یکی از اجزای اصلی دکوراسیون آشپزخانه و خدمات بهداشتی، کاشی و سرامیک است که در سراسر ایران موجود است. قیمت خرید این محصول با توجه به طراحی، ضخامت کاشی و سرامیک، ابعاد سرامیک، مواد مورد استفاده، نام تجاری کارخانه تولید کاشی و سرامیک و غیره متفاوت می باشد که البته کاشی و سرامیک تزئینی گران تر هستند.

معمولا، کاشی و سرامیک از جمله کاشی سرامیک گرانیتی، از چندین لحاظ مشابه هستند که در بسیاری موارد نمی توان آنها را تشخیص داد، اما در واقعیت تفاوت هایی در جهات مختلف وجود دارد که ما آنها را بازگو خواهیم کرد. یک قطعه از سنگ مصنوعی که طول و عرض آن متفاوت است، کاشی گفته می شود که چند میلی متر ضخامت و یک طرف آن سفالی و طرف دیگر آن بخشی است که سطح براق و جلا داده شده ای دارد. از کاشی برای مکان های مختلف مانند حمام، توالت و آشپزخانه استفاده می کنند.

به مواد جامد غیر آلی و فلزی سرامیک گفته می شود و با استفاده از ترکیب خاک رس و فلز در گرمای بالا تولید می شوند. سرامیک‌ها بسیار مقاوم هستند. خاک مورد استفاده در تولید سرامیک، موجب نرمی و انعطاف پذیری آن می شود.

کاشی نسبت به سرامیک در برابر سرما و گرما مقاومت کمتری دارد، بنابراین برای محیط داخلی مناسب تر است. کاشی بهترین انتخاب برای پوشش دیواره به دلیل مقدار جذب آب است که دارد، اما به دلیل مقاومت کم ان که برای کف مناسب نیست، تنوع و رنگ کاشی بیشتر از سرامیک است، اما سرامیک مقاومت بیشتری در برابر سرما و گرما دارد و برای محیط های کف و دیوارهای خارجی استفاده می شود. انواع سرامیک چینی را می توان در محیط باز، طراحی نما، کف حیاط و پارکینگ استفاده کرد.

قیمت کاشی و سرامیک

برای خرید کاشی و سرامیک باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته قیمت کاشی و سرامیک است که از مراکز فروش معتبر کاشی و سرامیک خریداری خواهید کرد. دومین نکته برای برچسب هایی است که بر روی کاشی ها حک خواهند شد و باید به آنها توجه کنید. می توانید اطلاعاتی مانند درجه، PEI، جذب آهن، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ و چند رنگی را پیدا کنید.

بالاترین درجه کاشی و سرامیک که قیمت آن از سایر کاشی ها بالاتر است، فرآورده ویژه ای است که مناسب کف اتاق است. دومین مورد، PEI است که میزان سایش کاشی ها و سرامیک ها را نشان داده و قدرت کاشی ها در برابر سائیدگی را نشان می دهد.

هنگامی که لوگوی W.A را بر روی کاشی ها و سرامیک می بینید، می توانید مناسب بودن این محصول را برای مناطق مرطوب مشاهده کنید. برچسب C.O.F میزان لیز خوردگی کاشی را نشان می دهد که هر چه این مقدار کمتر باشد، میزان لیز خوردگی آن بالاتر می باشد.

خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

هنگام انتخاب مدل و خرید کاشی آشپزخانه و خدمات سرامیک و بهداشتی، یک سری نقاط باید برای دستیابی به نتیجه مطلوب مشاهده شوند. مهمترین قسمت هر آشپزخانه قلب خانه ای است که تمام اعضای خانواده وقت بیشتری را در آن می گذرانند تا زیبایی و جذابیت این محصول بتواند انرژی زیادی را به همراه داشته باشد.

هنگام خرید کاشی، نکات مهمی از جمله انتخاب کاشی، محل نصب، بودجه بندی قبل از خرید کاشی به علت دکوراسیون، دقت در انتخاب کاشی کف و سرامیک وجود دارد.

هنگام خرید، شما باید مواد کاشی آشپزخانه را بررسی کنید که مقاوم در برابر حرارت و آتش اجاق باشد. بهترین گزینه برای کاشی سرامیکی و سرامیک سرویس بهداشتی، کاشی هایی که مناسب با محیط مرطوب هستند، بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی می باشند که درصد لغزندگی پایینی دارند.

قبل از خرید کاشی و سرامیک، باید توجه داشته باشید که کاشی و سرامیک برای دیوار، با کیفیت بالا استفاده می شود اما نسبت به خط و سایش مقاوم نیست و با فشار کمی شکسته می شود، بنابراین برای استفاده در کف توصیه نمی شود، زیرا کف آشپزخانه و کف سرویس بهداشتی به سرعت مرطوب می شود و ممکن است خطرات جانی و مالی به دلیل سر خوردن افراد به بار آید. برای داشتن سرامیک و کاشی خوب، قالب گیری به سه صورت انجام می شود که قالب گیری با برش عمودی و قالب گیری فشاری می باشد.

فروش کاشی و سرامیک آشپزخانه

با گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، فروش کاشی و سرامیک از جمله سرامیک بسیار راحت شده است. شما می توانید برای محیط های مختلف مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و غیره در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارند که برخی از آنها کاشی سرامیکی بدون لعاب: سرامیک پس از پخت در کوره مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی و سرامیک لعاب: یک سرامیک که در پوشش لعاب قرار داده شده و به نفوذ آب مقاوم است. کاشی و سرامیک پرسلان: کاشی و سرامیک که به دلیل پوشش لعاب مقاوم تر است، این نوع کاشی بسیار ضخیم است و برای طبقات و فضاهای بیرونی و کف مناسب است.

سرامیک اسلب: این نوع سرامیک در ابعاد بزرگ تولید می شود و ساختار آن شبیه به سرامیک پرسلان است و به دلیل هزینه بالای آن برای خانه های لوکس بیشتر استفاده می شود.

سرامیک‌های انتیک: تنها ویژگی این نوع سرامیک‌ها، خاصیت تمیز شوندگی آن به دلیل استفاده از فناوری نانو می باشد.

سرامیک مینیاتوری: این نوع از سرامیک مناسب برای استفاده در مکان های منحنی است.

سرامیک ضد اسید: این نوع سرامیک مقاوم به هر نوع اسید و مواد شوینده است.

کاشی گرانیت و سرامیک: این نوع کاشی مقاومت بیشتری در برابر کاشی پرسلان دارد زیرا در دماهای بالا پخته شده و همچنین قیمت بالاتر دارد.

سرامیک سفالی: یک سرامیک بدون لعاب با زیبایی خاص، اما به دلیل منافذ و حفره‌ها در برابر نفوذ آب مقاوم نیست.

کاشی سرامیکی سه بعدی: این نوع کاشی که با خطای دید برجسته و سه بعدی به نظر می رسد. اگر می خواهید کاشی و سرامیک خریداری کنید، می توانید محصولات زیبایی را در سایت ما ببینید و آنها را انتخاب کنید و با توجه به سلیقه خود خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *