امروزه یکی از جدیدترین و پرکاربردترین انواع سنگ های اسلب مصنوعی است که شهرهای اصفهان و دهبید و شیراز و کرج تاکنون در پردازش و تولید این نوع سنگ ها موفق بوده اند.
گفته می شود که سنگ های دال برش بزرگتری نسبت به سنگ های دیگر دارند. این نوع سنگها فرایند پیچیدهتری نسبت به ابعاد خود دارند و همچنین به این دلیل که برای برش به وسیله خاصی نیاز دارند قیمتشان از این هم بالاتر است. سنگ های دال دسته ای از سنگ ها هستند که می توانند در هر مکانی استفاده شوند.

سنگ اسلب مصنوعی اصفهان

اصفهان یکی از معتبرترین و بزرگترین کارخانه های سنگ اسلب مصنوعی را دارد. سنگ های اسلب از استحکام و دوام بالایی نسبت به سایر سنگ ها برخوردار هستند. در پردازش این نمونه از سنگ دال ضایعات کمتری تولید می شود و دقت و کیفیت این نوع سنگ ها به محصولات زیباتر افزوده می شود.
جالب است بدانید که سنگهای دال بسته به نوع و جنسیت خود انواع مختلفی دارند و بعدا بررسی خواهیم کرد. بنابراین تا پایان این مقاله با ما باشید.

 

سنگ اسلب مصنوعی دهبید

سنگهای گرانیتی مانند گرانیت مشکی از سنگهای دال مصنوعی محبوب هستند که بسیاری از افراد به خصوص افراد مستقر در دهبید مایل به استفاده از این سنگها در دکوراسیون منزل خود هستند.
دانه های متوسط و بزرگ در بافت گرانیت مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل مواد معدنی مختلفی که در تولید استفاده شده اند به رنگ صورتی روشن تا سبز تیره خاکستری شناخته می شوند.
بیشتر سنگهای گرانیت در معادن استان خراسان یافت می شوند. سنگ های گرانیتی به دلیل رنگ جذاب تر از سایرین مایل به استفاده در دکوراسیون منازل خود هستند.

سنگ اسلب مصنوعی در شیراز

شهر شیراز یکی از شهرهای پیشرو در تولید انواع اسلب مصنوعی است. سنگ تراورتن نوعی سنگ دال مصنوعی است. این ساختمان به دلیل اثرات طبیعی و استحکام عمدتا در نمای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلب مصنوعی از نوع تراورتن می تواند محیطی زیبا و زیبا به نسبت تخلخل و همچنین بسیاری از رگه ها و امواج ایجاد کند بنابراین می تواند بهترین گزینه برای داشتن یک دکوراسیون شیک باشد.

 

سنگ اسلب مصنوعی در کرج

سنگ مرمر گرانترین نوع دال مصنوعی است. مردم استان کرج و تهران بیشتر علاقهمند به استفاده از این نوع سنگها در دکوراسیون داخلی منازل خود هستند.
سنگ مرمر مانند فیروزه گروهی از سنگ های روبان دار و راه راه است که بیشتر در پروژه های لوکس و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. اگر ظرفیت مالی بالایی دارید سنگ مرمر بهترین و لوکس ترین گزینه برای شماست.

سنگ اسلب مصنوعی در مشهد

سنگ مرمر نوع دیگری از سنگ دال مصنوعی است که در معادن مشهد یافت و استخراج می شود. سنگ مرمر انتخاب محبوب سنگ به دلیل طراحی و رنگ های مختلف هستند.
همانطور که می دانید سنگ مرمر دارای رگه ها و امواج است که این رگه ها در اندازه اسلب ها بیشتر دیده می شوند.سنگ مرمر طرح های مختلف و رنگ بسته به استفاده شما می خواهید به.
امروزه سنگهای مرمر سیاه به دلیل رنگ و جلوه خود جذب هر مخاطب می شوند.سنگ های سیاه بخش هایی از سنگ های خنثی هستند و استفاده خود را در دکوراسیون یک نماد قوی و قوی است.

 

سنگ اسلب مصنوعی رضوانشهر

سنگ کوارتز نوعی سنگ اسلب مصنوعی است که مردم رضوان شهر علاقه زیادی به استفاده از این سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی خود دارند زیرا نوعی سنگ است که در برابر گرما و گرما مقاوم است.
سنگهای کوارتز مقاومت بالایی در برابر مواد خوراکی اسیدی مانند لیمو خانگی دارند, پرتقال و گوجه فرنگی. شیل بسته به گونه مقاومت متفاوتی در برابر اسیدیته دارد. بهتر است بدانید که سنگهای کوارتز و گرانیت مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدیته نسبت به سایر سنگهای دال مصنوعی دارند.

سنگ اسلب مصنوعی شمس آباد

برخی از عوامل موثر بر قیمت سنگ های دال مصنوعی شمساباد وجود دارد:
1. درجه بندی سنگ
2. اندازه سنگ
3. نوع سنگ
4. رنگ سنگ و طرح کاربردی
5. خط زدن
6. پردازش سنگ
7. سنگ گارانتی و خدمات
8. هزینه حمل و نقل
9. شرایط اقتصادی و نرخ ارز
اسلب مصنوعی و سنگ مرمر رنگی به دلیل خواص منحصر به فرد خود بسیار محبوب هستند و طرفداران خود را بیش از دیگر سنگ های مصنوعی پردازش شده است. ما همچنان به بررسی متن ویژگی که باعث می شود این نوع از سنگ یک مقدار زیادی از طرفداران, بنابراین با ما باشد.

 

سنگ اسلب مصنوعی عباس آباد

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد سنگ های دال مصنوعی دارای خواص باز بسیاری هستند که باعث برتری نسبت به سنگ های دیگر می شوند. سنگهای دال مصنوعی عباساباد ترکیبی از سنگ طبیعی و همچنین موادی مانند سیمان سفید و مواد پلیمری هستند. سنگ مصنوعی استفاده از بسیاری از سازندگان به دلیل وزن کم خود را به عنوان حمل و نقل نسبتا راحت است.

سنگ اسلب مصنوعی کلکته

یکی دیگر از محبوب ترین انواع سنگ های دال مصنوعی کلکته است. سنگ های کلکته مجموعه ای از سنگ های گران قیمت با طرح های مختلف هستند. این نوع سنگ برای لابی دیوار خدمات بهداشتی و کابینه سنگ و چند بار برای ساختمان طبقه استفاده می شود.
این نوع سنگ دارای زمینه سفید با امواج خاکستری و طلایی است و در دو نوع بوکمک و فورماخ با مقیاس کوچک پردازش می شود. این سنگ ها دارای مقاومت فشاری بالا و همچنین جذب کم اب هستند.

سنگ اسلب مصنوعی گوهره

یکی از انواع سنگهای موجود در بازار سنگهای دال مصنوعی گوهره است که به دلیل استحکام و کیفیت و همچنین زیبایی که دارد در بین مردم محبوب است. این نوع سنگ ها از معادن در طیف رنگ کرم روشن استخراج می شوند.
سنگ گوهره به دلیل کیفیت به دو درجه تقسیم می شود. سنگ معده درجه دوم مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی دارد و نصب بسیار راحت و بدون هیچ زحمتی است. همچنین این نوع سنگها در مقایسه با انواع دیگر دارای کدورت و سهولت بالایی هستند. از این نوع سنگ در پله ها و کفپوش ها و لابی ها استفاده می شود.
جالب است بدانید که استان خرماباد دارای معادله ای است که می توان سنگ های قیمتی با کیفیت و کیفیت خوب را استخراج و به بازارهای هدف فروخت.
این نوع سنگها به دلیل هزینه کم و زیبایی و استحکام بالا جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند. لازم به ذکر است که سنگهای گوهره جذب نسبتا کمی دارند.

سنگ اسلب مصنوعی لرستان

مردم لرستان از سنگ اسلب مصنوعی برای دیوارهای داخلی اشپزخانه ها استفاده می کنند, دیوارها و کفپوش ها, دیوار جانبی بالابر, فضای پشت تلویزیون ال سی دی, میز ناهار خوری, دیوارهای شومینه, سالن های ورودی, دیوارهای لابی, سنگ فرش کف لابی.

 

سنگ اسلب مصنوعی محمود آباد

شهر محموداباد یکی از شهرهایی است که تا به امروز در پردازش انواع سنگ دال مصنوعی از محموداباد موفق بوده و به موفقیت بالایی در این زمینه دست یافته است.

جالب است بدانید که این سنگها به دلیل ابعاد بزرگ مانند گچ هستند که مساحت سطح بیشتری نسبت به محیط دارند بنابراین افراد زیادی هستند که می خواهند این نوع سنگها را انتخاب کنند زیرا سطح بیشتری دارند و زمان بسیار کمی برای نصب وجود دارد.

 

سنگ اسلب مصنوعی نجف آباد

یکی از سنگهای دال مصنوعی که به دلیل کیفیت و خلوص توانسته در بین مردم جای بگیرد مرمریت مشکی در نجفاباد است. این سنگها دارای زمینه ای تیره هستند که خطوط نامنظم ظریف در پایین دال نمای زیبایی به خود می بخشد.
این نمونه از سنگها مقاومت بالایی در برابر فشار و گرما و همچنین جذب اب نسبتا کم و تخلخل کم دارند. این سنگ ها نسبت به سنگ های دیگر ارزان تر هستند و همه می توانند در دکوراسیون خود استفاده کنند.

سنگ اسلب مصنوعی نیریز

نمونه دیگری از سنگ اسلب مصنوعی به نام سنگ چینی نی ریز وجود دارد این نمونه از سنگها به دلیل چسبندگی و مقاومت بالا و همچنین اندازه کوچی که در ابتدا برای کفپوش داشتند برای کفپوش مورد استفاده قرار گرفت اما امروزه با پیشرفت جامعه بشری ابعاد این سنگها بزرگ شده و امکان استفاده در جای دیگر نیز وجود دارد.

سنگ اسلب مصنوعی همدان

یکی از پرکاربردترین سنگها برای دکوراسیون داخلی و خارجی دال همدان است. سنگ های دال به صورت مصنوعی و طبیعی پردازش می شوند و نوع طبیعی زیباتر و با دوام تر است. اما به دلیل هزینه زیاد افراد کمتری مایل به خرید هستند و افراد بیشتری مایل به خرید نوع مصنوعی هستند.

 

سنگ اسلب مصنوعی برزیلی

یکی دیگر از اسلب های مصنوعی سنگ های برزیلی به عنوان سنگ پله ای از سنگ های محبوب و محبوب در بین مردم شناخته می شود. این سنگ ها مقاومت بالایی دارند و برای نمای بیرونی ترجیح داده می شوند.

 

سنگ اسلب مصنوعی ژاپنی

همانطور که در قسمت های قبلی ذکر, سنگ دال محبوب در تمام نمونه ها. نوع ژاپنی نوع جدیدی است که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

 

سنگ اسلب مصنوعی هرات

سنگهای دال مصنوعی هرات در هر شرایط اقلیمی امکان پذیر است. لازم به ذکر است که از سنگ پایه می توان برای نصب و اجرای اسلب مصنوعی استفاده کرد.

 

سنگ اسلب مصنوعی هند

سنگهای دال مصنوعی هرات در هر شرایط اقلیمی امکان پذیر است. لازم به ذکر است که از سنگ پایه می توان برای نصب و اجرای اسلب مصنوعی استفاده کرد.

 

سنگ اسلب مصنوعی صادراتی

مجموعه ما تمام تلاش خود را برای پردازش انواع اسلب های مصنوعی و سنگ های گرانیت با کیفیت صادراتی و عرضه جهانی به عنوان مورد نظر انجام داده است.
همانطور که در قسمت های قبلی ذکر, سنگ مصنوعی به چند دسته بسته به جنس و رنگ خود را تقسیم. این نوع عبارتند از: شایان ذکر است که اسلب مصنوعی بسته به نوع سنگهایی که دارند در مکان های مختلف استفاده می شود.

  • گرانیت
  • سنگ مرمر
  • کوتز
  • مارمریت
  • تراورتن

 

سنگ اسلب مصنوعی وارداتی

کشور ما در تولید و پردازش انواع اسلب مصنوعی موفق بوده است. تا به امروز توانسته است مقدار زیادی از این محصولات را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال کند و همچنین کشور ما نسبت به سالهای گذشته سنگهای وارداتی کمتری وارد می کند.
لازم به ذکر است که صادرات انواع اسلب مصنوعی و سنگ فیروزه ای نه تنها باعث ارزش پول می شود بلکه باعث می شود بسیاری از افراد کار کنند و بیکاری کاهش یابد. اگر می خواهید خرید کنید اما با توجه به تنوع محصولات شما تجربه تجارت دارید بهتر است فرم ذکر شده در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و توصیه های لازم را برای ثبت سفارش در اختیار شما قرار دهند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *