حیاط یکی از رایج ترین قسمت های خانه است و بیشتر در معرض عوامل مضر محیطی قرار دارد بنابراین باید در انتخاب نوع کفپوش دقت بیشتری داشته باشید. پرسپولیس کاشی کف برای طیف گسترده ای از فضاهای خانه مانند حیاط تولید کرده است, حیاط خلوت, پذیرایی, و غیره. چون زندگی خانه یکی از مهمترین بخشهای خانه است کفپوش خانه نیز باید از بهترین نوع انتخاب شود تا مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته باشد.

سرامیک ها برای فصل سرد سال که باران و برف فرا می رسد مناسب هستند و همچنین برای تابستان که نور خورشید مستقیما در معرض نور خورشید قرار می گیرد و کف دادگاه در محیط باز است خورشید مستقیما در معرض اشعه خورشید قرار می گیرد. بنابراین سرامیک بهترین گزینه برای کفپوش حیاط است زیرا دارای پرچم بالا و مقاومت در برابر حرارت است و در ادامه مطالب با ویژگی های سرامیک بیشتر شناخته می شوید.

سرامیک کف حیاط پرسپولیس

گاهی اوقات برای شستشوی حیاط از مواد شوینده استفاده می کنیم و اینکه از ماشین بنزین خارج می شود و در کف حیاط می ریزد اگر از سرامیک باشد به راحتی قابل تمیز کردن است و مقاومتی در برابر این مواد ندارد بنابراین پرسپولیس یکی از شرکت هایی است که شروع به عرضه این محصول کرده است.

سرامیک دارای کاربردهای دیگر و همچنین انواع مختلفی از قبیل سرامیک کف سه بعدی است بنابراین ما باید محل مناسب سرامیک را در مقایسه با محل مورد نظر انتخاب کنیم زیرا نوع سرامیک کف با نوع سرامیک مورد استفاده در پذیرایی منزل متفاوت است. بنابراین قبل از خرید هر محصول باید مزایا و ویژگی های خود را برای انتخاب محصول مناسب بدانید.

 

سرامیک کف حیاط خلوت

برای تولید کاشی و سرامیک از به روزترین فناوری استفاده شده است که توانسته است از فناوری مدرن در تولید انواع سرامیک استفاده کند. کف سرامیکی حیاط نمونه ای از تولید مرجان است که مزایای بسیاری دارد.

قیمت کف سرامیکی بسته به نوع و کیفیت متفاوت است بنابراین ما باید قیمت خود را از سایت های فروش این محصول پیگیری کنیم زیرا به راحتی نصب می شود و ارزان تر از انواع دیگر کفش است.

پوشش سرامیکی برای کف حیاط و سرامیک یک دیوار باغ صاف و زیبا ایجاد می کند که چشم هر بیننده را خیره می کند. سرامیک های ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت هزینه نگهداری ندارند زیرا سالها بدون هیچ گونه صدمه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

سرامیک ها ضایعات کمتری دارند و ضایعات کمتری دارند بنابراین مقرون به صرفه هستند زیرا از طرح و رنگ متنوعی برخوردار هستند و همه مطابق با سلیقه شما انتخاب می کنند.

 

سرامیک کف حیاط خانه

سرامیک نوعی پوشش است که برای کف یا دیوار استفاده می شود کلمه سرامیک از کلمه یونانی گرفته شده است که در فارسی معادل سرامیک نامیده می شود کف سرامیک خانه از نظر مواد و طرح و رنگ متفاوت است.

ساخت سرامیک و کاشی اشپزخانه اغلب مواد خام مانند خاک رس کولینیت و سیلیکون و سایر مواد خالص را با هم مخلوط می کنند و خمیری را که تولید می کند درون قالب ریخته و سپس در خشک کن خشک کرده و در کوره خشت قرار می دهند.

تفاوت بین سرامیک و کاشی از اینجا ناشی می شود زیرا سرامیک وزن بیشتری دارد و پرس سنگین تر و بالاتر از کاشی بیشتر روی زمین کار می کند.

سرامیک چینی نوعی سرامیک است که برای پوشش کف بسیار مناسب است زیرا جذب اب در صفر است اما استفاده روی دیوار و ارتفاع دشوار است.

برای کف حیاط سرامیک بهتر است یا موزاییک

شما با کمی دقت در حیاط کفپوش یا پارچینگ متوجه می شوید که بیشتر محبوب ترین کاشی های سرامیکی و موزاییکی هستند و به افراد زیادی تبدیل شده است که برای کف دادگاه سرامیکی بهتر هستند یا موزاییک بین این دو کف متفاوت است یکی بر دیگری و به راحتی قابل انتخاب است.

بنابراین ما باید بیشتر وسواس با انتخاب نوع خود عوامل محیطی مانند باران و برف و تگرگ و بسیاری از عوامل دیگر باعث تخریب کف حیاط. سنگ سرامیک و سنگ مرمر یکی از قدیمی ترین کفپوش هایی است که اغلب در حیاط و پارکینگ ها استفاده می شود. سرامیک در حیاط برای اجرای کف استفاده می شود.

از جمله دلایلی که ما سرامیک را انتخاب می کنیم عبارتند از:

وزن سبک خود را به راحتی نصب و محکم است
مقاومت در برابر رطوبت بالا دارد
این رنگ های متنوعی دارد.
ظاهری زیبا و جلوه ای خاص دارد
مقاوم در برابر عوامل شیمیایی اسب
همچنین اقتصادی است
مقاوم در برابر حرارت و حریق

و دلایل دیگری وجود دارد که چرا سرامیک ما را به بهترین پوشش حیاط تبدیل می کند و استفاده می کند اگرچه موزاییک سابقه طولانی در استفاده از کفپوش حیاط دارد اما سرامیک ها مقرون به صرفه تر از این هستند.

قیمت سرامیک کف حیاط

کفپوش یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز حیاط است زیرا کف نزدیک به سرما و گرمای شدید است و سرامیک می تواند بهترین انتخاب برای کفپوش حیاط باشد.

در قیمت سرامیک کف حیاط عوامل موثری مانند کیفیت سرامیک و مقاومت در برابر باران و برف و سهولت نصب و سایر مواردی که قیمت سرامیک را تعیین می کنند وجود دارد.

قبلا ذکر کردیم که برای کفپوش سرامیکی چینی مناسب است زیرا در برابر نفوذ اب مقاوم است و ضد لکه است و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و همچنین مقاومت در برابر دما و حرارت بالا برخوردار است.

این معایب وزن بالایی دارند و احتمال اینکه در حین نصب با مشکلاتی روبرو شویم بیشتر است و همچنین قیمت بالاتر از انواع دیگر سرامیک ها است بنابراین برای نصب به کارگران ماهر و ماهر نیاز دارید.

خرید سرامیک کف حیاط

ساختمان سرامیک یکی از مصالح پرکاربرد در سالهای اخیر است. بسیاری از افراد این محصول را خریداری می کنند و سود کافی کسب کرده اند.

کف سرامیکی یکی از موارد پرکاربرد است و باید بهترین و بهترین نمونه باشد. با توجه به طرح ها و رنگ های مختلف قیمت این محصول در بازار متفاوت است بنابراین خریدارانی که قصد خرید کف سرامیکی را دارند می توانند از طریق اینترنت جستجو کنند تا از قیمت این محصول مطلع شوند و می توانند از قیمت سرامیک مطلع شوند.

سرامیک کف در دو نوع مات و براق تولید می شود و تولید این محصول از طریق تولید انجام می شود.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی پشتی سرامیکی و چسبی است که علاوه بر فروش این محصول در بازارهای داخلی نیز در صادرات موفق بوده است.

سرامیک کف برای حیاط

همانطور که اشاره کردیم سرامیک یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمان است و تولید این محصول به دلیل تقاضای زیاد این محصول از کف سرامیک برای حیاط یا پذیرایی و فضای داخلی ساختمان روز به روز در حال افزایش است.

سرامیک ها دارای ویژگی هایی هستند که از انواع دیگر متفاوت هستند. با توجه به این ویژگی ها می توانیم هنگام خرید انتخاب مناسبی داشته باشیم.

سرامیک دارای کیفیت و بافت رنگ یکنواخت است. سفت است و به راحتی ترک نمی خورد. پوشش و لعاب بالا باید یکنواخت باشد و بریده نشود و همچنین ضخامت سرامیک نباید کمتر از 5 میلی متر باشد.

هرچه کیفیت و کیفیت سرامیک بالاتر باشد جذب سرامیک کمتر است. سرامیک خوب حباب است, نقطه, ترک, ابتدا بر روی سطح. سرامیک سنگین خود نشانه و کیفیت خوبی است.

سرامیک جدید کف حیاط

امروزه به دلیل کاربرد زیاد سرامیک انواع مختلفی از این محصول تولید شده است که نه تنها در کف حیاط اعمال می شود بلکه می تواند برای راهرو و سرویس بهداشتی و غیره نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سرامیک با طرح های جدید برای کف حیاط بسیار مورد استقبال قرار گرفته است زیرا کیفیت و دوام باعث شده سازندگان از این محصول به ویژه برای کف حیاط استفاده کنند.

سرامیک باعث می شود نما واضح تر به نظر برسد, بنابراین افرادی که می خواهند سرامیک مصارف خانگی خود را بازسازی کنند, اما شما باید این موضوع را در انتخاب سرامیک در نظر بگیرید, که همچنین پارکت دادگاه سرامیک یا لوازم بهداشتی سرامیک متفاوت است زیرا سرامیک در حیاط استفاده می شود بیشتر مستعد خسارت است, بنابراین باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

جدیدترین سرامیک کف حیاط

سرامیک بسته به محل استفاده به دو دسته تقسیم می شود که سرامیک مناسب برای سرما و سرامیک مورد استفاده در هوای گرم متفاوت است.

در مقابل این دو سرامیک را نیز باید با جدیدترین سرامیک های کف حیاط تشخیص داد که نباید از هیچ سرامیکی که برای مناطق سرد استفاده می شود جدا شوند و در برابر سرما مقاوم باشند و سرامیک مورد استفاده در اقلیم های گرم باید مقاومت بالایی در برابر حرارت ناشی از نور خورشید داشته باشد تا بتوانند در برابر گرما مقاومت کنند و صدمه ای به کاشی وارد نکنند.

 

تصویر سرامیک کف حیاط

امروزه تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که به دلیل رونق بازار داخلی و خارجی انواع مختلف سرامیک را تولید می کنند و به دلیل رونق بازار داخلی و خارجی می توانید تصویر هر کاشی و سرامیک کف حیاط را مشاهده کرده و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کف حیاط به دو طبقه ساده و طرح دار تقسیم شده است و تراس هایی با طرح های چوبی, سنگ, خارج از مرکز بودن و برجسته ایستادگی کردن برای کف مناسب هستند و طرح های سرامیکی جدید باعث شده است که افراد حاضر به استفاده از چوب و سنگ در کف حیاط از این طرح ها لذت ببرند.

 

 

سرامیک کف حیاط ارزان

سرامیک کف حیاط با مدل های متفاوتی در بازار عرضه می شود و قیمت به دلیل کیفیت متغیر است اما نسبت به انواع دیگر گرانتر است.

اگر می خواهید کف سرامیکی ارزان قیمت یا دیوار سرامیکی داشته باشید می توانید از زباله های سرامیکی استفاده کنید یا نمایندگان فروش قابل اعتماد را با قیمت تولید به فروش برسانید تا مقرون به صرفه باشد.

کفپوش های سرامیکی ارزان تر از انواع دیگر خود کارایی هستند. به عنوان مثال لعاب سرامیکی رایج است و از کیفیت پایین تری برخوردار است و چنین مواردی مانند قیمت است.

سرامیک های موجود در بازار به عنوان درجه اول و دوم و سوم و چهارم طبقه بندی می شوند و شما نوع سرامیک ها را بر اساس قیمتی که می خواهید پرداخت کنید انتخاب می کنید.

قیمت سرامیک کف حیاط و پارکینگ

سرامیک های کف حیاط به دلیل ترافیک زیاد از کیفیت بالاتری برخوردار هستند بنابراین قیمت کفپوش های سرامیکی و پارکینگ از نوع خود گران تر است اما از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است زیرا عمر و دوام بالایی دارند و سالها سالم می مانند و نیازی به هزینه تعویض ندارند.

اما سرامیک ارزان ممکن است در ابتدا هزینه کمتری داشته باشد اما واقعا هزینه زیادی برای شما ندارد زیرا به سرعت خراب می شوند و جایگزینی هزینه دیگری برای شما دارد بنابراین همیشه هنگام انتخاب سرامیک در کف حیاط خود مراقب باشید.

 

سرامیک کف پارکینگ

استفاده از سرامیک برای پارکینگ های خانگی یکی از طرح ها و مدل های جدید در بازار است. امروزه تنوع طراحی سرامیک و کف دیوار پارکینگ باعث شده تا مشتری بتواند با هر مقدار هزینه ای را انتخاب و برای هر شخصی فراهم کند.

در خانه های بزرگ و لوکس از سرامیک های جدید با کیفیت بالا و با طراحی مناسب استفاده می کنند تا به زیبایی و جلوه خود بیفزایند. امروزه این نوع سرامیک ها محبوب هستند و بازار گرم است.

خرید سرامیک کف پارکینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سرعت در ارتباطات سیار کالاهایی را در فضای مجازی به فروش می رسانند که هر شخصی می تواند برای خرید کف سرامیکی پارکینگ وارد شود و با دیدن انواع طرح های سرامیکی و با توجه به مکانی که می خواهید استفاده کنید قیمت را در نظر گرفته و سفارش دهد.

سایت ما با انواع طرح های سرامیکی جدید است که در تولید جدیدترین دستگاه ها در خدمت مشتریان گرامی می باشد. لطفا فرم را در سایت پر کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *