در ساخت و ساز یکی از مهمترین مصالح کاشی و سرامیک و سنگ مرمر است که برای پوشاندن دیوارها و کف حمام و اشپزخانه استفاده می شود. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان در شهرهایی مانند تبریز انواع جدید فناوری اطلاعات را عمدتا و ارزان تولید و توزیع می کنند.

از ویژگی های مثبت استفاده از کاشی و سرامیک این است که مقاومت بالایی در برابر سرما و نور خورشید دارند و نسوز هستند و با حریق تغییر شکل نمی دهند و همچنین رنگ با گذشت زمان ثابت می ماند.

یکی دیگر از ویژگی های کاشی و کریستالی این است که مهندسان و سموم توانسته اند با علم نانو که دارای خواص ضد باکتری است تولید کنند و از رشد میکروبی و ضد باکتری جلوگیری کنند. این نوع کاشی که به اصطلاح کاشی ضد باکتری است برای استفاده در مکان هایی که سلامتی مهم است مناسب است.

از مزایای استفاده از سرامیک می توان به شستشو و ماندگاری طولانی و دوام بالا اشاره کرد همچنین لازم به ذکر است که یارامین ها در برابر رطوبت عایق بندی می شوند.

سرامیک بسیاری از انواع, از جمله سرامیک گرانیتوز, موزاییک, سرامیک کف پرسلن و غیره.

پخش کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

از کجا پوشش کف و دیوارهای یک ساختمان نیاز به کاشی, سرامیک و سنگ مرمر, این محصول عضو جدایی ناپذیر در صنعت ساخت و ساز است آ به همین دلیل تولید و توزیع این محصول برای پوشش حمام is پارکینگ bath حمامپ اشپزخانه و نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بزرگترین تفاوت بین کاشی و سرامیک این است که یک سرامیک میناکاری شده به نام سرامیک وجود دارد که کاشی ورد یا سرامیک نامیده می شود و تفاوت دیگر کاشی و سرامیک این است که کاشی معمولا کوچکتر از سرامیک است.

کاربردهای کاشی را می توان گفت که به دلیل رعایت بهداشت در معماری بیشتر از مصاحبه هایی مانند سنگ و سیمان استفاده می شود.

همچنین کاشی های سرامیکی و گرانیتی عایق رطوبت هستند و می توانند تغییرات ناگهانی دما را تحمل کنند و به دلیل راحتی در نظافت و تمیز کردن کاشی های لعاب دار بیش از ارمنه مورد استفاده در محیط های بهداشتی مانند حمام و میز de اشپزخانه و غیره از بین نمی روند.

سرامیک نیز در تولید بام سفال used تزریق سفال anti ضد اسید سفال و کانال های فاضلاب که مصالح ساختمانی استفاده می شود.

صنعتگران برای ایجاد ضد بلو, درخشنگی., صافی و زیبایی, و همچنین مواد ضد شیمیایی کاشیها, لعاب برای کاشی های لعاب دار از are مانند کبالت, و غیره., قلع, و غیره. آنتیمون, و غیره., مس و منیزیم, استفاده از کاشی, لعاب برای تزیینی و می تواند در زیبایی مورد استفاده قرار گیرد.

فروش ارزان کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی جدید

یکی از موضوعات مهم در فروش و خرید کاشی و کاشی استخر کم هزینه بودن خدمات بهداشتی است.

امروزه برای لعاب دادن کاشی ها و سرامیک ها از روش جدیدی به نام پرس خاک استفاده می کنند که کاشی را لعاب داده و سپس در فر می پزند.

کاشی چینی یکی از کاشی های لعاب دار با این روش است. این کاشی کمتر اب را جذب می کند زیرا در فشار و درجه حرارت بالا و استحکام بیشتری نسبت به سایر انواع ارد پخته می شود. این کاشی به دلیل لعاب با کیفیت بالا از خواص فنی بهتری نسبت به سایر سرامیک ها برخوردار است.

کاشی های چینی یا کاشی های استخر جدید دو دسته هستند که اولین ها بدون پرداخت و دومی صیقل داده شده اند و دومی بیشتر برای فضاهای بیرونی مکرر استفاده می شود و شرایط جوی متغیر است مانند کف حیاط یا پارکینگ و نمای ساختمان. از دیگر خصوصیات مثبت این کاشی ها این است که از مقاومت جذب کم و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی مانند اسیدها و بازها برخوردار هستند و همچنین از یکنواختی بالایی برخوردار هستند.

مانند سایر محصولات کاشی و سرامیک با کیفیت پایین قیمتشان پایینتر است بنابراین برای کاشیهای کف از درجه 1 و 2 استفاده میکند اما برای دیوار از نمرات پایینتر استفاده میشود. نکته قابل توجه این است که می توان از کاشی های کف برای پوشاندن دیوار استفاده کرد اما هرگز از کاشی های دیواری برای پوشاندن کف استفاده نکنید.

شما نماد لگن را در بسته کاشیو سارومیکس دیده اید. نمادی که فقط برای کاشی های براق است قدرت کاشی را در برابر قدیس نشان می دهد. این نماد همچنین نشان می دهد سطح بستن کاشی و بالاتر از سطح کف, بالاتر از اصطکاک, و پایین تر از سطح میل جنسی. بنابراین برای حمام و لباسشویی باید از کاشی هایی استفاده کنید که بیشتر از میزان خوردگی باشد.

خرید عمده کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی تبریز

ایرانیان سابقه تولید کاشی های لعاب دار سنتی و کاشی های سرامیکی و لعاب دار را داشته اند بنابراین امروزه کارخانه های بزرگی در زمینه تولید کاشی و سرامیک در ایران وجود دارد. یزد, تبریز و اصفهان از جمله تولیدکنندگان کاشی و سرامیک هستند که می توانند با صدای عمده سرویس بهداشتی و غیره خریداری شوند.

استان تبریز از سال 1979 شروع به تولید و تولید کاشی نموده و توانسته است کاشی و سرامیک را با کیفیت نام خود در ذهن تولید نماید. اصفهان از سال 71 شروع به تولید کاشی و سرامیک نموده و به یکی از برندهای بزرگ کاشی و سرامیک تبدیل شده است.

یکی دیگر از استانهای استان یزد که سابقه طولانی در تولید و توزیع کاشی و سرامیک دارد. این شرکت علاوه بر اشتغال خود توانسته است مقدار قابل توجهی از کاشی و سرامیک تولیدی خود را به کشورهای دیگر صادر کند.

اگر شما هم به دنبال کاشی و سرامیک با کیفیت بالا هستید می توانید با پر کردن فرم ارسال شده در سایت ما با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا علاوه بر خرید کاشی و سرامیک با کیفیت در میان طرح های زیبای ما طرح و رنگ محصولات ما را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *