یکی از محصولات صنایع باستانی در ایران که یکی از هنرهای ایرانی است, کاشی و سرامیک در بسیاری از ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کارخانه سرامیک سه بعدی یزد یکی از بخش های توزیع انواع سرامیک سه بعدی است.

زیرا کاشی ها بیشتر در نماها و دیوارها استفاده می شوند وزن کمتری دارند و بنابراین با سرامیک متفاوت هستند اما در کف ساختمان از سرامیک استفاده می شود زیرا وزن بالاتری را تحمل می کنند.

کاشی سرامیک سه بعدی

در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها و خانه های مسکونی از مدل کاشی و سرامیک سه بعدی استفاده می شود و این مدل سرامیک به دلیل زیبایی و جذابیت بی نظیرش محبوب است.

انواع کاشی و سرامیک سه بعدی

به عنوان کف و دیوار ساختمان های مسکونی و خانه, انواع کاشی و سرامیک در طرح های مختلف است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار امروز طراحی شده و شما می توانید با استفاده از این سرامیک زیبا در بخش های مختلف مانند استخر, لابی هتل و ساختمان های مسکونی.

قیمت کاشی و سرامیک سه بعدی

ایران در تولید کاشی و سرامیک در رتبه چهارم جهان قرار دارد. قیمت کاشی و سرامیک در ایران بستگی به مدل و کیفیت دارد.

سرامیک ها از عناصر خاک و خاک رس و پودر و اب تشکیل شده است. امروزه برخی از سرامیک ها به دلیل طرح های مختلف وجود دارند. طرح های سه بعدی دارند و اثر بسیار بالاتری نسبت به سرامیک های معمولی دارند و همچنین قیمت بالاتری دارند.

نوع دیگری از سرامیک های ساخته شده با پوشش های شیشه ای وجود دارد که جلوه ای بسیار زیبا و خاص دارند و سطح لغزنده ای دارند و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سرامیک های معمولی دارند.

کاشی سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی

همانطور که می دانید از کاشی و سرامیک سه بعدی در قسمت های مختلف خانه مسکونی استفاده می شود و خدمات بهداشتی یکی از قطعات با این سرامیک ها است که تصویر بسیار زیبایی به شما می دهد.

کاشی و سرامیک سه بعدی برای سرویس بهداشتی در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است که می تواند برای کف یا دیوار سرویس بهداشتی خانه مورد استفاده قرار گیرد و زیباتر شود.

عکس کاشی سرامیک سه بعدی

با دیدن تصاویری از انواع مختلف و الگوهای کاشی و سرامیک سه بعدی که در محیط های مختلف استفاده می شود می توانید تصمیم بگیرید.

مدل کاشی سرامیک سه بعدی

امروزه شیک ترین و جدیدترین مدل ها و طرح ها برای کاشی و سرامیک سه بعدی طراحی شده است که به دلیل وجود سه بعدی محبوب است و این مدل ها در قطعات 60 در 60 و 80 در 80 ساخته می شوند.

کاشی و سرامیک از مصالح ساختمانی اصلی هستند که نقش مهمی در طراحی دکوراسیون خانه و مکان های مختلف و زیبایی خود دارند.

برای انتخاب کاشی و سرم شما می خواهید به استفاده از مکان شما می خواهید به استفاده از, شما نیاز به توجه به چیزهایی مانند مدل و اندازه, طراحی و رنگ و کیفیت.

خط تولید کاشی و سرامیک سه بعدی

به دلیل طراحی منحصر به فرد کاشی و سرامیک سه بعدی در هر محیطی زیبایی منطقه دو برابر شده و مزایایی ضد خراش و ضد اسید دارد.

در تولید کاشی و سرامیک سه بعدی از پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال استفاده می شود و این کاشی ها از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار هستند که علاوه بر استحکام خود نیز ضد اب هستند و با مواد شوینده در برابر لک لک ها و لیپیدها قابل شستشو هستند.

خرید کاشی و سرامیک سه بعدی

جالب است بدانید که کاشی و سرامیک سه بعدی برای اولین بار در ایران ساخته می شود و نمونه خارجی این کاشی تنها در ایتالیا یافت می شود. کاشی و سرامیک سه بعدی در ایران به دلیل زیبایی بسیار چشمگیر این کاشی ها بسیار زیاد است و برای کف و دیوار محیط هایی مانند مترو, فرودگاه, کاشی شنا, مجتمع های مسکونی و تجاری, سرویس بهداشتی و بهداشتی, اشپزخانه و ناهار خوری و غیره بسیار مفید است.

سرامیک سفید سه بعدی

کشور ما یکی از اولین کشورهایی است که کاشی کف سه بعدی تولید می کند بنابراین مشهورترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده این سرامیک در ایران وجود دارد که انواع کاشی و سرامیک را در رنگ های مختلف سفید و کرم و کلاه فرنگی و سایر رنگ ها تولید و عرضه می کند.

سرامیک سه بعدی صدفی

در میان طرح ها و رنگ های کاشی لعاب دار و سرامیک سه بعدی, رنگ های سفید و چند ساله محبوب ترین هستند زیرا این سرامیک ها جلوه ای زیباتر از بقیه رنگ ها دارند, و بیشترین کاربرد را در مکان هایی مانند حمام, توالت, استخر و کابینت بین کابینت ها دارند.

به طور کلی, سرامیک های رنگی بسیار محبوب هستند و انتخاب رنگ خود را با توجه به منطقه مورد نظر از انتخاب ساخته شده است. به عنوان مثال از سرامیک های کوچک قرمز و نارنجی رنگ استفاده می شود اما سرامیک های ملایم و رنگ روشن محبوب ترین ها هستند زیرا محبوب ترین ها هستند.

قیمت این سرامیک ها بستگی به تعداد محصولات و تقاضا, برند و برند, طراحی و مدل, ابعاد و اندازه و همچنین کیفیت این محصول دارد. برای خرید همه این موارد باید در نظر گرفته شود.

در سایت فروشگاه ما انواع سرامیک های سه بعدی در طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین کیفیت و مزایای فوق العاده ای وجود دارد که می توانید این سرامیک ها را با مناسب ترین قیمت از طریق سایت ما سفارش و خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *