کاشی و کف خانه می تواند دکوراسیون منزل را زیبا کند. سرامیک نوعی کاشی است که در پوشاندن سطح دیوارهای منزل و استخر مورد استفاده قرار می گیرد و غیره سرامیک ها انواع مختلفی دارند که سرامیک های سه بعدی به دلیل مناسب بودن زیبا و لوکس بودن دکوراسیون و دکوراسیون ساختمان ها هستند.

سرامیک ها معمولا از موادی مانند اکسید الومینیوم ساخته می شوند, خاک رس, کاربید سیلیکون, و غیره. که معمولا این مواد اولیه را با اب مخلوط کرده و به صورت خمیر و این خمیر را درون قالب ها قرار می دهند. بعد از قالب زدن خمیر را در دستگاه خشک کن قرار می دهند.

خمیر خشک شده و به شکل قالب است و سپس برای دیدن گرما و پخت در فر سفالی قرار می گیرد و در نهایت انواع مدل های سرامیکی را طراحی و به بازار عرضه می کند.

سرامیک سه بعدی زیبا

یک لایه لعاب بر روی سرامیک ها پوشانده شده است که علاوه بر ضد اب بودن باعث می شود که لعاب سرامیکی تزیین شده و زیبا و براق و سه بعدی شوند.

وقتی تولیدکنندگان سرامیک را به بازار عرضه کردند در مدت زمان کوتاهی سرامیک به یکی از محبوب ترین محصولات برای پوشاندن دیوارها و کف ساختمان ها تبدیل شد.

کاشی و سرامیک را می توان در مکان های مختلف در ساختمان ها مانند دیوار و کف پارکینگ, دیوار راهرو, کف ساختمان, دیوار بهداشتی و اشپزخانه.

سرامیک سه بعدی لوکس

از جدیدترین و مدرن ترین نمونه های سرامیکی تولید شده در جهان می توان به سرامیک های لوکس سه بعدی اشاره کرد که باعث می شود خانه دیرکور بسیار لوکس و شیک باشد.

سرامیک های سه بعدی که در سال های اخیر تولید شده اند به محض ورود به بازار تعداد زیادی فن پیدا کردند و این رکورد بیشترین فروش کاشی و سرامیک دیوار بود. سرامیک های سه بعدی به روش های مختلفی تولید می شوند و در طراحی بسیاری از قسمت های خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

هزینه این سرامیک ها بسیار بیشتر از سرامیک های معمولی و ساده است اما با طراحی جذابی که دارند مشتریان به قیمت اهمیت نمی دهند مثلا تصور کنید که با قدم زدن روی این سرامیک ها احساس می کنید به دلیل سرامیک های سه بعدی در ساحل دریا قدم می زنید.

سرامیک سه بعدی لاکچری

اتاق خواب مکانی برای خوابیدن و دستیابی به ارامش است و با استفاده از سرامیک های لاکی سه بعدی و طرح های زیبا می تواند تسکین دهنده معنوی و خستگی عالی باشد بنابراین در اتاق خواب از سرامیک های سه بعدی با طرح های استراحت مانند استفاده می شود: تصویری از جنگل, دریاها و ماهی ها, و غیره. برای استراحت ذهن هنگام دیدن و سپس برای خواب عمیق.

شما باید در انتخاب سرامیک های سه بعدی بسیار مراقب باشید و طعم زیادی به کار ببرید زیرا بعد از انتخاب اشتباه ممکن است رنگ و ترکیب سرامیک از چشم شما بیفتد و ممکن است خانه شما را به اندازه کافی زیبا نکند و باعث تغییر طرح و رنگ سرامیک ها شود که هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

انواع سرامیک های سه بعدی

اگر به بازار رفته اید تا طراحی خانه خود را تغییر دهید و سرامیک ها را تغییر دهید می توانید انواع سرامیک های سه بعدی مانند سرامیک های دیواری را در بازار مشاهده کنید که به دلیل تفاوت در مواد تشکیل دهنده به سه دسته تقسیم می شوند, وضوح تصویر, مقاومت و استحکام ضربه, و غیره.:

سرامیک های سه بعدی معمولی که طراحی پایین تری نسبت به محصولات دارند و خطای دید زیادی ایجاد نمی کنند در سرامیک های سه بعدی معمولی قیمت بالایی ندارند.

سرامیک های سه بعدی با روکش اپوکسی همان سرامیک های معمولی هستند. تنها تفاوت این است که در انتشار تصویر سه بعدی از برچسب های اپوکسی استفاده می کنند. این کیفیت و وضوح تصویر و طرح ها را بهبود می بخشد و می تواند باعث خطای بینایی چشم شود. این سرامیک ها برای کف و ساختمان ها مناسب هستند زیرا به روش سه پخت تولید می شوند و برای استحکام و استحکام بالا مناسب هستند.

روش دیگری برای ساخت سرامیک های سه بعدی وجود دارد که به این ترتیب از سطوح لعاب دار روی سرامیک های سه بعدی استفاده می کنند تا توهمات زیادی در مورد چشم و ذهن انسان ایجاد کنند.

این پوشش تصویر را بسیار واضح نشان می دهد و زیبایی را منحصر به سرامیک می کند و باید بدانید که این سرامیک ها برای استفاده در پوشش دیوارها مناسب هستند زیرا روکش این سرامیک ها از شیشه است و ممکن است در اثر فشار زیاد و ضربه شدید به شدت خراب و شکسته شود و همچنین باید توجه داشته باشید که این سرامیک ها به دلیل استحکام در خطای بصری قیمت بالایی دارند.

سرامیک سه بعدی 120*120 50*120

سرامیک های سه بعدی علاوه بر تنوع مواد و نوع خطاهای بصری سرامیک دارای اندازه های مختلف هستند. سرامیک سه بعدی 120 * 120 یکی از سرامیک های سایز بزرگ است و به دلیل اندازه بزرگ می تواند به زیبایی سرامیک سه بعدی 50*120 به شکل مستطیلی کمک کند و برای استفاده در کف حمام ها و کاشی های اشپزخانه و استخر مناسب است.

سرامیک سه بعدی 60*120 70*120

اندازه های مختلف و ابعاد مختلف مورد استفاده در ساخت و ساز از سرامیک می تواند کمک به ایجاد سرامیک در دیوار, سقف و کف ساختمان بسیار موثر تر.

به عنوان مثال هرچه سرامیک سه بعدی کوچکتر باشد اثر زیبایی شناختی بیشتری ایجاد می کند. سرامیک 60*120 و 70*120 نسبتا بزرگ است و در مکان های بزرگ استفاده می شود.

اگر برای شما مهم است هر دو دکور خانه, ساختمان و غیره. و شما صرفا به دنبال زیبایی هستید با توجه به استحکام و دوام سرامیک ها می توانید از کاشی های سه بعدی ایرانی استفاده کنید که می توانید این محصول ایده ال را با هزینه ای به قیمت سایت ما تهیه کنید و با در تماس گرفتن با مشاوران ما اطلاعات کافی برای مشاوره و کمک در انتخاب طرح مورد علاقه خود کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *