با پیشرفت تکنولوژی و دگرگونی نمای دکوراسیون داخلی, استفاده از مصالح ساختمانی مختلف مانند کاشی و سرامیک بسیار رایج شده است, که بهترین نمونه های چسب, سه بعدی, ابعاد بزرگ, پرسلن, و غیره. توسط تولید کنندگان مختلف تهیه می شود.

کاشی و سرامیک و کاشی کاربردهای بسیاری دارند که معمولا برای روکش کف یا دیوار مکانهایی مانند استخر استفاده می شود, حیاط, اشپزخانه, حمام و سرویس بهداشتی, پله ها, اتاق خواب, حاضر, زندگی, پذیرایی و غیره. این باعث زیبایی می شود که علاوه بر زیبایی دوام و استحکام سازه و همچنین محافظت از محیط در برابر مرطوب و رطوبت.

عملکرد اصلی کاشی و سرامیک عایق کاری در برابر اب است به طوری که اغلب در مکانهایی که بیشتر در معرض اب یا محل شستشو قرار دارند نصب می شود.

کاشی و سرامیک پرسلان

اکثر مردم انواع کاشی و سرامیک را می شناسند و می دانند که کاشی ها از سفال هایی ساخته شده اند که سطح لعاب دار دارند و برای نصب روی دیوار یا کف محیط استفاده می شوند.

کاشی و سرامیک چینی نوع جدیدی از این محصولات است که از ترکیب خاک رس چینی به همراه مواد معدنی مختلف در کوره های مخصوص با دما و فشار بالا ساخته می شود که از سرامیک ها و کاشی های معمولی دوام و دوام بیشتری دارند.

انواع مختلفی دارند و با توجه به مواد تشکیل دهنده و سطوح سرامیکی طبقه بندی می شوند.

در مورد جنسیت بدن به سه گروه نرم و سخت و استخوانی تقسیم می شود که با یکدیگر تفاوت دارند. جنس سخت در دمای بالا تولید می شود اما ساخت نرم در دمای پایین تر اتفاق می افتد و می تواند برش داده شود زیرا جنس نرمتر است و انعطاف پذیری کمی دارد.

تفاوت دیگر در نحوه تمیز کردن است که اگر روی مواد سرامیکی سخت پرسلن قرار گیرد به راحتی تمیز می شود. اگر مواد نرم را نمی توان تمیز کرد.


از لحاظ پوشش و سطح این سرامیک ها دو گروه لعاب دار یا صیقل دهنده هستند و مدلی از این سرامیک ها غیر جداره هستند که برای نصب و استفاده در محیط های خارجی مانند حیاط مناسب است.

سرامیک های لعاب دار از جمله کاشی لعاب فیروزه ای طرح ها و طرح های مختلفی دارند و پس از استفاده از لعاب لعاب دار دوباره در کوره قرار می گیرند و پوشش لعاب بسیار براق و بدون تخلخل است.

برخی از سرامیک های خشن نیز پرداخت که براق است, و پرداخت ممکن است انواع مختلفی شامل.

کاشی و سرامیک چسبی

در چند سال گذشته, کاشی عمدتا به دیوار و یا کف با شن و ماسه جا به جا شده است, سیمان و ملات, است که مشکل به کار گرفته شده و مدت زمان طولانی.

کاشی چسب و سرامیک نوع جدیدی از محصول است که با استفاده از چسب کاشی تازه تولید شده به راحتی به دیوار و سطح متصل می شود. راحت تر انجام می شود و زمان کمتری برای انجام است.

لازم به ذکر است که چسب کاشی باسیا مقاوم است و معمولا پودری وجود دارد که با اب ترکیب شده و به شکل پلاستیکی است و در شیاری در پشت کاشی و روی دیوار یا کف قرار می گیرد و کاشی را روی ان می چسباند. در مدت زمان کوتاهی چسب خشک می شود و با مقاومت چسبندگی بالا مشخص می شود.

کاشی و سرامیک سه بعدی

علم و هنر در صورت ترکیب محصولات زیبایی تولید می کنند و یکی از این کاشی های سه بعدی زیبا است و نمونه های مختلفی از قبیل مهمان نوازی سرامیکی سه بعدی دارای طرح های زیبا و چشم نواز است.

برخی از طرح های زیبا خود را مناسب برای حمام, که به نمایی از ساحل دریا, رودخانه یا ابشار, و یا برخی از طرح های خود را فانتزی و مانند کفپوش شیشه ای نگاه.

زیباترین مدل ها استخر شنا است که معمولا برای حمام و توالت استفاده می شود.

طبیعت و نمونه چشم انداز خود را برای مهمان نوازی و اتاق خواب استفاده می شود, که بسیار زیبا هستند.

کاشی و سرامیک نانو پولیش

در سالهای اخیر انواع مختلفی از پوششهای ساختمانی مورد استقبال قرار گرفته و کاشی و سرامیک و نانو پولیش یکی از این محصولات است که به طور گسترده در بخشهای مختلف ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

کاشی هایی که با استفاده از فناوری نانو طراحی شده اند نفوذ کمی دارند و سطحشان کمترین منافذ را در داخل دارد و بنابراین گرد و غبار و رطوبت وارد نمی شود.

سطح سرامیک ها مانند سرامیک اینه بسیار صیقلی و صیقلی است و براق است تا بتوانید عکس خود را در این سرامیک ها مشاهده کنید.

پس از اجرا و نصب این سرامیک ها نمای سایت بسیار شیک و منحصر به فرد می شود.

کاشی و سرامیک نما

دیوارهای بیرونی باید دوام و استحکام بیشتری نسبت به ساختار داخلی داشته باشند و کاشی و سرامیک که برای نمای بیرونی تولید می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد و همچنین مقاومت خوبی در برابر باران و باران و برف و گرد و غبار داشته باشد. بنابراین این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که کمترین منافذ سطح را دارند و عایق خوبی برای ساختار بیرونی هستند.

با توجه به اینکه بیشتر اوقات از سنگ و خشت برای نمای بیرونی استفاده می شود برخی از طرح های سرامیکی و نما به صورت خشت و سرامیک و سنگ مرمر و غیره می باشد.

 

کاشی و سرامیک زیگما

شرکت کاشی و سرامیک سیگما تولید کننده انواع کاشی و سرامیک می باشد و بیشتر محصولات شیک خود را در ابعاد بزرگ و به شکل اسلب نصب می کنند که به صورت بخشی بر روی دیوار نصب می شوند و محصولات این شرکت نیز انواع مختلفی از طرح های سرامیکی هستند که ظاهر را بسیار شیک و چشم نواز جلوه می دهند.

برخی از طرح ها در قالب چوب, سنگ, فلز, مصنوعی عمدتا چمن و غیره, که برای مکان های مختلف استفاده می شود و نما بسیار زیبا.

کاشی و سرامیک ضد سرما

در زمستان که هوا به دلیل وجود و وقوع انجماد و انقباض در صنعت ساختمان خنک می شود باید از مواد مختلفی استفاده کرد که یکی از این مواد برای کاشی های ضد سرما و سرامیک مناسب است.

بهتر است در اقلیم های سرد از کاشی و سرامیک استفاده شود زیرا این محصولات از قدرت و دوام خوبی در برابر سرما برخوردار هستند و چون منافذ کوچکی در صورت خود دارند و گاهی اوقات دهانه کوچکی ندارند که باعث شکستن هوای سرد می شود زیرا همانطور که می دانید اب در منافذ و سرما امکان شکستن کاشی را فراهم می کند.

کاشی و سرامیک ضد باکتری

همانطور که علم توسعه یافت و صنایع مختلف توسعه یافت محصولات بهداشتی صنعت افزایش یافت و منجر به حرکات مثبت به منظور بهبود سلامت انسان و حفظ سلامت محیط زیست شد.

یکی از این محصولات کاشی و سرامیک ضد باکتری است که به روش های مختلفی مانند استخرها و حمام های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد که تعداد زیادی از مردم حرکت می کنند و احتمال بیماری از طریق میکروب ها گسترش می یابد.

علاوه بر استخرهای عمومی در بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف, در هتل ها نیز استفاده می شود, باشگاه های ورزشی, مهد کودک ها, مراکز مراقبت از سالمندان, و غیره. از تجمع میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کند.

در واقع انواع مختلفی از مواد معدنی مانند نقره, روی, مس و غیره. در لعاب کاری این محصولات که خاصیت ضد باکتری دارند استفاده می شود و در صورت قرار گرفتن هرگونه عفونت بر روی این کاشی ها این ذرات از رشد و انتشار میکروب ها جلوگیری می کنند.

 

کاشی و سرامیک شش ضلعی

یکی از زیباترین و شیک ترین طرح های کاشی متعلق به کاشی شش ضلعی است که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و برای مکان های مختلف مانند حیاط استفاده می شود, پارکینگ, استخر, حمام بخار فنلاندی, حمام, و لوازم بهداشتی.

اکثر تولیدکنندگان انواع کاشی و سرامیک را به مشتریان عرضه می کنند که برای بالکن و پله نیز مورد استفاده قرار می گیرند و در بسته های 10 رقمی در اندازه های مختلف موجود است که معمولا یک متر مک لین را پوشش می دهد و در طرح های رنگی برای سطوح صاف با لعاب مات لعاب استفاده می شود و اندازه هایشان معمولا در ابعاد 30-30 و پرسلن تولید می شود.

قیمت کاشی و سرامیک ضد باکتری

در بخش های قبلی نکاتی در مورد کاشی و سرامیک ضد باکتری و بهترین و بهترین کیفیت این محصولات در مراکز تامین مصالح ساختمانی و کاشی با مناسب ترین قیمت برای عموم بیان شده است.

چون تولید این نوع کاشی ها زمان و هزینه بیشتری نسبت به کاشی های طلایی دارد طبیعی است که قیمت های بالاتری نسبت به انواع دیگر کاشی ها داشته باشند اما بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

قیمت کاشی و سرامیک ضد اسید

در بعضی جاها نمی توان از کاشی های سرامیکی گرانیتی مانند لابراتوارهای شیمیایی استفاده کرد که با ریختن اسید روی سرامیک خود خوردگی و تخریب می شوند.

کاشی و سرامیک ضد اسید امروزه با قیمت مناسب تولید می شود به گونه ای که مقاومت بالایی در برابر اسیدهای مختلف داشته باشد و به این اسیدها واکنش نشان ندهد و دچار خوردگی و پوسیدگی نشود.

کاشی و سرامیک طرح سنگ

بهتر است فضاهای بیرونی را با استفاده از کاشی و سرامیک طراحی سنگ طراحی و مشاهده کنید زیرا این سرامیک ها علاوه بر زیبایی و شیک نمای مکان شما از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند.

این سرامیک ها در مواد متنوعی تولید می شوند که ممکن است دارای لایه ها و خطوط سنگی طبیعی باشند که به گونه ای طراحی شده اند که شبیه سنگ باشند یا دارای سنگ های بزرگ و کوچک طراحی شده اند تا دیوار و کف را به عنوان سنگ نشان دهند.

 

کاشی و سرامیک طرح سنتی

طرح کاشی منحصر به فرد ترین و منحصر به فرد متعلق به طرح های سنتی مانند کاشی سبز سنتی خود را, که اغلب در رستوران های مختلف نصب, کافی شاپ ها و مراکز تجاری, و همچنین در مغازه های بزرگ و نمای خود را بسیار خاص و محبوب.

برخی از خانه های بزرگ از این کاشی ها برای طراحی و مشاهده پارکینگ ها و حیاط ها استفاده می کنند که باعث می شود محیط بسیار شیک و دلپذیر به نظر برسد.

 

کاشی و سرامیک طرح چوب

برخی از سازندگان و طراحان دکوراسیون داخلی از کاشی و سرامیک طراحی چوب برای زیباتر کردن محیط استفاده می کنند که دارای انواع سازه ها و طرح های چوبی است و برای نمای کف بسیار مناسب است.

برخی از طرح های این مدل سرامیکی سه بعدی پوسته ای است که ظاهری بسیار جذاب به محیط می بخشد و باعث می شود محیط مانند کفپوش چوبی به نظر برسد.

این کاشی ها دارای ابعاد و ابعاد متفاوتی هستند که عمدتا برای مشتریان عرضه می شود و هر کدام از نظر جنس و پوشش بدنه انواع مختلفی دارند.

کاشی و سرامیک طرح آجر

یکی از مناسب ترین نمونه های کاشی و سرامیک برای نمای بیرونی طراحی خشت بسیار زیبا است و علاوه بر نمای بیرونی مانند دیوارهای حیاط امکان استفاده از ان و خشت نسوز در نمای داخلی وجود دارد که جلوه خاصی به محیط می بخشد.

 

کاشی و سرامیک فاوانیا

با افزایش تقاضا برای محصولات ساختمانی و انواع کاشی و سرامیک بسیاری از تولیدکنندگان مانند فاوانیا این نوع محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کنند و با ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان به دنبال جلب مشتری بیشتر هستند.

کاشی و سرامیک نانو

یکی از بهترین نمونه های کاشی و سرامیک مورد استفاده برای نمای بیرونی و داخلی و همچنین هوای سرد نانو سرامیک است. طراحی و ساخت این سرامیک به گونه ای است که مقاومت خوبی در برابر عوامل مختلف مانند باکتری ها, گرد و غبار, سرد, باران, برف و یخبندان دارد و به راحتی شکسته نمی شود.

شما می توانید از این مجموعه برای خرید انواع کاشی های سرامیکی با کیفیت بالا و درجه بالا به صورت اینترنتی و بازدید از سایت تجاری این شرکت جهت دیدار با انواع مدل های سرامیکی و کاشی استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید محصول خود را از این سایت خریداری کرده و سفارش را در اسرع وقت ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *