امروزه یکی از رایج ترین سوالات در زمینه پوشش نهایی و مصالح ساختمانی قیمت کاشی و سرامیک درجه یک ایرانی است.

قیمت کاشی و سرامیک ملی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اما باید توجه داشت که این محصول از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به محصولات مشابه خارجی دارد که ما در این مقاله به توضیح کارایی کاشی و سرامیک می پردازیم که تفاوتشان با یکدیگر متفاوت است و البته نحوه اعمال در سطوح مختلف.

قیمت کاشی و سرامیک ایرانی درجه یک در سایز های متفاوت

همانطور که اشاره کردید این مقاله مربوط به قیمت و کیفیت کاشی و سرامیک ایرانی است.

اگر در پوشش نهایی جدید و مصالح ساختمانی, شما باید بدانید که کاشی مواد معمولا در دیوارهای بخشی از ساختمان استفاده می شود, به دلیل سبک وزن و نه بسیار بالا استحکام, کاشی مقاومت بسیار کمتر به فشار هوا, گرما و سرما از انواع سرامیک, در حالی که سرامیک اغلب در کف استفاده می شود, کاشی باید در محیط بسته اعمال, و رطوبت می تواند به مراتب بالاتر از انواع سرامیک.

همانطور که ذکر شد, مقاومت سرامیکی در برابر سرما, رطوبت و گرما بسیار بالاتر از کاشی, اما به هر حال سرامیک باید در محیط های باز استفاده نمی شود, به عنوان نیروی سرما و حرارت, با این حال, منفی بر سرامیک.

اگر می خواهید از کاشی یا سرامیک در محیط های بازتر استفاده کنید باید از نوع چینی استفاده کنید.

پرسلن را نمی توان با دقت از خانواده کاشی و یا سرامیک شناخته شده, اما چه شناخته شده است مقاومت فوق العاده ای از سرامیک به حرارت است, فشار سرد و هوا, درصد جذب رطوبت سرامیک تقریبا صفر است, بنابراین شما می توانید پرسلن در هر محیط بازی استفاده, با استفاده از پرسلن در مکان های که مکش, هیچ مشکلی ایجاد نمی, و پرسلن همچنان به کار به شدت.

اگر می خواهید تفاوت کاشی ها را بدانید باید بدانید که اجزای کاشی چیست.

کاشی ها در واقع از دو قسمت ساخته شده اند. یکی از اولین کاشی های پرسلن به نام یکی از پرسلن پرسلن یکی نامیده می شود.

بخش دوم لعاب است, کاشی لعاب در واقع طول می کشد سرامیک و مانند شیشه است, و گاهی اوقات لعاب بر روی کاشی و سرامیک نیز نامیده می شود کاشی و سرامیک.

شما باید بدانید که سرامیک متشکل از سه بخش اصلی از خاک رس, فلدسپات و شن و ماسه, جالب است که سرامیک دارای خواص مرتبط, که داشتن یک ملک وابسته بدان معنی است که با کاهش یا افزایش مواد اولیه تشکیل سرامیک, کیفیت و یا حتی نوع سرامیک تغییر به طور کامل.

لازم به ذکر است که کاشی مزایای بسیاری دارد در مرحله اول باید دانست که مواد اولیه کاشی به راحتی پیدا می شود و در همه جا قابل فروش است برای خرید کاشی می توانید به راحتی به کوره کاشی بروید و هر حجمی را که می خواهید بسازید.

اگرچه کاشی در برابر سرامیک مقاومت کمتری دارد اما این بدان معنا نیست که مواد و مقاومت کمتری دارد اما می توانید از کاشی در هر هوا و در هر منطقه به راحتی استفاده کنید باید توجه داشت که شستشوی کاشی بسیار راحت است.

مهم ترین عامل است که جذب علاقه در استفاده از کاشی طرح های پر زرق و برق و رنگ کاشی است. می توان گفت که امروزه تولید کنندگان کاشی بیش از هر چیز دیگری در زمینه رنگ و لعاب و طراحی کاشی با یکدیگر رقابت می کنند.

اگر می خواهیم مزایای سرامیک را توصیف کنیم ابتدا به طول عمر طولانی این محصول اشاره می کنیم سرامیک ها سالها بدون هیچ گونه نقصی برای شما کار می کنند.

سرامیک از نظر اثرات فیزیکی بسیار با دوام هستند, گرما, سرما و رطوبت البته.

باید بدانید که سرامیک ها علاوه بر عایق بندی در برابر رطوبت کاملا در برابر حریق و حریق عایق بندی می شوند.

سرامیک ها کاملا در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و حتی امروزه نیز سرامیک هایی تولید می شوند که در برابر ترکیبات شیمیایی اولتراسترون مانند اسیدها نیز مقاوم هستند.

سرامیک ها به راحتی شسته می شوند و برای تمیز کردن خاک از سطح سرامیک نیازی به مواد شوینده قوی ندارید.

در مقالات فوق به برخی از مزایای سرامیک اشاره می کنیم که اکنون به برخی از معایب استفاده از این محصول اشاره می کنیم باید بدانید که سرامیک ها هنگام تعویض دردسرهای زیادی ایجاد می کنند باید بدانید که سرامیک یک سنگ سرد است و راه رفتن پابرهنه ممکن است باعث ایجاد اثرات مشترک در زمستان و فصول سرد سطح سرامیک به خصوص اگر روی زمین استفاده شود بسیار سرد است که می تواند برای ساکنان خانه مزاحم باشد.

 

اکنون, ما به توصیف استفاده فراوان از سرامیک پرسلن, بالا پایان سرامیک جذب رطوبت کم, نزدیک به صفر, اگر شما به دنبال مواد که مقاوم تر به خراش دادن و سنگ زنی از سرامیک هستند, سرامیک پرسلن بهترین انتخاب شما است, تحمل پرسلن بسیار بالا تر از سرامیک معمولی, و سرامیک پرسلن بسیار تابشی تر و زیبا, و تنوع بیشتری نسبت به سرامیک.

با وجود کاربردهای فراوان سرامیک پرسلن, همچنین نکات منفی برای استفاده از این محصول وجود دارد, سرامیک پرسلن بسیار سنگین است و شما نصب سخت تری نسبت به سرامیک های معمولی خواهید داشت, وزن بالای سرامیک های چینی حمل و نقل را دشوار می کند.
اگر قصد خرید کاشی و سرامیک ایرانی برای پوشش نهایی منازل خود را دارید باید بدانید که ما این مواد را با کیفیت بی نظیر و قیمت ارزان تولید و توزیع کرده ایم و با ارایه محصولی با کیفیت بالا مشتریان را راضی کرده ایم شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت و راه های ارتباطی موجود خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *