یکی از پرفروش ترین مواد در صنعت ساخت و ساز سرامیک های کف و سنگ گرانیت است که یک مدل سه بعدی و شطرنجی از نمونه های محبوب است. علاوه بر این مزایایی که دارد می تواند زیباتر و راحت تر از کف های دیگر نظافت کند که باعث افزایش چشمگیر استفاده در صنعت ساخت و ساز شده و به یکی از فروش بیشتر محصولات در بازار تجاری تبدیل شده است.

سرامیک کف سه بعدی

دسته دیگر از این سرامیک شطرنجی و کفپوش است که از زمان های بسیار قدیم برای دکوراسیون فضای خانه و فضاهایی مانند سرامیک اشپزخانه و حمام و دستشویی و اتاق خواب و اتاق پذیرایی استفاده می شده است.

برخی از مزایای این مدل ها دوام بالا در برابر گرما و گرما و خورشید است. همچنین این مدل ها به راحتی تمیز می شوند و انطباق با محیط بسیار مهم است و می تواند بسیار خوب باشد و ظاهر بسیار زیبایی به کف و با دیوارهای خانه داشته باشد و در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی داشته باشد.

طراحی این نوع سرامیک نسبت به سایر مدل ها جذابیت کمتری دارد و بنابراین در محیط های سرگرمی استفاده نمی شود.

سرامیک کف شش ضلعی

سرامیک های کف با استفاده از اشکال مختلف مانند شش ضلعی یا پاستیل و غیره ساخته می شوند تا بهتر و منحصر به فرد به نظر برسند.

یکی از این مدل ها سرامیک کف شش ضلعی است که معمولا برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و در فواصل مختلف تولید و عرضه می شوند تا بتوانند در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

سرامیک کف لوزی

نوع دیگر کاشی و کفپوش مدل الماس است که بیشتر در فضاهای راهرو و در ورودی اتاق ها استفاده می شود که تعداد زیادی فن دارد و امروزه جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان پیدا کرده است.

در واقع این سرامیک ها همان سنگ تراورتن مربعی و سرامیک هایی هستند که با کمی تغییر زاویه به الماس تبدیل می شوند. البته بسیاری از مردم بر این باورند که سرامیک مربع شکل می تواند بهتر از مدل های الماس باشد و می تواند بهتر انجام شود اما سلیقه ای است و هر دو مدل طرفداران خود را دارند که بهتر است این محصول را تجارت کنید تا بازار هدف را به خوبی بشناسید و سلیقه مشتری را درک کنید.

حاشیه سرامیک کف

قسمتهای جانبی محیطی که قرار است سرامیکی باشد یا گوشه های کف سرامیکی کار می کند می گویند که طرح های مختلفی وجود دارد اما برای بسیاری از مردم مهم نیست که فکر کنند حاشیه هایشان با قسمت های مرکزی متفاوت است اما در بیشتر قسمت ها کارشناسان دکوراسیون باید با فضای داخلی دکوراسیون متفاوت باشند تا زیباتر به نظر برسد.

یکی از مشهورترین این طرح ها گل فروشی سنگ ورساچه و مرمر است که در بین صدها مدل محبوب است.

سرامیک کف گلدار

از جمله سرامیک های مورد استفاده در دکوراسیون کف, دیوار حمام, یا توالت, و همچنین در پیشخوان اشپزخانه, سرامیک های گلدار هستند که به دلیل طرح های گل و گیاه محبوب هستند.

استفاده از کاشی لعاب دار در حمام و توالت محیطی خنک و زیبا را فراهم می کند و می تواند محیطی چشم نواز با ساختار رنگی به کار رفته در خود ایجاد کند که هماهنگی خنک و گرمی دارد. همچنین در انتخاب این طرح ها گل های محبوب یا خصوصی وجود دارد که می تواند با توجه به سلیقه مشتری انتخاب شود.

سرامیک کف گل وسط

یکی دیگر از طرحهای سرامیکهای گل جداره سرامیکهای کفپوش با گل میانی است که بسیار پرطرفدار است این نوع سرامیکها به گونهای است که وقتی کاملا در وسط ان قرار میگیرند یک گل رز بزرگ هلندی ایجاد شده و منظره بسیار زیبایی در ته استخر و با استخر ساخته میشود و یکی از نمونههای جدید و بسیار پرطرفدار در بازار است.

سرامیک کف نقش دار

بیشتر مدل هایی که امروزه در بازار کاشی و کف سرامیک دیده می شود از یک مدل الگو هستند زیرا سایر سرامیک های ساده به اندازه خریداران محبوب نیستند و بنابراین تولیدکنندگان سعی در تولید کاشی های طرح دار دارند از سوی دیگر زیرا امروزه بسیاری از افراد برای راحتی کاشی ها و سرامیک های سه بعدی از فرش استفاده می کنند و کاشی نیز با طرح ها و جلوه های فرش بسیار مرتب است و نقش های مختلفی در این زمینه وجود دارد.

امروزه از سرامیک های همراه در لابی هتل ها در سینماها و سالن های تفریحی و سالن های کنفرانس و حتی خانه ها استفاده می شود و هم رنگ های جالب و هم زیبایی زیادی برای محیط اطراف خود دارد.

سرامیک کف صادراتی

یکی از پر سود ترین و پرطرفدارترین بازارها در حوزه صادرات کالا بازار کف و دیوار سرامیکی است که امروزه در منطقه سنگ های ساختمانی محبوب است و با تناژ بالا از کشورهای واردکننده و مایل به عراق و سوریه و ترکیه و لبنان و امارات متحده عربی و کویت و افغانستان و پاکستان و کشورهای شمالی از جمله روسیه و اذربایجان که بیشترین خرید را از ایران دارند صادر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین محصولات برای بازار هدف خود و انتخاب طرح ها و مواد مختلف در این زمینه می توانید فرم ها را در سایت ما پر کنید تا تمام روز مشاوران و کارشناسان ما بهترین محصولات را با توجه به نیاز خود معرفی کرده و شرایط پرداخت و تحویل را به شما اطلاع دهیم.

ما مفتخریم که در طول سالها توانسته ایم با همکاری قوی با اکثر برندهای این حوزه و ارایه بهترین قیمت ها و کیفیت و خدمات تجاری به بخش بزرگی از بازار کاشی و سرامیک ایران دست یابیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *