیک‌ها و کاشی‌ها می‌دهند کاشی‌ها دارای سطح صیقلی و صافی می‌باشند این ویژگی کاشی‌ها باعث می‌شود که هنگام کثیف شدن بتوان آن‌ها را به راحتی تمیز و پاکیزه کرد.

اگر می‌خواهید برای تزئینات و زیبایی فضای داخلی و خارجی ساختمان و دکوراسیون آن از ابزار و وسایل استفاده کنید پیشنهاد ما به شما کاشی‌ها و سرامیک‌های متنوع با طرح‌های خاص و ویژه است همانطور که می‌دانید کاشان مهد تمدن کاشی می‌باشد و کاشی‌ها و سرامیک‌ها باعث ایجاد سرما و خنکی محیط می‌شوند پس استفاده از این ابزار برای مکان‌هایی که در آب و هوای سردسیرزندگی می‌کنند زیاد توصیه نمی‌شود

اما از طرفی به دلیل اینکه علم و فناوری بسیار پیشرفت کرده است می‌توان از این ابزار و وسایل برای زیبایی خارجی یا داخلی ساختمان استفاده کرد در ساخت کاشی و سرامیک از مواد غیر فلزی زیادی استفاده می‌شود همچنین می‌توان گفت که سرامیک به معنای سفال نیز می‌باشد.

فروش عمده کاشی و سرامیک

یکی از مهمترین ابزار و وسایلی که در معماری ساختمان‌ها به دلیل بهداشتی بودن و پاکیزگی آن نسبت به سایر وسایل محبوبیت بیشتری دارد کاشی و سرامیک است فروش عمده کاشی و سرامیک در سرتاسر کشور در نمایندگی‌های معتبر انجام می‌شود.

کاشی خوب یک سری ویژگی‌ها باید داشته باشد که می‌توان گفت کاشی باید تغییرات ناگهانی حرارت را به خوبی تحمل کند و پس از تغییر دمای زیاد دچار ترک و شکستگی نشود در غیر این صورت این کاشی کیفیت مناسبی را ندارد کاشی‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند که ابعاد آن‌ها بسته به نیاز و مکان مورد استفاده آن‌ها می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های کاشی‌ها می‌توان به تنوع، زیبایی، نقش و نگار‌های عالی که بر روی آن‌ها موجود است اشاره کرد این نقش و‌نگار و زیبایی باعث می‌شود که انتخاب آن‌ها موقع خرید سخت و دشوار شود کاشی‌ها به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و همچنین مقاومت در برابر تغییرات حرارتی و الکتریکی در مکان‌های بهداشتی و همچنین آشپزخانه‌ها، دستشویی مورد استفاده همه افراد قرار می‌گیرد.

یکی از انواع کاشی‌های قدیمی کاشی‌های لعاب دار هستند که از این کاشی‌ها بیشتر در جهت تزئین مکان‌های مختلف استفاده می‌شود عناصر و موادی که در ساخت کاشی‌های لعاب دار مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل قلع، منیزیم و مس و سایر مواد می‌باشد.

یکی از دلایل اصلی لعاب کاری کردن کاشی‌ها این است که باعث درخشندگی، صاف و ضد آب شدن سطح کاشی‌ها می‌شود همچنین کاشی‌ها در سرتاسر جهان و در کشور‌های اروپایی بسیار پرکاربرد و پرمصرف هستند و مورد استفاده اقوام و ملل متفاوتی قرار می‌گیرد.

فروش کاشی و سرامیک در اصفهان

یکی از علومی که باعث ساختن‌اشیای جامد و شکننده از خاک می‌شود علوم ساخت کاشی و سرامیک است فروش کاشی و سرامیک اصفهان در بسیاری از مراکز فروش سراسر کشور انجام می‌شود این صنعت از گذشته تا به امروز دارای کاربرد‌های شگفت‌انگیز و متفاوتی بوده است خاک مورد استفاده برای ساخت خاک سفال می‌باشد.

یکی از انواع سرامیک‌ها که کاربرد بسیار زیادی دارد سرامیک مینیاتوری است که این سرامیک دارای رنگ‌بندی‌های بسیار متنوع و گوناگونی می‌باشد و همچنین دارای نصب بسیار ساده و راحتی است و در هر مکانی قابل استفاده می‌باشد.

اگر بخواهیم راجع به به روش مدرن تهیه کاشی و سرامیک صحبت کنیم باید بگوییم که در این روش از پرس خاک استفاده می‌شود و مخلوط موادی که برای ساخت کاشی استفاده می‌شود را پرس می‌کنند سپس در قالب‌های مخصوص قرار می‌دهند و سپس آن را در کوره‌های مخصوص می‌پزند و به این روش کاشی‌های بسیار متنوعی در ابعاد متفاوت ساخته می‌شود.

اگر بخواهیم یکی از انواع کاشی‌ها را نام ببریم می‌توان به کاشی پرسلانی اشاره کنیم که این کاشی در شرایط بسیار ویژه‌ای با دمای زیاد تولید می‌شود که دمای بالا و فشار بالا باعث می‌شود این کاشی دارای استحکام بالا و جذب پایین باشد که باعث می‌شود در دسته سرامیک‌های بسیار مرغوب قرار بگیرد.

سرامیک‌ها را می‌توان بر اساس انواع ویژگی‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد که می‌توانند به صورت تکی و گروهی نصب شود یا اینکه بر اساس اینکه محل استفاده آن‌ها کجا باشد در انواع گروه‌های مختلفی قرار بگیرند همچنین از نظر کیفیت کاشی‌ها به چند درجه تقسیم‌بندی می‌شوند.

سطح خارجی سرامیک‌ها ازلعاب پوشیده می‌شود این کار باعث افزایش دوام و زیبایی و ظرأفت سرامیک‌ها می‌شود و همچنین تمیز کردن آن را آسان‌تر می‌کند کاشی‌ها از دانه‌های ظریف و بلورین ساخته می‌شوند همچنین دارای انواع لعاب دار و بدون لعاب نیز هستند.

لعاب کاشی‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در انواع و اقسام گلدار، بدون گل، رنگی، مات، ساده و طرح‌های متنوع و متفاوت مطابق با هر سلیقه و هر مکانی باشد اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای ساختمان محل کار یا منزل و یا سایر مکان‌ها می‌خواهید از کاشی و سرامیک استفاده کنید می‌توانید این کاشی‌ها و سرامیک‌های مرغوب را از طریق سایت ما خریداری کنید.

سایت ما همواره بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد و شما می‌توانید در سریعترین زمان ممکن محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *