باید به یک سری از ویژگی‌ها و استاندارد‌ها برای انتخاب سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام توجه کنیم تا در آینده به مشکل بر نخوریم و از خرید خود پشیمان نشویم مثلاً سرامیک‌های که سطوح صیقلی دارند برای کف سرویس بهداشتی مناسب نیستند زیرا در تماس با آب امکان لیز خوردن به وجود می‌آید.

پس بهتر است هنگام خرید سرامیک برای سرویس بهداشتی و حمام به صیقلی بودن یا مات بودن آن توجه کنید یکی از پر رفت و آمد‌ترین بخش هر خانه‌ای سرویس بهداشتی می‌باشد بنابراین باید برای کف آن از سرامیک‌هایی استفاده کرد که مقاوم باشند و در برابر فرسایش و شکستگی استقامت بالایی داشته باشد و به راحتی دچار آسیب دیدگی شکستگی و خط و خش نشوند.

سرویس بهداشتی و حمام همیشه در معرض مواد ضد عفونی‌کننده قرار می‌گیرند و مرتب شسته می‌شوند اگر از سرامیک‌های استاندارد استفاده نشود معمولاً در گذر زمان مورد آسیب قرار می‌گیرند.

با اینکه کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند اما نمی‌توان از زیبایی سرامیک در سرویس بهداشتی غافل ماند رنگ و طرحی زیبا در انتخاب سرامیک باعث می‌شود تا جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی و حمام شما بدهد امروز شما هیچ گونه گزینه‌ای به جز سرامیک برای کف سرویس بهداشتی خود پیدا نخواهید کرد که در عین حال که جلوه زیبایی داشته باشد بهداشتی هم باشد.

در گذشته از سیمان به عنوان عایقی برای کف سرویس بهداشتی استفاده می‌شد که امروزه هیچ زیبایی و جذابیتی ندارد و دیگر کسی از آن استفاده نمی‌کند در عصر حاضر با استفاده از سرامیک در کف سرویس بهداشتی و حمام می‌توان علاوه بر ظاهری زیبا از طول عمر و دوام بیشتری بهره برد.

برخی از انواع سرامیک‌ها هستند که به شکل ردیفی در سرتاسر دیوار‌های حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند که به دلیل یک دست بودن جدای از زیبا بودن باعث می‌شوند تا فضا بزرگتر بنظر برسد امروزه با ایجاد تنوع بسیار بالا در میان انواع کاشی و سرامیک تقاضا برای طرح‌های گوناگون نیز افزایش یافته و کمتر کسی به دنبال کاشی‌ها و سرامیک‌های ساده می‌رود ولی برخی افراد هم ممکن است بخواهند دکوراسیونی خاص داشته باشند و یا اینکه بنا بر سلیقه شخص استفاده از انواع ساده و بدون طرح را ترجیح دهد.

 سرامیک کف سرویس بهداشتی

معمولاً با توجه به زیبایی و مقاومت خاصی که سرامیک دارد از آن برای کف سرویس بهداشتی استفاده می‌شود کفپوش‌های سرامیکی طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند که در ابعاد و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند برای سرامیک‌های کف سرویس بهداشتی معمولاً باید از سرامیک‌هایی استفاده شود که سطح آن به گونه‌ای طراحی شده باشد تا باعث لیز خوردن نشود و از طرفی تمیز کردن آن‌ها آسان باشد.

طرح‌هایی که برای سرامیک سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند بیشتر سلیقه‌ای هستند و هرکس با توجه به سلیقه خود با توجه به دکوراسیونی که مدنظر دارد و همچنین سلیقه خود اقدام به انتخاب سرامیک می‌کنند بهتر است هنگام انتخاب سرامیک به نکاتی توجه کنید که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

به این صورت که با توجه به فضای خود سرامیک‌ها را انتخاب کرده و سعی کنید در سرویس‌های کوچک از رنگ‌های روشن بهره بگیرید تا فضا را بزرگتر نشان دهد و حتماً به همگامی سرامیک‌ها با دیگر اجزای استفاده شده در سرویس توجه کنید و تا حد امکان سعی کنید سرامیک‌هایی که انتخاب می‌کنید علاوه بر اینکه به سادگی پاک شوند در کنار آن به شکلی باشند که خیلی زود کثیف نشوند معمولاً سرامیک‌هایی که دارای برش لیزری هستند از این ویژگی برخوردار هستند.

در میان سرامیک‌های مختلف با طرح‌های متنوع موجود در بازار مشتریان بیشتر به سمت رنگ‌های روشن مانند شیری یا سفید صدفی یا آبی روشن تمایل نشان می‌دهند و این رنگ‌ها برای سرویس بهداشتی بیشتر استفاده می‌شوند ولی بازهم هرکس با توجه به سلیقه خود می‌تواند هر رنگ و طرحی که بیشتر مورد پسندش است را انتخاب و به کار بگیرد.

بهتر است برای کف سرویس بهداشتی بیشتر از سرامیک مات استفاده کنید زیرا این محیط همیشه با آب و مواد شوینده در تماس است امکان سر خوردن وجود دارد پس سرامیک مات یک گزینه مناسب است اگر قصد خرید سرامیکی با برجستگی بالا را دارید حتماً نوع مرغوب و با کیفیت آن را انتخاب کنید.

زیرا اگر کیفیت آن پایین باشد ممکن است لایه رویی آن که ضد لغزش است در طول زمان بر اثر سایش یا ارتباط مداوم با مواد شوینده قوی از بین برود امروزه سرامیک‌هایی که برای کف سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند بیشتر حالت مربعی شکل دارند و در سایز‌های کوچک با ابعاد ۲۰ در ۲۰ برش داده و ساخته می‌شوند.

 سرامیک کف حمام

یکی از کاربردی‌ترین لوازم مورد نیاز امروزه در امر ساختمان‌سازی سرامیک‌ها هستند که با توجه به این موضوع در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته شده‌اند از این وسیله کاربردی در کف حمام، دیوار‌های آشپزخانه، در فروشگاه‌ها و مکان‌های متنوع دیگر می‌توان استفاده کرد.

دو ویژگی منحصر فرد سرامیک که باعث شده است بیشتر افراد در ساختمان‌سازی به استفاده از آن روی بیاورند یکی ضد حریق بودن آن است یعنی در برابر آتش مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی‌دهد همچنین نمی‌سوزد پس آمار خسارات را می‌تواند کاهش دهد و دیگری مقاومت بالای آن در برابر سرما و یخ زدگی و رطوبت است سرامیک عایق رطوبت است به همین دلیل در کف حمام و سرویس بهداشتی از آن استفاده می‌شود و تمیز کردن آن نسبت به بقیه مصالح ساختمانی بسیار ساده‌تر است.

اخیراً با اوج‌گیری استفاده از سرامیک‌ها در محیط‌های مختلف سرامیک‌هایی تولید شده‌اند که خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارند و این سرامیک‌ها برای مکان‌های مرطوبی مثل حمام و سرویس بهداشتی مناسب‌ترین انتخاب هستند زیرا از آلودگی‌های قارچی و رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند.

سرامیک براق هم محبوبیت خاص خودش را دارد استفاده از سرامیک‌های براق در حمام به خاطر انعکاس نور باعث بزرگتر جلوه دادن محیط می‌شوند ولی بازهم تنوع در میان کاشی و سرامیک‌ها به حدی زیاد است که هرکس می‌تواند طرح مورد علاقه خود را خریداری کند و هیچ اجباری برای خرید یک مدل یا یک نوع خاص وجود ندارد.

می‌شود یکی دیگر از دلایل استفاده از سرامیک براق در سرویس بهداشتی این است که به سادگی تمیز می‌شوند و هنگام تمیز کردن نیز آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌آید زیرا لایه رویی آن‌ها بسیار مقاوم و ضد خش ساخته و پرداخته شده است.

به طور کلی مسأله‌ای که وجود دارد این است که در محیط‌های کوچک بهتر این است از سرامیک‌های براق استفاده شود تا وقتی انعکاس نور اتفاق می‌افتد باعث شود تا فضا بنظر بزرگتر و دلبازتر برسد ولی اگر در محیطی که می‌خواهید سرامیک نصب کنید فضا بزرگ بود دست شما برای انتخاب بازتر است و حتی به راحتی بدون نگرانی می‌توانید از سرامیک‌های مات هم استفاده کنید زیرا نگرانی از بابت کوچک بنظر رسیدن فضا وجود نخواهد داشت.

یکی از مواردی که هنگام خرید سرامیک باید حتماً به آن دقت داشته باشید قیمت آن است که بر اساس موارد مختلفی از جمله نوع و جنس و نحوه ساخت آن، طرح سرامیک، ابعاد سرامیک چون در اندازه‌های مختلف موجود می‌باشند، میزان مقاومت آن در برابر آب و ضد حریق بودن و عوامل بسیار دیگری تعیین می‌شود.

با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در سراسر کشور می‌توانید اقدام به خرید سرامیک مخصوص کف سرویس بهداشتی و حمام بکنید همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول نیز به صورت آنلاین فراهم شده است شما با مراجعه به سایت ما می‌توانید انواع مدل‌های سرامیک سرویس بهداشتی را در طرح و رنگ و ابعاد مختلف با توجه به متراژ محیط خود با قیمتی مناسب سفارش دهید همچنین می‌توانید با مشاوران ما نسبت به نیاز درخواستی خود برای خرید کفپوش سرامیکی به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و یا در این زمینه از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *