shutterstock

سنگ های اسلب مصنوعی امروزه یکی از جدیدترین و پرکاربردترین انواع سنگ ها است که در شهرهای اصفهان و دهبید و شیراز و کرج تاکنون در فراوری و تولید این نوع سنگ ها موفق بوده اند.

گفته می شود که سنگ های اسلب برش بزرگتری نسبت به سنگ های دیگر دارند. این نوع سنگها فرایند پیچیدهتری نسبت به ابعاد خود دارند و همچنین به این دلیل که برای برش به وسیله خاصی نیاز دارند قیمتشان از این هم بالاتر است. سنگ های اسلب دسته ای از سنگ ها هستند که می توانند در هر مکانی استفاده شوند.

سنگ اسلب مصنوعی اصفهان

اصفهان یکی از معتبرترین و بزرگترین کارخانه های سنگ اسلب مصنوعی را دارد. سنگ های اسلب از استحکام و دوام بالایی نسبت به سایر سنگ ها برخوردار هستند. در پردازش این نمونه از سنگ اسلب ضایعات کمتری تولید می شود و دقت و کیفیت این نوع سنگ ها به محصولات زیبایی بیشتری می افزاید.

جالب است بدانید که سنگهای اسلب بسته به نوع و جنسیت خود انواع مختلفی دارند که آنها را بررسی خواهیم کرد. بنابراین تا پایان این مقاله با ما باشید.

سنگ اسلب مصنوعی دهبید

سنگهای گرانیتی از نمونه سنگهای اسلب مصنوعی محبوب هستند که بسیاری از افراد به خصوص افراد مستقر در دهبید مایل به استفاده از این سنگها در دکوراسیون منزل خود هستند.


دانه های متوسط و بزرگ در بافت گرانیت مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل مواد معدنی مختلفی که در تولید استفاده شده اند به رنگ صورتی روشن تا سبز تیره خاکستری شناخته می شوند.

بیشتر سنگهای گرانیت در معادن استان خراسان یافت می شوند. این افراد استفاده از سنگ های گرانیتی را به دلیل رنگ جذاب تر از سایرین در دکوراسیون منازل خود ترجیه می دهند.

سنگ اسلب مصنوعی در شیراز

شهر شیراز یکی از شهرهای پیشرو در تولید انواع اسلب مصنوعی است. سنگ تراورتن نوعی سنگ اسلب مصنوعی است. این سنگ ها به دلیل جلوه ای طبیعی و استحکامی که دارند عمدتا در نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلب مصنوعی از نوع تراورتن می تواند محیطی زیبا و دل انگیزی را به نسبت تخلخل و همچنین رگه ها و امواجی که دارند ایجاد کنند. بنابراین می تواند بهترین گزینه برای داشتن یک دکوراسیون شیک باشد.

سنگ اسلب مصنوعی در کرج

سنگ مرمر گرانترین نوع اسلب مصنوعی است. مردم استان تهران و کرج بیشتر علاقه مند به استفاده از این نوع سنگها در دکوراسیون داخلی منازل خود هستند.

سنگ مرمر در دسته سنگ های رگه دار و موج داری است که بیشتر در پروژه های لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. اگر ظرفیت مالی بالایی دارید سنگ مرمر بهترین و لوکس ترین گزینه برای شماست.

سنگ اسلب مصنوعی در مشهد

سنگ مرمریت نیز نوع دیگری از سنگ اسلب مصنوعی است که در معادن شهر مشهد یافت و استخراج می شود. سنگ مرمریت دارای محبوبیت ویژه ای به دلیل طراحی و رنگ های مختلف دارد.

همانطور که می دانید سنگ مرمریت دارای رگه ها و امواجی است که این رگه ها در انواع اسلب ها بیشتر دیده می شوند. طرح ها و رنگ های مختلفی بسته به استفاده شما برای سنگ مرمریت وجود دارد.

امروزه سنگهای مرمریت سیاه به دلیل رنگ و جلوه خود هر مخاطبی را جذب خود می کنند. سنگ های مشکی به عنوان سنگ خنثی نام برده می شوند و استفاده آن در دکوراسیون یک نماد قدرت و مقاومت است.

سنگ اسلب مصنوعی رضوانشهر

سنگ کوارتز نوعی سنگ اسلب مصنوعی است که مردم رضوان شهر علاقه زیادی به استفاده از این سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی خود دارند زیرا نوعی سنگ است که در برابر گرما و حرارت مقاوم است.

سنگهای کوارتز مقاومت بالایی در برابر مواد خوراکی اسیدی مانند لیمو, پرتقال و گوجه فرنگی دارند. سنگ اسلب بسته به گونه آن مقاومت متفاوتی در برابر اسیدیته دارد. بهتر است بدانید که سنگهای کوارتز و گرانیت مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدیته نسبت به سایر سنگهای اسلب مصنوعی دارند.

سنگ اسلب مصنوعی شمس آباد

برخی از عوامل موثر بر قیمت سنگ های اسلب مصنوعی شمساباد وجود دارد:
1- درجه بندی سنگ
2- اندازه سنگ
3- نوع سنگ
4- رنگ و طرح سنگ
5- میزان رگه ها
6- نحوه فرآوری سنگ
7- گارانتی و خدمات آن
8- هزینه حمل و نقل
9- شرایط اقتصادی و نرخ ارز


سنگ های اسلب مصنوعی رنگی به دلیل خواص منحصر به فرد خود بسیار محبوب هستند و طرفداران آن ها بیش از دیگر سنگ های پرداخت شده است. ما همچنان در ادامه این متن به بررسی ویژگی هایی که باعث می شود این نوع از سنگ ها مقدار زیادی از طرفداران را به خود جلب کنند را توضیح خواهیم داد، بنابراین با ما همراه باشید.

سنگ اسلب مصنوعی عباس آباد

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد سنگ های اسلب مصنوعی دارای خواص بارز بسیاری هستند که باعث برتری نسبت به سنگ های دیگر می شوند. سنگهای اسلب مصنوعی عباس اباد ترکیبی از سنگ طبیعی و همچنین موادی مانند سیمان سفید و مواد پلیمری هستند. استفاده از سنگ مصنوعی برای بسیاری از ساختمان سازان به دلیل وزن کم آن و حمل و نقل نسبتا راحت آن بسیار محبوب است.

سنگ اسلب مصنوعی کلکته

یکی دیگر از محبوب ترین انواع سنگ های اسلب مصنوعی کلکته است. سنگ های کلکته مجموعه ای از سنگ های گران قیمت با طرح های مختلف هستند. این نوع سنگ برای لابی، دیوار سرویس بهداشتی و سنگ کابینت و در بسیاری از مواقع جهت کار در کف ساختمان استفاده می شود.

این نوع سنگ دارای زمینه سفید با امواج طوسی و طلایی است و به دو صورت بوکمچ و فورمچ در ابعاد اسلب فراوری می شوند. این سنگ ها دارای مقاومت فشاری بالا و همچنین جذب کم اب هستند.

سنگ اسلب مصنوعی گوهره

یکی از انواع سنگهای موجود در بازار سنگهای اسلب مصنوعی گوهره است که به دلیل استحکام و کیفیت و همچنین زیبایی که دارد در بین مردم محبوب است. این نوع سنگ ها از معادن در طیف رنگ کرم روشن استخراج می شوند.
سنگ گوهره به دلیل کیفیت به دو درجه تقسیم می شود.

سنگ گوهره درجه یک مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی دارد و نصب بسیار راحت و بدون هیچ زحمتی است. همچنین این نوع سنگها در مقایسه با انواع دیگر دارای صیقل پذیری و ساب پذیری بالایی هستند. از این نوع سنگ در پله ها و کفپوش ها و لابی ها استفاده می شود.

جالب است بدانید که استان خرم آباد دارای معادنی است که می توان سنگ های قیمتی با کیفیت بالا و مرغوبی را استخراج و به بازارهای هدف فروخت.

این نوع سنگها به دلیل هزینه کم و زیبایی و استحکام بالا جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند. لازم به ذکر است که سنگهای گوهره جذب نسبتا کمی دارند.

سنگ اسلب مصنوعی لرستان

مردم لرستان از سنگ اسلب مصنوعی برای دیوارهای داخلی اشپزخانه ها, دیوارها و کفپوش ها, دیوار جانبی آسانسور, فضای پشت تلویزیون ال سی دی, میز ناهار خوری, دیوارهای شومینه, سالن های ورودی, دیوارهای لابی, سنگ فرش کف لابی استفاده می کنند.

سنگ اسلب مصنوعی محمود آباد

شهر محموداباد یکی از شهرهایی است که تا به امروز در فرآوری انواع سنگ اسلب مصنوعی در محموداباد موفق عمل کرده و به موفقیت بالایی در این زمینه دست یافته است.

جالب است بدانید که این سنگها به دلیل ابعاد بزرگ، مساحت سطح بیشتری نسبت به محیط دارند بنابراین افراد زیادی هستند که می خواهند این نوع سنگها را انتخاب کنند زیرا سطح بیشتری دارند و زمان بسیار کمی برای نصب گرفته می شود.

سنگ اسلب مصنوعی همدان

یکی از پرکاربردترین سنگها برای دکوراسیون داخلی و خارجی سنگ اسلب همدان است. سنگ های اسلب به صورت مصنوعی و طبیعی پردازش می شوند و نوع طبیعی زیباتر و با دوام تر است. اما به دلیل هزینه زیاد افراد کمتری مایل به خرید هستند و افراد بیشتر تمایل به خرید نوع مصنوعی پیدا کرده اند.

سنگ اسلب مصنوعی صادراتی

مجموعۀ ما از تمام تلاش های خود برای تولید انواع سنگ های مصنوعی با کیفیت صادراتی و تامین انها برای تمام نقاط جهان استفاده می کند. همانطور که در قسمتهای پیشین اشاره شد، سنگهای مصنوعی به چندین دسته تقسیم میشوند که بستگی به نوع مواد و رنگ انها دارد. این نوع سنگ ها از انواع مختلفی از استفاده می شوند که برای شما به طور کلی نام برده ایم:

۱. گرانیت
۲. مرمر
۳. کواتز
۴. مرمریت
۵ تراورتن

سنگ اسلب مصنوعی وارداتی

کشور ما در فراوری و تولید انواع سنگ های اسلب مصنوعی موفق بوده است و توانسته است حجم زیادی از این محصولات را تولید کند و انها را به بازارهای داخلی و خارجی بفرستد.

همچنین باید توجه داشت که نسبت به سال های قبل سنگ های اسلب مصنوعی کمتری وارد کشور می شود. و تولیدات داخلی افزون بر ایجاد داد و ستدهای بین المللی، موجب می شود تا بسیاری از افراد مشغول به کارشده و نرخ بیکاری کاهش یابد و از همین رو، واردات سنگ های مصنوعی نیز در کشور ما کاهش یابد.

اگر قصد خرید دارید، اما به دلیل تنوع محصولات، سردرگم شده اید، بهتر است فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی لازم را برای ثبت سفارش به شما ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *