در بازار استفاده از انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مرسوم می باشد که هرکدام دارای طراحی، رنگ بندی، ابعاد و موارد دیگر هستند که برای انتخاب و ست کردن آنها با طراح سرویس بهداشتی  کار را کمی سخت می کند.

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که لذا سلیقه هر فردی با دیگری متفاوت است و لازم است بیننده با تفکر و تجسم نوع مصرف خاص خود را در ذهن خود تجسم و تصور کند.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

این محصول باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نم داشته باشد همچنین کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی باید میزان اصطکاک قابل قبولی داشته باشد تا از سر خوردن افراد جلوگیری کند کاشی و سرامیک مورد استفاده برای سرویس بهداشتی باید به گونه‌ای باشد که با توجه به متراژ سرویس و اندازه فضا انتخاب شود.

به دلیل آنکه فضای سرویس بهداشتی همواره محیطی مرطوب است باید از کاشی‌ها با کیفیت بالا که جذب رطوبت پایینی دارند استفاده کرد کاشی سرویس بهداشتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذابی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

معمولاً در منازل به خصوص هنگامی که متراژ بنا کم باشد سرویس بهداشتی نیاز به طراحی هوشمندانه دارد تا بزرگ‌تر به نظر برسد به همین علت باید هنگام انتخاب رنگ و طرح کاشی و سرامیک و مواردی که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد دقت زیادی داشت تا کوچک بودن آن به چشم نیاید.

این مصالح باید سطحی صاف و صیقلی داشته باشند و همین امر سبب می‌شود تا تمیز کردن آن‌ها راحت باشد از طرفی ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی بسیار مهم است و نباید آن را نادیده گرفت سرویس بهداشتی جزء بخش‌های پرکاربرد منزل است که باید طراحی آن به خوبی صورت بگیرد.

اولین بخش که هنگام طراحی سرویس بهداشتی اجرا می‌شود سرامیک و مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی است خطای دید می‌تواند یک محیط کوچک را بزرگ نشان بدهد و بالعکس از این رو باید از خطای دید بهره برد.

اگر سری به بازار کاشی و سرامیک بزنید تنوع زیادی در مدل‌ها و طرح‌ها و حتی رنگ‌های آن‌ها می‌بینید اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید باید کاشی و سرامیکی را انتخاب کنید که در برگشت و انعکاس نور بهتر عمل کند از این رو بهتر است مدل‌های کاشی سرویس بهداشتی کوچک مدل‌های صیقلی باشد.

برخی از کاشی‌ها حالت مات دارند و ممکن است زیبایی خاصی داشته باشند ولی برای فضا‌های کوچک مناسب نیست استفاده از کاشی و سرامیک مات باعث می‌شود فضا کوچک به نظر برسد رنگ تأثیر زیادی در محیط و روحیه ساکنین دارد.

سرامیک و کاشی دستشویی رنگ‌های بسیار متنوعی دارند به گونه‌ای که هر رنگی بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید بهترین رنگ برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی رنگ‌های تن سرد هستند البته در صورتی که فردی پرکار هستید رنگ‌های گرم باعث می‌شود تا از ابتدای صبح که وارد سرویس بهداشتی می‌شوید انرژی بیشتری بگیرید.

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

وقتی صحبت درباره این محصول است باید به جزئیات پرداخت چرا که انتخاب بین انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی بسیار سخت است و با دقت به جزئیات می‌توان بهترین گزینه را انتخاب کرد این کاشی و سرامیک را می‌توان از نظر انواع رنگ‌ها و طرح‌ها و جنس حتی استحکام مورد بررسی قرار دارد.

چنین تنوع چشمگیری در زمینه انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با وجود اینکه قدرت اختیار و انتخاب اشخاص را بالا می‌برد می‌تواند انتخاب را سخت‌تر و وسواسی‌تر کند و افراد دچار سردرگمی شوند.

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ تنوع رنگ: توجه داشته باشید که مبنای انتخاب کاشی و سرامیک بر اساس رنگ علاوه بر سلیقه افراد به میزان هارمونی و تناسب رنگ مورد نظر با دیگر اجزا و‌اشیای موجود در محیط سرویس بهداشتی بستگی دارد.

رنگ‌های روشن: اگر سرویس بهداشتی از ابعاد و اندازه کوچکی برخوردار است انتظار می‌رود برای بزرگ‌تر جلوه دادن فضای آن از کاشی و سرامیک‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده نمایید مثلاً رنگ‌های متداول کرم یا سفید که علاوه بر بزرگ جلوه دادن فضا مزیت دیگری هم دارند و آن اینکه برای سهولت در نظافت دستشویی و آلوده شدن و کثیفی‌های شکل گرفته روی کاشی و سرامیک را بهتر مشخص می‌کند تا هرچه سریع‌تر به نظافت آن بپردازیم.

ترکیب رنگ‌ها: اگر محیط سرویس بهداشتی منزل شما وسعت بیشتری دارد برای زیبایی بیشتر آن می‌توانید از دو یا سه رنگ برای طراحی کاشی‌ها و سرامیک‌ها استفاده کنید و با استفاده از ترکیب رنگ‌ها فضا را شادتر و زیباتر نمایید.

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ تنوع طرح: باید در انتخاب طرح و مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی از میان این دنیای تنوع و تعدد به دنبال طرح‌های متناسب با فضای دستشویی محل زندگی خود باشید و تطابق طرح‌ها و رنگ‌ها: تطابق و سازگاری طرح کاشی و سرامیک با رنگ آن و همچنین رنگ دیگر‌اشیا اهمیت زیادی دارد ناهمگونی میان اجزا به بدفرمی فضا منجر خواهد شد.

سازگاری طرح و ابعاد: طرح کاشی و سرامیک باید با ابعاد و اندازه کاشی و سرامیک در مقیاس بزرگ‌تر باید با محیط متناسب باشد انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ تنوع ابعاد: ابعاد و اندازه کاشی و سرامیک مورد استفاده نیز بسیار مهم است.

زیرا می‌تواند در جلوه و زیبایی فضای حمام و دستشویی بسیار مؤثر باشد کاشی و سرامیک با سایز کوچک: اگر خانه شما سرویس بهداشتی کوچکی دارد در انتخاب سایز کاشی و سرامیک باید ابعاد کوچک را انتخاب کنید تا به زیبا کردن محیط کمک کنید.

همچنین کاشی و سرامیک با ابعاد کوچک در سرویس‌های بهداشتی که شیب دار هستند پیشنهاد می‌شود چون از سر خوردن و لغزش به میزان زیادی جلوگیری خواهد کرد کاشی و سرامیک با سایز بزرگ: بدیهی است که اگر سرویس بهداشتی خانه شما بزرگ و وسیع باشد باید از کاشی و سرامیک‌هایی با اندازه‌ها و ابعاد بزرگتر بهره گرفت.

از میان انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی قیمت مواردی که استفاده بالاتری دارند کمتر می باشد و البته شما اگر همین موارد را با کیفیت بالا تولید می شوند را به صورت عمده از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی معتبر تهیه بفرمایید یک تجربه عالی را خواهید داشت. شرکت ما تولید و پخش این محصولات را به صورت عمده نیز انجام می دهد به همین دلیل قیمت نهایی بسیار مقرون بصرفه تر از بازار معمول این اجناس می باشد. و شما می‌توانید با تکمیل فرم موجود در سایت و خرید از این شرکت، از خدمات ویژه ای که برای خرید عمده در نظر گرفته شده نیز استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *