همانطور که می دانید بسیاری از ساختمان های جدید توسط افزایش جمعیت ساختمان های جدید که نیاز به کاشی و سرامیک جدید تاسیس شده است. بنابراین کارخانه ما این محصول را تولید و در بازار قرار داده است. همچنین شهر رفسنجان از محصولات ما استقبال بسیار خوبی داشته است، بنابراین کارکنان شرکت ما این نوع محصول را تولید کرده و به بازار عرضه کرده اند.

لازم به ذکر است که امروزه یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصولات در بازار سرامیک و کاشی است بنابراین شرکت ما این کالاها را در رنگها و طرحهای مختلف تولید کرده است تا بتواند به راحتی توجه همه افراد کشور را به خود جلب کند.

امروزه اکثر مردم به دنبال کیفیت کاشی و سرامیک هستند بنابراین به دنبال مجموعه ای برای تولید این نوع محصول به روشی با کیفیت هستند بهتر است بدانید که شرکت ما یکی از بهترین انواع کاشی و سرامیک و کاشی و سرامیک را تولید می کند بنابراین محصولات ما بسیار بیشتر از سایر رقبای ما است. این باعث شده است که ما زمان بیشتری را صرف کالاهای تولیدی خود کنیم و همچنین طرح های متنوع تری تولید کنیم.

کاشی و سرامیک فخار رفسنجان

همانطور که می دانید در قدیم از کاشی و سرامیک در ساخت خانه ها و ساختمان ها استفاده نمی شده است و بیشتر مردم در شهرهایی مانند رفسنجان خرمشهر و سایر شهرها از خشت و خشت برای ساخت خانه های خود استفاده می کردند که باعث شده نمای خانه هایشان کمی جذاب به نظر برسد.

امروزه بسیاری از شرکت ها سرامیک و کاشی تولید کرده اند اما هر یک از این شرکت ها کیفیت خاص خود را برای محصولات خود در نظر گرفته اند. بهتر است بدانید که کلاهبرداران از این فرصت استفاده می کنند و بسیاری از محصولات مشابه را به بازار معرفی کرده اند. بنابراین توصیه می شود هنگام خرید به کیفیت خود توجه کنید.

برای اینکه تفاوت بین اصل یا جعلی یک محصول را متوجه شوید باید به نوع مقاومتی که دارد توجه کنید مجموعه ما از موادی برای سرامیک های خود استفاده کرده است که بسیار مقاوم در برابر سرما به نظر می رسند بنابراین این نوع سرامیک ها اصیل هستند و سرامیک با کیفیت با دو مشت به هیچ وجه صدمه نمی بینند که تفاوت اصلی این محصول با نوع تقلبی خود است زیرا اگر سرامیک جعلی کمترین ضربه را ببیند هیچ مقاومتی از خود نشان نمی دهد و به راحتی خراب یا شکسته می شود.

برخی از افراد به دنبال ارزان ترین محصول هستند زیرا از نظر مالی قابل دوام نیست بنابراین کلاهبرداران می توانند به راحتی محصول خود را به خود بفروشند. مجموعه ما ابتکار عمل را برای ارزان کردن دست این نوع کلاهبرداران در سطح بازار انجام می دهد. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی تمام جنگ سالارانی که محصول را وارد کرده اند ناپدید شده اند.

گروهی از مردم کشور نمی دانند کاشی بهتر است یا الیاف سرامیکی و این صدمه ای می زند بنابراین باید اشاره کنیم که هر دوی این محصولات کاربرد خاص خود را دارند بنابراین مهم نیست کدام یک را انتخاب کنید.

برخی معتقدند که محصولات ما در پاسخ تقلبی خواهد بود که باید بگوییم اگر محصولات ما جعلی باشد پس چگونه مردم خارج از کشور نسبت به کالاهای ما واکنش خوبی نشان می دهند یا اینکه کاشی و سرامیک ما تقلبی است اما دارای استاندارد است که همان پاسخ به این افراد است که این افراد را در سکوت کار کرده است.

بهتر است بدانید که یکی از مناسب ترین محصولات ساختمانی همان کاشی و سرامیک است زیرا رطوبت کافی در ایران وجود دارد و بنابراین سرامیک و کاشی به خوبی به رطوبت پاسخ می دهند یا در برابر رطوبت مقاوم می شوند و به راحتی صدمه نمی بینند.


لازم به ذکر است که کاشی و سرامیک دارای اندازه و اندازه های متفاوتی هستند که هر کدام برای مکان خاصی مناسب خواهند بود شرکت ما این محصولات را در سایز 20*20 و 10*20 و همچنین سایز بزرگتر این محصول تولید خواهد کرد که 50*50 خواهد بود.

بهتر است بدانید که کاشی و سرامیک های لعاب دار به دو دسته مختلف تقسیم می شوند که یکی لعاب دار و دیگری بدون لعاب است و هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

لازم به ذکر است که کاشی های لعاب دار در روزگاران قدیم در بازار وجود داشته و به همین ترتیب یکی از قدیمی ترین انواع کاشی های موجود در بازار بوده و در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین دو نوع کاشی در یک خانه وجود دارد که یکی از کاشی های دیواری است که به “کاشی” معروف است و قبلا متعلق به دیوارهای خانه بود. نوع دیگر که از کف وارد می شود به عنوان مقاومت بالایی شناخته می شود.


بهتر است از سرامیک کف برای خانه یا ساختمان خود استفاده کنید زیرا استحکام سرامیک بیشتر از کاشی خواهد بود بنابراین طولانی تر از کاشی خواهد بود. همچنین بهتر است کاشی ها را در دیوارهای اطراف نصب کنید زیرا مناسب ترین مکان برای انها خواهد بود و این باعث افزایش عمر می شود.

اگر سوالی دارید, شما نیاز به تماس با مشاوران شرکت ما برای پیدا کردن پاسخ به سوال شما به راحتی.

همچنین بهتر است بدانید که با مراجعه به سایت شرکت ما می توانید یکی از بهترین انواع کاشی و سرامیک را خریداری کنید و قبل از خرید می توانید اطلاعات زیادی در این باره کسب کنید همچنین می توانید برای دیدن طرح های مختلف کاشی و سرامیک به سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *