اسلب یکی از پرکاربردترین بلوکهای ساختمانی در ایران است و به دلیل سازندهای بزرگ دارای مقاطع مختلفی از جمله نما و پایه و کف و سازه و میزهای پیشخوان است. در حال استفاده هستند. اسلب های مصنوعی زرد صورتی به همان شکل و سنگ برش بزرگ هستند که توسط اسلب های جدید به صورت عمودی بریده می شوند.

این در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده است و یک ماده اولیه اولیه برای نمای ساختمان و ساختمان است. این سنگها به دو شکل طبیعی و مصنوعی با انواع طبیعی سنگهای موجود در طبیعت و کوه ها و … وجود دارد.

نوع مصنوعی همانطور که از نامش پیداست توسط دست انسان ساخته می شود. امروزه با استفاده از روشها و دستگاههای نوین سنگهایی تولید میشود که بهطور گستردهای در زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.

سنگ اسلب مصنوعی رنگ

این سنگ ها زیبایی زیبایی زیبایی به نمای ساختمان ها می بخشند. اسلب های مصنوعی با توجه به تنوع رنگ و طرح هایی که دارد در قسمت های مختلف ساختمان اعمال می شود. کیفیت و رنگ این محصول نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون ایفا می کند زیرا انتخاب رنگ مناسب با فضای مورد نظر و ترکیب با اشیا دیگر در این محیط به شما فضایی مدرن می دهد.

 

سنگ اسلب مصنوعی زرد

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از کاربردهای سنگ دال زرد مصنوعی کاربرد این سنگ در داخل کشور است. این است که معمولا برای کاشی کف استفاده می شود, طبقه پذیرایی, کف اشپزخانه و حمام و همچنین دیوار ساختمان, دیوار شومینه, دیوار, حمام, داخل اشپزخانه برای ام دی اف و ضد کابینت در دفاتر و ساختمان های تجاری و ساختمان های لوکس و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه این سنگ ها به دلیل کیفیت عالی و تنوع و زیبایی خیره کننده در بسیاری از مراکز اداری و پروژه های بزرگ مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ اسلب مصنوعی صورتی

از مزایای استفاده از این سنگ سایز بزرگ می توان به مقاومت و مقاومت سنگ مرمر در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که عمر طولانی تر به دلیل کیفیت مواد اولیه زیبایی منحصر به فرد این سنگ ها است. سنگ اسلب مصنوعی صورتی مناسب با فضای اتاق خواب مخصوصا برای خانمها یا بسته به فضا و رنگ فضای مورد نظر استفاده می شود.

 

 سنگ اسلب مصنوعی طوسی

با توجه به تطبیق رنگ, ظاهر سنگ و انتخاب سنگ برای تزیین یکی از مهمترین و کلیدی ترین نکات در زیبایی فضای شماست.

امروزه رنگ خاکستری یکی از پرکاربردترین رنگها در اسلب مصنوعی و سنگ تراورتن است. که برای کف ساختمان یا دیوارهای داخلی فضا استفاده می شود.

سنگ اسلب مصنوعی طلایی

در انتخاب رنگ سنگ های مورد نیاز مانند سنگ باریت, مهم است که به در نظر گرفتن نور و اندازه, اندازه و کوچکی از فضا. رنگ طلایی مناسب لابی و فضاهای ورودی ساختمان است. که به دلیل درخشش درخشش زیبایی به محیط می بخشد. با انتخاب اسلب مصنوعی طلایی به فضاهای ورودی, ببخشید برای زیبایی خیره کننده.

 

سنگ اسلب مصنوعی کرم

در ابتدا سنگ های دال به دلیل بزرگ بودن برای پروژه های صادراتی و صادراتی مناسب بودند. امروزه طراحان و معماران از این سنگ و سنگ سیلیس برای پروژه های لوکس استفاده می کنند.

سنگ دال مصنوعی کرم به دلیل تقاضای زیاد در بسیاری از فضای داخلی استفاده می شود. یکی از دلایل استفاده از کرم در دکوراسیون سهولت هماهنگی با سایر اشیا و لوازم خانگی در خانه ها است.

سنگ اسلب مصنوعی مشکی

همانطور که گفته شد دقت در انتخاب رنگ اسلب مصنوعی و گچ یکی از مهمترین عناصر در ساختمان است و انتخاب باید بر اساس اندازه و اندازه فضا باشد.

رنگ سیاه با استفاده از فضاهای کوچک یا سبک مناسب نیست. زیرا فضا را کوچکتر و تاریک می کند.

 

سنگ اسلب مصنوعی مشکی طلایی

امروزه از سنگهای دکوراتیو و لوکس مانند سنگهای روتیل در ساخت ساختمان و فضاهای داخلی استفاده میشود. سنگ اسلب مصنوعی با رنگ مشکی طلایی در پروژه های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد و برای لابی ها و مکان های ورودی زیبا و مدرن است … در حال استفاده.

سنگ اسلب مصنوعی مرمر سبز

سنگ مرمر یکی از گران ترین سنگ های ساختمانی است که می تواند به طور گسترده ای در ساختمان ساختمان استفاده شود. تاج هند نیز از سنگ مرمر ساخته شده است. شناخته شده به عنوان عقیق جهانی, سنگ در طرح ها و رنگ های مختلف مانند سبز تولید, قرمز, کرم, صورتی, قهوه ای و غیره.

یکی از مهمترین ویژگی های این سنگ توانایی عبور نور است. سنگ مرمر در ساختمانها و ساختمانهای لوکس برای مصارف داخلی و خارجی مانند نمای بیرونی, کف سرویس, پله ها, ستون ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ اسلب مصنوعی نقره

اسلب ها مانند سنگ پله ها به دلیل هزینه های بالا به طور گسترده ای تولید می شوند و برای پاسخگویی به نیازهای واحدهای ساختمانی و ساختمانی به بازارهای مصرف گسترده جهان عرضه می شوند. مراکزی که مستقیما اسلب نقره مصنوعی می فروشند محصول را با کمترین قیمت عرضه می کنند و رضایت مصرف کننده را تضمین می کنند.

پر کردن سنگ تراشی یکی از مهمترین دلایل در جهان است. بنابراین تولید و صادرات عظیم می تواند وسیله ای عالی برای کسب معیشت باشد که به رشد اقتصادی کمک می کند country.To خرید این محصولات, بازدید از سایت های اینترنتی پس از رعایت تنوع محصولات و مقایسه قیمت, سفارش و پرداخت قیمت از طریق بنادر بین بانکی

محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این نوع خرید محصول به موقع به نشانی مشتری ارسال می شود. با استفاده از خرید اینترنتی می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *