در ایران و سایر کشورها کارخانجات زیادی وجود دارند که سرامیک کف لاک را تولید و توزیع می کنند.

یکی از اصلی ترین مواردی که در زیبایی دکوراسیون نقش دارد استفاده از کفپوش مناسب برای خانه است که امروزه کفپوش های زیادی در بازار تولید شده است.

یکی از کفپوش هایی که در بین مردم بسیار محبوب است کف سرامیکی سه بعدی است که دارای تنوع بالا و طرح های زیبا می باشد, نصب و استفاده از این کفپوش ها بسیار ساده است, این مدل کفپوش علاوه بر مقاومت در برابر سایش بالا, بسیار سریع و راحت تمیز می شود و گزینه مناسبی برای استفاده در کف است, در قسمت های مختلف خانه استفاده می شود, کف سرامیکی, کف حمام و حمام, کف زیبا, حتی پارکینگ کف سرامیکی.

سرامیک کف لاکچری

بسیاری از عوامل مهم است که نیاز به دقت در هنگام خرید لاک کف سرامیک در نظر گرفته شود وجود دارد, یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ مناسب کفپوش استفاده از کف سرامیک که در دسترس هستند در طیف وسیعی از رنگ های قهوه ای, و یک سرامیک است که بسیار مناسب برای قهوه ای و دکور چوبی.

رنگ مورد استفاده برای کفپوش سفید و خامه ای برای خانه ها با هر دکوراسونیک می تواند مورد استفاده قرار گیرد این سرامیک رنگ سفید, این کفش منعکس کننده و منعکس کننده نور خورشید به خوبی, و خانه را بیشتر نور و نور.

یکی دیگر از رنگ های کاربردی در دکوراسیون ساختمان رنگ مشکی است, استفاده از کف مشکی سرامیک جلوه خاصی به سالن می بخشد و باعث زیبایی سالن دو نفره می شود, استفاده از این کف در مکان هایی با ترافیک بالا و بسیار در معرض اذیت مناسب است, رنگ یشم سایر رنگ های کف سرامیکی مورد استفاده در مکان های لوکس و لاکی, کاربرد این رنگ برای دکوراسیون منزل مناسب نیست و در بین مردم بسیار محبوب نیست.

کف سرامیک زیبا تر از کفپوش کاشی, پارکت, سیمان و غیره. و در بین مردم محبوبیت بیشتری دارند.

کارخانه سرامیک کف لاکچری

همانطور که قبلا ذکر شد, بسیاری از کارخانه ها و محصولات است که تولید کف سرامیک لاک و سرامیک دیگر وجود دارد.

استفاده از کفپوش سرامیکی مزایای بسیاری دارد که می خواهیم بررسی کنیم. کفپوش سرامیکی بسیار مقاوم در برابر اب است و روی این سرامیک یک لایه محافظ وجود دارد که باعث می شود در برابر اب و سایر لکه ها نفوذ نکند و در برابر رطوبت موقعیت قوی شود. این است که چرا این نوع از سرامیک در حمام و سرویس بهداشتی و اشپزخانه و لباس های شسته شده استفاده می شود.

مورد بعدی دوام کفپوش سرامیکی است. این محصول بسیار سفت و سخت است و به راحتی ترک نمی خورد و تا حدودی در برابر ضربه مقاوم است و شما می توانید سالها از این کفپوش استفاده کنید, نگهداری این کفپوش بسیار راحت است, و این محصول به راحتی در برابر کثیفی, مقدار زیادی مایعات و سایر مواد مضر نگهداری می شود. و کافی است که پارچه را با پارچه بکشید تا مانند روز اول تمیز شود. همچنین می توانید از مواد شیمیایی استفاده کنید و نگران خسارت سرامیک نباشید.

نوع دیگری از سرامیک به نام سرامیک طرح چوب مورد استفاده برای دیوار و متفاوت با سرامیک کف وجود دارد, ضخامت و مقاومت سرامیک دیوار کمتر از سرامیک کف است, و برای اینکه سرامیک به خوبی روی دیوار نصب شود, اندازه و ابعاد کف سرامیک و سرامیک دیواری متفاوت است, روش محاسبه قیمت کف سرامیک و سرامیک دیواری متر مربع است.

تولید سرامیک کف

در بازار انواع طرح و رنگ کف سرامیکی وجود دارد که تولید این محصول به دلیل تقاضای زیاد برای خرید خود افزایش یافته است, امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری تولید کنندگان سرامیک دست برای تولید انواع سرامیک مانند دیوار سرامیکی در طرح ها و رنگ های مختلف باز است, بنابراین سرامیک دارای طیف گسترده ای است, این نوع کفپوش با طراحی چوب و طراحی سنگ طبیعی نیز تولید و عرضه می شود, استفاده از کفپوش سرامیکی علاوه بر تنوع در طراحی و رنگ موجب صرفه جویی در هزینه می شود.

کفپوش سرامیکی از جمله کفپوش هایی است که مقرون به صرفه است و قیمت کفپوش در هر متر مربع تعیین می شود نحوه نصب این نوع کفپوش بسیار ساده است حتما هنگام خرید سرامیک به وزن خود توجه کنید زیرا اثر مستقیم حاصل از نصب و بهره برداری باعث می شود وزن سرامیک استاندارد باشد به طوری که سختی و مقاومت لازم را داشته باشد و پا را ترک نکند.

پخش و عرضه سرامیک کف

نمایندگی های مختلفی در سطح شهر وجود دارد که سرامیک های کف را به بازار توزیع و عرضه می کنند, این محصول را از نمایندگی ها و سایت های معتبر خریداری کنید تا بتوانید محصول اصلی و با کیفیت داشته باشید, سرامیک هایی در انواع مختلف مات یا براق در بازار وجود دارد, سرامیک های روشن برای نصب و چیدمان سرامیک در بین مردم محبوبیت بیشتری دارند, بسته به سلیقه فردی, یکی از انواع, طرح ساده و مناسب, که امروزه نیز بسیار کاربردی است.

طرح دیگری که مورد استفاده قرار می گیرد طرح زیگزاگ است که می تواند با کمک خلاقیت نصب کننده مورد استفاده قرار گیرد و روش دیگری از طرح سرامیکی به نام چیدمان عمود وجود دارد.

شرکت ما یکی از معتبرترین مراکز توزیع کاشی و سرامیک و کف می باشد که محصولات خود را در طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می نماید و بهترین مصالح به کار رفته و با کیفیت بالا در ساخت این محصولات می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی نموده و بهترین محصول با کیفیت را با قیمت مناسب تری عرضه نماید.

برای خرید انواع سرامیک کف لازم است به سایت ما مراجعه کرده و فرم را در بالای صفحه تکمیل نمایید با ارسال این فرم سفارش شما و مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت روش دیگر خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق شماره های ذکر شده در سایت ما می باشد که شما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *