امروزه در بسیاری از مراکز خرید انواع کاشی و سرامیک کیمیا در قیمت ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد که شما خریداران عزیز می توانید با توجه به سلیقه خود خریداری کرده و از هر کجا که دوست دارید استفاده کنید.

کاشی و سرامیک در رنگ ها و اندازه های مختلف در بازار موجود است که برای کف و اشپزخانه و دیوار و غیره استفاده می شود که معمولا برای کف اتاق از سرامیک های بزرگ استفاده می شود تا هر دو زیباتر باشند و کف خانه را کاملا بپوشانند.

در انتخاب کاشی و سرامیک منزل خود باید نکاتی را برای مطابقت با چیدمان خانه خود در نظر بگیرید زیرا در غیر این صورت زیبایی خانه شما را کم می کند.

در این قسمت از مطالب قصد داریم اطلاعاتی در مورد کاشی در اختیار شما قرار دهیم پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهید.

کاشی و سرامیک کیمیا

در حال حاضر اکثر مردم از کاشی و سرامیک کیمیا برای زیبایی خانه خود استفاده می کنند. به دلیل کیفیت و تنوع بالا در بازار فروش خوبی دارد و تقاضای زیادی برای خرید این محصول وجود دارد.

در گذشته مردم از کاشی و سرامیک استفاده نمی کردند و معمولا از موزاییک پلیمری استفاده می کردند و کف را روی فرش می گذاشتند اما با گذشت زمان تغییراتی در زندگی مردم ایجاد می شد و معمولا از سرامیک برای کف استفاده می کردند همچنین برای زیباتر جلوه دادن سرامیک ها و داشتن ظاهری زیبا بهتر است مواردی را انتخاب کنید که همراه با ابزار منال شما باشد تا زیباتر به نظر برسید.

معمولا افراد از سرامیک های رنگی روشن برای کف استفاده می کنند که بسیار خوش سلیقه است و هر شخص می تواند هر رنگی را که دوست دارد انتخاب کند.


کاشی و سرامیک در انواع مختلفی به فروش می رسد که معمولا براساس درصد مقاومتی که دارند طبقه بندی می شوند که معمولا از سرامیک و کاشی هایی که مقاومت کمتری در برابر فشار و ضربه دارند برای کف حمام استفاده می شود و نباید برای کاشی کف استفاده شود.

لازم به ذکر است که از سرامیک و کاشی اشپزخانه استفاده شده در ساخت مصالح بیشتر که مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن زیاد دارند می توان برای کف ساختمان و مغازه استفاده کرد و این سرامیک ها عمر بسیار طولانی دارند.

افرادی که استفاده از سرامیک رنگ روشن برای کف, خدمات بهداشتی, و غیره. این سرامیک ها علاوه بر اینکه بسیار زیبا هستند و فضای خانه را بسیار روشن می کنند دارای معایبی نیز می باشند.

معمولا از کاشی های طرح دار برای کف حمام و حمام استفاده می شود که نمای زیبایی به حمام می بخشد اما برای کف پذیرایی معمولا با سرامیک های ساده اما در رنگ های مختلف استفاده می شود.

افرادی که کودکان خردسال دارند سعی می کنند از سرامیک های لغزنده برای محل پذیرایی استفاده نکنند زیرا ممکن است فرزندانشان رها شوند و صدمات جسمی متحمل شوند.

کاشی ها در انواع مختلف مغازه ها در بازار که هر شخص به دلیل دکوراسیون منزل خود انتخاب می کند به فروش می رسند که افرادی که در خانه های خود از کاشی یا سرامیک طرح چوب استفاده می کنند تا زیبا به نظر برسند و همچنین با تمام لوازم خانگی مطابقت داشته باشند.

کاشی ها علاوه بر زیبایی و تنوع خود دارای مزایا و معایبی هستند:

کاشی ها برای افرادی که حساسیت دارند انتخاب خوبی است و بهتر است از کاشی ها برای خانه خود استفاده کنید زیرا در ساخت مواد طبیعی استفاده می شود.
برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند یا در دست یا پشت خود درد دارند استفاده از توده کاشی برای زیبایی خانه خود گزینه بسیار خوبی است زیرا کاشی ها به گونه ای ساخته می شوند که خاک به راحتی از بین برود و نیاز به ساعت ها تمیز کردن لازم نیست.

معایب استفاده از کاشی عبارتند از:

مصالح به کار رفته در ساخت کاشی ها به همین دلیل است که صدا را منتقل می کنند و بر خلاف سرامیک هایی که صدا را عبور نمی دهند صدمه ای به دیگران وارد می کنند.
کاشی ها بسیار صاف هستند بنابراین سعی کنید هنگام خرید به دنبال طاس بودن یا نبودن کاشی ها باشید.

اگرچه امروزه استفاده از سرامیک بسیار رایج است و زیبایی خاصی به خانه ها می بخشد, برای سلامتی مردم مضر است, زیرا امروزه بسیاری از افراد از گردن و کمر درد رنج می برند, به همین دلیل این سرامیک ها که روی زمین قرار دارند, زیرا سرامیک ها سرما را از پا به تمام قسمت های بدن حمل می کنند, و سرما, با گذشت زمان باعث کمر درد و گردن می شود, اما در گذشته, زیرا کف همه خانه ها با فرش یا فرش پوشانده شده بود, بدون سرما سلامتی در معرض خطر خواهد بود.

لازم به ذکر است که مجموعه ما انواع کاشی و سرامیک را در طراحی و رنگ و کیفیت فوق العاده ای به فروش می رساند که شما قادر خواهید بود وارد سایت ما شوید و هر رنگی را که می خواهید سفارش دهید.

به منظور خرید این محصول شما باید یک سایت است که شما خاص از یک مجموعه سایت معتبر و شناخته شده است که شما با خیال راحت می توانید سفارش محصول شما می خواهید و همچنین قیمت تمام محصولات در این سایت بسیار مقرون به صرفه تر از بازار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *