یکی از خواص سرامیک کف جلوگیری از نفوذ گرما و سرما می‌باشد. سرامیک‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های بسیاری هستند، استفاده از سرامیک‌های کف لوکس بسیار بالا است و به عنوان یکی از محصولات پرفروش ساختمان شناخته می‌شود.

شما می توانید با شماره این مرکز تماس بگیرید تا قیمت دقیق خرید سرامیک کف لاکچری را بدانید.

قیمت سرامیک کف 60*60 پرسپولیس

سرامیک یکی از پرکاربردترین محصولات ساختمانی است که به‌طور گسترده در تمام ساختمان‌های اداری مسکونی و ویلا استفاده می‌شود. پس از چندین سال، هیچ جانشینی برای انواع سرامیک ها یافت نشده است.

۱- انتخاب سرامیک با کیفیت بالا تاثیر زیادی بر استحکام کف ساختمان ها دارد.

۲- این جالب است که بدانید سرامیک یکی از بهترین عایق ها برای سرما و گرما است، بنابراین نصب این محصولات برای تمام اب و هوا، از جمله مناطق گرمسیری و سردسیری توصیه می شود.

۳- یکی از ویژگی های مهم انواع سرامیک ها افزایش زیبایی ظاهر محیط است. همانطور که می دانید، امروزه شرکت های تولید کننده انواع سرامیکهای کف، رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف تولید می کنند.

مشتریان هم توجه زیادی به قیمت این محصولات دارند و در عین حال به زیبایی ظاهری ان هنگام اماده سازی و خرید سرامیک نیز توجه دارند. متاسفانه، عدم ثبات ارزی در بازارهای داخلی و خارجی باعث شده است که نتوانیم قیمت دقیق انواع سرامیک ها را روزانه روی وب سایت منتشر کنیم.

پس از ثبت درخواست خرید برای سرامیک کف، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های این محصول و رنگ ان ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید سرامیک کف را با توجه به نیازهای خود و فضا با دانش بیشتر انتخاب کنید.

اگر به دنبال خرید سرامیک با کیفیت هستید، بهتر است انها را مستقیما از کارخانه های تولیدی خریداری کنید. برقراری ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده باعث می شود شرکت ها محصولات با کیفیت بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند.

ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، تمام واسطه ها را در بازار از بین می برد، بنابراین شما می توانید سرامیک در قیمت در کارخانه خریداری کنید.

اکثر شرکت ها و کارخانه هایی تولید و ارائه سرامیک در بازار داخلی تخفیف های ویژه ای برای مشتریانی که سرامیک های کف را به طور عمده و نیز تناژ زیاد خریداری می کنند دارند، بنابراین شما می توانید قیمت سرامیک را با قرار دادن یک سفارش عمده کاهش دهید.

این مرکز به عنوان بزرگترین تولید کننده سرامیک کف، یک فروشگاه انلاین ایجاد کرده و همچنین مدل های جدید و به روز شده سرامیک را در کاتالوگ انلاین قرار می دهد، که به مشتریان اجازه می دهد تا سرامیک ها را به طور مستقیم بدون اتلاف وقت، هر جا که هستند، خریداری کنند.

از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت سرامیکی کف می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

جنس و کیفیت؛ اولین عاملی که بر قیمت سرامیک‌ها اثر می‌گذارد مواد خام و کیفیت این محصول است. شرکت های تولیدی و کارخانه ها از مواد مختلف برای تولید سرامیک استفاده می کنند که این امر باعث شده است تا شاهد تفاوت قیمت در بازار باشیم.

به طور کلی، سرامیک ها به سه دسته تقسیم می شوند که شامل سرامیک های کف درجه یک، سرامیک های درجه دو و سرامیک های درجه سه می باشند.

اگر می خواهید از سرامیک برای توالت و حمام استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که سرامیک درجه یک را خریداری کنید، زیرا این محصولات ضد اب بوده و یکی از بهترین عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار خانه ها هستند.

روش خرید؛ همانطور که می دانید، روش خرید سرامیک بسیار متفاوت و متغیر است، در گذشته مردم فقط می توانستند سرامیک ها را از فروشگاه ها بخرند.

اما امروز با پیشرفت علم، کارخانه ها فروشگاه های انلاین باز کرده اند و محصولات خود را به طور مستقیم عرضه می کنند. اگر شما به صورت انلاین سرامیک سفارش دهید، می توانید انها را با قیمت ارزان تر تهیه کنید.

زیبایی ظاهری؛ در طول تولید انواع مختلف سرامیک کف، طراحان مختلف برای طراحی و تولید سرامیک استفاده می‌شوند، قطعا ظاهر سرامیک هرچه زیباتر شود. بنابراین باید هزینه های بیشتری را هنگام اماده سازی و خرید پرداخت کنید.

صادرات؛ این نکته جالب توجه است که یکی از عوامل مؤثر بر قیمت سرامیک کف در بازار داخلی صادرات این محصول به کشورهای مختلف می باشد.

با افزایش صادرات، سرامیک های موجود در بازار داخلی کاهش خواهند یافت و این امر قیمت سرامیک ها را افزایش خواهد داد. البته، کارشناسان کوشیده اند تا با ایجاد تعادل و براورده کردن نیازهای بازار داخلی به منظور پیشگیری از افزایش قیمت ها، سرامیک های مازاد بر مصرف داخل را به کشورهای دیگر صادر کنند.

سرامیک ها همچنین بر حسب شکل ها به دسته های گوناگون تقسیم می شوند، در حالی که قیمت ها از یکدیگر متفاوت است؛

· سرامیک کف ساده؛ این ارزان ترین نوع سرامیک است، البته، این محصولات نیز از نظر مواد و کیفیت متفاوت است.

· سرامیک طرح برجسته؛ چندین سال از تولید سرامیک با طراحی برجسته گذشته است، اما بیشتر مردم هنوز از ان برای مناطق خدماتی، اشپزخانه ها، و همچنین حمام ها و توالت ها استفاده می کنند.

نوع جدیدی از این سرامیک برای کف ساختمان تولید شده است که مانع از سر خوردن فرش می شود.

· سرامیک کف سه بعدی؛ جدیدترین و به روز ترین نوع سرامیک شناخته شده است، و محصولات ویژه در فرایند تولید ان استفاده می شود.

بنابراین قیمت انها بسیار بالاتر از سرامیک های معمولی است و به عنوان گران ترین نوع سرامیک شناخته می شود.

· سرامیک ضد لغزش؛ این نوع از سرامیک کف برای پله ها و کف پارکینگ استفاده می شود، که قیمت خوبی دارد.

هنگام خرید سرامیک، کیفیت را فدای قیمت نکنید، اگر سرامیک کف با کیفیت بالا نباشد. بنابراین، در کوتاهترین زمان ممکن ترک خورده و دچار شکستگی خواهد شد و شما باید هزینه های اضافی را برای تعمیر یا جایگزینی ان پرداخت کنید.

تنوع طرح‌ها و رنگ‌های سرامیک کف پرسپولیس بسیار بالا است و ما یک کاتالوگ انلاین برای دسترسی اسان به همه مشتریان طراحی کرده‌ایم، و همچنین با پر کردن فرم داخل شده به راحتی می‌توانید درباره مدل‌های جدید سرامیک تولید شده بدانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *