اگر شما به دنبال زیباترین حالت برای تزئین خانه خود هستید، شما می توانید از انواع سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت جدید برای پوشش کف ساختمان استفاده کنید.

این نوع سرامیک دارای رنگ‌های بسیار زیبا و متنوع بوده و دارای سطح کیفی بسیار بالایی است که این ویژگی استفاده از این مدل را برای مدت زمان طولانی میسر کرده است.

طراحی پارکت سرامیکی شبیه به چوب است و کمک می کند تا داخل ساختمان تا حد امکان زیبا شود. این نوع سرامیک در نگاه اول شبیه پارکت است و دلیل اصلی ان شباهت زیاد این محصول به چوب است.

این محصول مهم و ارزشمند تنوع زیادی در طراحی و رنگ دارد و این به مشتریان محترم ما کمک می کند تا سرامیک مورد نیاز خود را بر اساس طراحی داخلی ساختمان انتخاب کنند.

این محصول بهترین گزینه برای پوشش کف پذیرایی ساختمان است و دلیل اصلی ان مقاومت بالای این محصول در برابر فشار و حرارت است.

در مقایسه با خود پارکت، سرامیک طرح پارکت هزینه کمتری دارد و می‌تواند برای پوشش کف ساختمان‌های بسیار بزرگ با بودجه‌ای بسیار کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

مهمترین و اصلی ترین مزیت این نوع محصول در مقایسه با پارکت ان است که تمیز کردن ان بسیار اسان است. سرامیک طراح پارکت می تواند به راحتی تمیز شود. اگر انها کثیف شوند. گرد و غبار و آلودگی روی انها را می توان با یک دستمال در سریعترین زمان حذف کرد.

این نوع محصول نسبت به پارکت وزن بیشتری دارد، این امکان را فراهم می کند که ان را در مکان های مختلف با اعتماد به نفس بالا نصب کنید، و وزن بالای این محصول کمک می کند تا حد ممکن چسبندگی سرامیک ها بالا رود.

این نوع سرامیکی مقاومت بالایی نسبت به شرایط اب و هوایی مختلف از جمله دمای شدید و سرمای زیاد نشان می دهد، بنابراین می توان ان را در محیط های بیرونی علاوه بر کف پذیرایی استفاده کرد.

این نوع سرامیک نسبت به نفوذ اب بسیار با دوام و مقاوم است و به همین دلیل سطح ان را می توان به راحتی با اب تمیز کرد و این امر به افزایش عمر این محصول در طول شستشو کمک می کند.

این محصول می‌تواند در محیط‌های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد، این امر منجر به افزایش خرید و فروش سرامیک طرح پارکت در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

رنگ‌امیزی متنوع این مدل سرامیک امکان استفاده از هر یک از مدل‌های این محصول را با توجه به طراحی داخلی ساختمان فراهم کرده است و نیازهای مشتریان محترم را براورده می‌سازد.

ویژگی و ساختار این نوع سرامیک به گونه‌ای است که کف ساختمان را در فصل گرم خنک نگه می‌دارد و باعث خروج هوای داغ به خارج از خانه می‌شود.

سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت

یکی از عوامل اصلی که قسمت داخلی ساختمان را زیباتر می کند نوع کفپوش مورد استفاده در ان است، برای کف پذیرایی، شما می توانید از انواع سرامیک طرح پارکت استفاده کنید.

پارکت علاوه بر زیبایی‌اش دارای عیب‌های مختلفی نیز است و همین باعث شده است که بسیاری در استفاده از ان تردید کنند. برای حل این مشکل، از سرامیک طراح پارکت می‌توان استفاده کرد.

این نوع سرامیک مقاومت بیشتری نسبت به پارکت دارد و علاوه بر ان، زیبایی پارکت را نیز دارد.

این محصول سازگار با محیط زیست است و هیچ درختی برای تولید ان نیاز به برش ندارد، سرامیک طرح پارکت مقاوم در برابر ضربه است و شما می توانید به راحتی موارد مختلف مانند مبل را بدون نگرانی بر روی ان قرار دهید.

نصب این سرامیک با استفاده از مواد اولیه متفاوت، امکان پذیر شده است که این نوع سرامیک با هزینه بسیار کم در محل های گوناگون نصب شود.

در تهیه سرامیک‌های طرح پارکت برای کف ساختمان از مواد اولیه و لعاب دار درجه یک استفاده می‌شود. استفاده از این مواد، کیفیت انواع گوناگون این محصول را تا حد زیادی افزایش داده است.

در مقایسه با سایر سرامیک ها، این محصول لغزنده نیست و می توان از ان با ایمنی بیشتری برای پوشش کف ساختمان استفاده کرد، رنگ این محصول به خاطر گذشت زمان و در معرض نور خورشید تغییر نخواهد کرد، و این موضوع به زیبایی و دوام آن کم شایانی می کند.

مقاومت بالای این محصول باعث شده که این نوع سرامیک نیاز به تعمیر نداشته باشد و حاکی از سازگاری بسیار مناسب این نوع از سرامیک ها در برابر شستشو است.

استفاده از این محصول هیچگونه محدودیت مکانی ندارد، و در مکان هایی با نور بسیار کم، شما می توانید از نمونه های رنگ روشن آن استفاده کنید، این کمک می کند تا بهترین حالت از روشنایی ممکن را در این محیط ایجاد شود.

طراحی این نوع سرامیک به اشکال مختلف است که از میان انها می‌توان به طرح‌های مربعی و مستطیلی اشاره کرد. هر یک از طرح‌های این محصول دارای ظاهری فوق‌العاده است.

علاوه بر کف ساختمان، این محصول همچنین می تواند برای پوشش دیوار استفاده شود، و دلیل اصلی ان ظاهر بزرگ این محصول است، و کمک خواهد کرد که خانه جذاب تر شود.

در خط تولید این محصول از جدیدترین و به روز ترین انواع فن اوری استفاده می شود، این کار تولید این سرامیک را در ابعاد و اندازه های مختلف امکان پذیر کرده و نقش مهمی در سطح کیفی ان ایفا می کند.

سرامیک طرح پارکت ضد حساسیت است و بنابراین قرار دادن یک کودک روی ان هیچ مشکلی برای پوست کودکان ایجاد نمی کند.

نگران بهترین و اصلی ترین سرامیک از نمونه های طرح پارکت جدید نباشید، و شما می توانید بهترین مدل های این محصول را با قیمت مناسب با بازدید از مجموعه ما دریافت کنید.

برای سفارش نمونه های عمده از این سرامیک، شما می توانید فرم مشاوره و فروش را که در سایت قرار داده شده است پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *