این احتمالا به این دلیل است که در نگاه اول قیمت کالاها دلیلی برای کیفیت پایین است اما در بعضی موارد بسیار خوب است زیرا ارزان است. درباره کاشی و سرامیک ارزان, که بیانیه بالا.

در این مقاله ما در مورد اینکه چرا برخی از کاشی ها ارزان یا به اصطلاح سالن ها یا جایی که می توانید از کاشی ها استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. در این مقاله دلایلی که منجر به کم هزینه بودن کاشی و سرامیک شده را نیز مرور خواهیم کرد.

 

انواع کاشی و سرامیک ارزان

– پروژه های کاشی و سرامیک ارزان قیمت

زمانی وجود دارد که هزینه پروژه نباید بیش از یک عدد باشد و این بدان معناست که باید تمام شود. در این پروژه ها یکی از کارهایی که می توان برای کاهش هزینه ها انجام داد خرید و نصب کاشی و سرامیک ارزان است.

2-پشت کابینت

یکی از رایج ترین قسمت های یک واحد مسکونی یا اداری که از کاشی های ارزان استفاده می شود فضای پشت کابینت است. زیرا همه کاشی ها به جز دامنه بین کابینت ها نصب شده اند و هرگز دیده نمی شوند و در اینجا می توانید از کاشی های ارزان قیمت و حتی رنگ های مختلف استفاده کنید.


3-زیر پارکت

هنگامی که کارفرما یا معمار تصمیم به استفاده از سرامیک ارزان قیمت به جای تراز کردن کف با ملات یا صاف کردن کف با سیمان سفید می گیرد که علاوه بر کاهش هزینه و شاید صرفه جویی در وقت کار و نظافت پروژه را محکم می کند.

به ویژه در این مورد, قطعا عظمت و
مهم نیست که فقط به سرامیک نگاه کنید. نباید بیش از حد قوسی باشد.

4-مکانهایی که طراحی و زیبایی مهم نیستند

بیشتر ما مکانهایی مانند انبار و موتور خانگی و محفظه پمپ واتر یا مکانی به اصطلاح کثیف داریم که هدف از کاشی کاری فقط جلوگیری از رطوبت یا سلامتی و شستشوی راحت است و زیبایی برای ما در اولویت نیست. شما همچنین می توانید کاشی ارزان یا سرامیک وجود دارد استفاده کنید.


کاشی و سرامیک گرانیت ارزان با کیفیت خوب و قابل قبول !!!

1-سیاست های کلی تولید کننده کاشی و سرامیک ارزان

شاید دلیل اصلی قیمت پایین کاشی سیاست فروش این شرکت باشد که قیمت خود را پایین نگه می دارد و سعی می کند مقدار قابل توجهی از محصول را بگیرد. یعنی با وجود استاندارد سرامیک و کاشی با حاشیه سود کم عرضه می شوند.

یا به دلیل نام تجاری جدید و ناشناخته است, این محصول را می توان برای قیمت های بسیار ارزان تر در چند ماه یا سال اول به فروش می رسد.

2 – هزینه های اضافی پایین یک واحد تولیدی

بسیار شناخته شده است که با به موقع قبل از خرید مواد اولیه توسط کارخانه و یا شکستن هزینه ثابت برای محصولات بیشتر یکی می تواند جلوگیری از برخی از هزینه های اضافی است که در نهایت می تواند با افزایش بهره وری تولید تعیین می شود.


3-ترک خط تولید

بعضی اوقات قرار نیست یک طرح یا اندازه به خط تولید برگردد و به اصطلاح بار محافظتی ندارد و کاشی سرامیک یا اشپزخانه را با قیمت تخفیف به فروش می رساند تا به اصطلاح فروشگاه صفر شود.

4-ناقص بودن برخی از رنگ ها یا اکسید کننده ها

این اتفاق می افتد اغلب با کاشی های دیوار, مثلا, طرح کاشی به عنوان ترکیبی از رنگ های تیره با نور به فروش می رسد. اکنون به دلیل برخی خطاها در تولید یا فروش مقدار باقیمانده هر رنگ واحد تولید یا فروشنده تصمیم به فروش با قیمت پایین تر می گیرد.

5-حذف برخی از عملیات تولید

کالیبراسیون کاشی یا پرداخت سطح محصول یا قرار دادن محافظ های گوشه ای در زمان بسته بندی قطعا مفید است اما در عین حال هزینه نهایی تولید تا حدی افزایش می یابد که از بین بردن هر یک می تواند به کاهش قیمت محصول کمک کند در حالی که حضورشان در کیفیت محصول چندان موثر نخواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *