امروزه بسیاری از محصولات برای پوشاندن دیوار خانه مورد استفاده قرار می گیرند مجموعه ای از محصولات که سنتی تر و ارزان تر از بقیه هستند و بسیار محبوب هستند کاشی های کف اشپزخانه و غذاخوری است که یک محصول سنتی ایرانی است و در شهرهای سنتی ایران مانند یزد و اصفهان منافع زیادی دارد. بنابراین تولیدکنندگان اصلی این محصولات که عمدتا بیشترین کیفیت را تولید می کنند در این شهرها مستقر هستند اگر می خواهید با این محصولات بیشتر اشنا شوید پس با ما همراه باشید.

کاشی یک محصول باستانی و باستانی ایرانی است که عمدتا سنگی با ابعاد و ضخامت های مختلف چند میلی متر است و یک طرف کاشی ها صیقلی و صاف است و روی طرح های سنتی نقاشی شده است. سرامیک نیز یکی از محصولات جدید این حوزه است که از مواد و مجاری فلزی و غیر فلزی تولید می شود و از این دو محصول برای پوشاندن کف و دیوارهای بسیاری از نقاط خانه استفاده می شود.

استحکام بالا و مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند نور افتادن, ضربه, باران, و بسیاری دیگر, بنابراین استفاده از این محصول برای پوشاندن دیوارهای خارج از خانه و کف حیاط و همچنین در اشپزخانه و خدمات بهداشتی که دیوارها به طور مداوم با اب و کف در ارتباط هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این محصول فضای داخلی به طور کلی با این محصولات پوشانده می شود تا در برابر هوازدگی و رطوبت و اب مقاوم باشد.

کاشی از دیرباز در ایران مورد استفاده بوده است و در ابتدا بخشی از محصولات سفالگری ایرانی است اما اکنون توسط فرایندهای صنعتی به روشی متفاوت تولید می شود.

اما دوره اوج استفاده از کاشیهای گرانیتی به دوران صفویه بازمیگردد که علاقه پادشاهان صفوی به فرهنگ اصیل ایرانی باعث شده است که بارها و بارها از این کاشی در بناهای خود استفاده کنند. می توان کارهای بی نظیری را مشاهده کرد که در این مدت در اصفهان پایتخت صفویه و قطب فرهنگی و گردشگری کشورمان با کاشی در ایران طراحی و ساخته شده است.

در ادامه قصد داریم در مورد خرید این محصولات بیشتر بحث کنیم توجه داشته باشید که مواد اصلی این محصولات متفاوت است و همچنین بازار رقابتی که از مدتها پیش در بین تولیدکنندگان این حوزه وجود داشته است منجر به عرضه طرح ها و مدل های بسیاری از کاشی و سرامیک در بازار شده است. بنابراین دانش معیارهای یک محصول با کیفیت برای افرادی که قصد ساخت یا تعمیر خانه های قدیمی را دارند اجباری است.

کاشی و سرامیک یزد

اولین قدم در خرید این محصولات توجه به محل تولید خود است همانطور که می گوییم تولید کاشی و سرامیک در شهرهای سنتی ایران مانند یزد و اصفهان و کاشان که مهد این محصولات هستند همانطور که می دانید داشتن رونق در یک مکان و وجود محصولات بسیار مشابه باعث افزایش بازار این زمینه در این منطقه می شود بدیهی است که محصول یک بازار رقابتی نیز تولید محصولات با کیفیت بهتر و مقرون به صرفه تر و با طرح ها و بررسی های متفاوت تر, بنابراین اگر شما می توانید محصول اصلی خود را از تولید کنندگان از این شهرستانها, شما احتمالا تنوع و کیفیت بیشتر مواجه خواهد شد.

گام بعدی برای خرید این محصولات تشخیص محلی است که شما قصد استفاده از کاشی و سرامیک را دارید, توجه داشته باشید که طرح های هر قسمت از خانه عموما متفاوت است, و حتی اندازه های مختلف محصولات و ابعاد نیز برای کاشی هر مکان از ساختمان در نظر گرفته شده است, مثلا, در اشپزخانه, کاشی های چسبنده عموما از مواد مقاوم تر و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند که عموما در ابعاد متفاوت از کاشی های سایر مکان های خانه هستند.


گام بعدی پس از در نظر گرفتن تمامی موارد فوق اکنون مربوط به خود کاشی است که عمدتا بر روی هر کاشی و کف سرامیکی سال ساخته شده است و درجه اش تعیین می شود نمرات کاشی ها بر اساس سلامتی و کیفیت و نوع شان تعیین می شود که در خرید بسیار قابل توجه است و باید بسته به هزینه مشتری و توانایی مالی و نوع خانه ای که قرار است تعیین شود مشخص شود همچنین بدیهی است که کاشی با کیفیت بالاتر و قیمت بالاتر ولی در عوض این قیمت بالا مدت زمان طولانی تری خواهد داشت عمر مفید, که پس از خرید برای مشتریان راحت خواهد بود.

اما تنها کاری که می خواهیم در این زمینه انجام دهیم استحکام کاشی و مقاومت در برابر سرما و گرما است اگرچه درجه کاشی می تواند اطلاعاتی را در مورد این پارامترها فراهم کند اما در نهایت می توانید نمونه ای از ان را برای افزایش اعتماد به نفس و ضمانت بیشتر برای خرید محصول دریافت کنید و سعی خواهید کرد خودتان تست های مختلفی را انجام دهید توجه داشته باشید که در انجام تست روی محصول باید ایمن باشید و توجه داشته باشید که درجه سختی تست انجام می دهید باید حداکثر احتمال وقوع در محل نصب را داشته باشد, و شما نباید قادر به تجربه این نوع تست باشید و این تست کاملا غیرممکن است. به نیاز مشتری.

کاشی و سرامیک قیمت

یکی از دغدغه های عمده خریداران این محصولات به ویژه مشتریان اصلی خود قیمت تامین کننده است توجه داشته باشید که گروه تجاری این مجموعه که مزیتی در قیمت کاشی های دیواری نسبت به سایر رقبا است نوعی عرضه است که باعث کاهش این پارامتر می شود همانطور که در عرضه عمده محصولات این شرکت مشاهده می کنید مستقیما از طریق فضای سایت با سازنده در تماس خواهید بود و همین امر باعث می شود هزینه محصول نهایی نیز همان قیمت تولید باشد.

همچنین شما می توانید محصول خود را بدون هیچ گونه تعصب از فروشنده در یک محصول خاص از مارک های مختلف و طرح های مختلف محصولات را انتخاب کنید.

بنابراین اگر قصد خرید عمده خود را به ساده ترین شکل و برخط از این مجموعه دارید باید وارد وب سایت شوید و اطلاعات تماس خود را در کادر ویژه مشتری وارد کنید سپس نام شما در لیست کارشناسان ما قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد تا بتوانید سفارش خود را به ساده ترین شکل در ضمن تهیه اطلاعات اضافی و کاتالوگ محصولات ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *