دال یک کلمه انگلیسی است که به معنی ورق و قرص است. سنگ ها در اندازه های بزرگ بریده می شوند و طول و عرض بیشتری نسبت به سایر سنگ های کاربردی دارند. امروزه خرید و فروش سنگ دال به دلیل کاربرد گسترده خود با هزینه های فراوان روند فزاینده ای دارد.

سفارش خرید اسلب مصنوعی 0.5 120 3*4 از واحدهایی که در این زمینه کار می کنند به راحتی امکان پذیر است. اسلب سنگ مصنوعی را می توانید در صورت لزوم در مراکز خرید خریداری کنید. این نیاز توسط فروشندگان ثبت شده است و برای مدت طولانی تهیه نشده و به هیچ بخشی از کشور ارسال می شود.

سنگ اسلب مصنوعی 0.5

در این مقاله قصد داریم در مورد اسلب بحث کنیم. اسلب در واقع نوعی برش بزرگ سنگ است که ابعاد و ضخامت بیشتری نسبت به سنگهایی که قبلا دیده اید دارد. اسلب ها بسته به اینکه کدام سنگ تولید می شود تفاوت های اساسی در طراحی و رنگ دارند و دارای خواص شیمیایی و فیزیکی هستند.

اسلب سنگ, به طور کلی در, طبیعی یا مصنوعی است, که نمونه های طبیعی با کیفیت بالاتر و گران تر هستند. 0.5 اسلب مصنوعی سنگ که انواع اسلب مصنوعی است از ضایعات و پودر سنگ موجود در کارخانه برش سنگ تهیه می شود.

سنگ اسلب مصنوعی 120

سنگ اسلب یکی از پرکاربردترین سنگها در صنعت ساختمان است و ابعاد زیادی دارد. بسیار زیبا است و از استحکام و سبک بالایی برخوردار است و به راحتی قابل حمل است.

120 سنگ دال مصنوعی نوعی سنگ است که در دیوارهای لابی استفاده می شود, ورودی ساختمان, فضای پشت تلویزیون ال جی, سالن های کنفرانس. فرایند تولید سنگ مصنوعی به این صورت است که سنگ خام پس از استخراج به کارخانجات سنگ منتقل می شود و سپس سنگ خام با ابعاد مشخص با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک به ورق ها داده می شود.

اره هایی که برای برش هستند از مواد خشن ساخته شده و دارای تیغه های موازی هستند. نیش به سرما بسیار مقاوم است, گرما و شوک.

سنگ اسلب مصنوعی 3*4

اسلب هایی که همرنگ سنگ مرمر هستند از مقاومت خمشی و کششی خوبی برخوردار هستند و برای دکوراسیون داخل ساختمان استفاده می شوند. 3 * 4 اسلب مصنوعی سنگ که نوعی از این سنگ ها است و برای تزیین دیوار شومینه, ستون ها, قاب درب و پنجره و … استفاده می شود. این سنگ ها بسیار توانمند هستند.

 

سنگ اسلب مصنوعی 40*40 40*60 4*4 40

اندازه سنگ اسلب مهمترین عامل تعیین قیمت این سنگها است. این است که توسط اندازه یا اندازه کاشی تعیین, اندازه استاندارد و یا قیمت سنگ سفارشی. برخی از اندازه ها استاندارد هستند به عنوان مثال سنگ دال مصنوعی 40*40 40*60 4*4 40 یکی از اندازه های استاندارد برای این نوع سنگ ها است.

سنگ اسلب مصنوعی 50*60 50*50 5*6 60*60

سنگهای ساختمانی در انواع مختلفی مانند سنگ گرانیت به فروش می رسند و مشتریان می توانند سنگ خود را با توجه به کاربرد و بودجه خود انتخاب کنند. سنگ اسلب مصنوعی 60*50 50*50 6*5 60*60 یکی از سنگهای مرغوب است که به دلیل ظاهر زیبایش در دکورشن داخلی قابل استفاده است. قیمت سنگ ها بر اساس نمرات اول یا دوم و همچنین اندازه های خود محاسبه می شود.

 

سنگ اسلب مصنوعی 60*80  60*60  6*6  60*40

کاربرد اسلب سنگ در صنعت ساختمان بسیار خوب است و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. بهترین کیفیت این نوع سنگ ها, سنگ دال مصنوعی 60*80 60*60 6*60 60*40 برای همه نوع از برنامه های کاربردی, دوام فوق العاده ای از این سنگ از ویژگی های اصلی است.

این سنگ ها در برابر خراش و خراش و ضد سایش مقاوم هستند و مزیت اصلی این سنگ ها این است که مقاوم و مقاوم هستند که ضد اب و ضد رطوبت است. بنابراین بهترین گزینه برای اشپزخانه و حمام و اشپزخانه.

 

سنگ اسلب مصنوعی  70*80  70*60  80*80  80*60

یکی از ویژگیهای بارز اسلب سنگ به خصوص اسلب مصنوعی سنگ است 80*70 80*60 80 80*80 80*60, وزن مناسب و استاندارد این سنگ ها به راحتی قابل حمل می باشند.

نصب و راه اندازی بسیار ساده و به راحتی قابل اجرا است, طول عمر بالا است, و در مدت زمان طولانی کیفیت اصلی خود را حفظ می کنند, ضد لک و ضد الودگی است و به راحتی با انواع مواد شوینده مانند پودر صابون تمیز می شود.

سنگ اسلب مصنوعی  80*200  90*90  90*60

یکی از مزیت های سنگ اسلب ظاهر شیک و زیبا است. از این نوع سنگ ها می توان برای دال مصنوعی استفاده کرد 80*200 90*90 90*60, که از تنوع بالایی در طراحی و رنگ برخوردار است و می تواند برای انواع فضاها با دکوراسیون و طراحی متفاوت مورد استفاده قرار گیرد و با سایر تجهیزات مانند کاشی کف و ایجاد فضایی زیبا و لوکس.

 

سنگ اسلب مصنوعی  90*200  90*80  90*120

از زمان طولانی, سنگ دال مصنوعی 90*200 90*80 120*90 در کشور ما با استفاده از تجهیزات انجام می شود.

با توجه به تقاضای زیاد این دستگاه ها در کشور ما بسیاری از شرکت های تولیدی این نمونه ها را تولید کرده و با قیمت های مختلف و حتی صادرات این محصول به بازار ارسال می کنند.

 

سنگ اسلب مصنوعی ضخامت

از اسلب و سنگ مرمر می توان به عنوان سنگ های تزیینی روی دیوارها و به عنوان سنگ های ساختمانی استفاده کرد. شما می توانید این سنگ را در لابی بر روی دیوار ساختمان و در سالن های کنفرانس استفاده, و شما می توانید یک تصور خاص در فضای خود را. لازم به ذکر است که ضخامت استاندارد در این سنگ 2 سانتیمتر بوده و برش سنگ دال باید به صورت دقیق و یکنواخت انجام شود.

سنگ اسلب مصنوعی عرض

سنگ اسلب نوعی برش سنگ خام با ابعاد بیشتر از 220*120 سانتی متر است. دامنه های سنگدانه پس از خارج شدن از معادن به کارخانه های شن و ماسه ارسال می شود.

 

سنگ اسلب مصنوعی طول

طول سنگ دال مصنوعی با توجه به برش ساخته شده متفاوت است. برای ساخت این موزاییک سنگ یا سنگ با بهترین کیفیت می توانید با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از طریق این وب سایت دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *