گفته می شود کاشی و سرامیک به عنوان پوششی برای دیوارها استفاده می شود.

قیمت سرامیک دیوارها در مقایسه با سنگ بسیار ارزان است و امروزه سرامیک های بزرگ و جدید در بازار فراوان است.

سرامیک واژه ای یونانی دارد که در زبان فارسی به معنی سفال است و الزامات تهیه سرامیک اکسید الومینیوم است, خاک رس, سیلیکون, کولینیت و کاربید تنگستن.

اکثر سرامیک ها دارای لعاب براق و ضد اب و دکوراتیو هستند که برای ساختن این سرامیک باید مراحل زیر را انجام داد:

ابتدا معادن سرامیکی شناسایی شده و سپس خاک در سیلوهای خاک ذخیره می شود. سپس پس از فرز و کاهش ذرات خاک سرامیک استخراج و سپس تشکیل می شود.

توجه داشته باشید که برای نصب و راه اندازی سرامیک بر روی دیوار بسترها باید با دقت و تراز سطح شیب به درستی و ملات چسبنده باشد.

سرامیک دیوار ارزان

در حال حاضر به دلیل تقاضای زیاد سرامیک و وجود رقبا شاهد قیمت ارزان سرامیک دیواری هستیم.

سرامیک های دیواری باید لوکس و ظریف باشند زیرا وقتی میهمانان می خواهند در خانه باشند نمای داخلی و سرامیک های دست دوم را می بینند اما معمولا باعث می شوند سرامیک های لوکس بهره وری کمتری داشته باشند.

سرامیک نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد زیرا کیفیت یکی از مهمترین اجزای انتخابی در خرید است بهتر است از سرامیک های لعاب دار برای دیوار استفاده شود زیرا جلوه و زیبایی خاصی به خانه می بخشد.

امروزه سرامیک ها در طرح ها و رنگ های مختلف در کارخانه هایی تولید می شوند که رنگ های زیادی دارند.

سرامیک دیوار جدید

در گذشته خانه ها نما نداشتند و از خشت خالی برای دیوارها استفاده می شد اما اکنون سرامیک های جدید شکل دیگری به خود می گرفتند.

انواع سرامیک در بازار عبارتند از:

  • سنگ مرمر سرامیکی
  • سرامیک گرانیت
  • سرامیک عتیقه
  • طراحی فرش سرامیکی
  • سرامیک ساده
  • سرامیک گل
  • طراحی سرامیک

هر مقدار دیوار از سرامیک های طراحی جدید نصب شده و دیوار حساس تر به نظر می رسد. مهمترین جنبه نمای ساختمان این است که علاوه بر تغییرات اقلیمی مقاومت و ظاهر سرامیک بسیار مهم است.

از این محصول می توان در دیوارهای پارکینگ استفاده کرد, راهروها, کف سرامیکی ساختمان و اشپزخانه, که بسته به نوع استفاده متفاوت قابل استفاده است.

سرامیک دیوار بزرگ

سرامیک ها در اندازه ها و اندازه های مختلف توسط کارخانه ها تولید می شوند اما سرامیک های ساخته شده برای دیوارها در اندازه های بزرگ تولید می شوند.

دوام سرامیک ها بیش از هر پوشش دیواری دیگر است. این کاشی و سرامیک در انواع مختلفی تولید می شود و در هر کدام توضیح داده شده است.

سرامیک های بزرگ سه بعدی: این سرامیک ها به طور کلی با ویژگی های سه بعدی خود مشخص می شوند و فضایی لوکس و مدرن را برای محیط مورد استفاده شما ایجاد می کنند و حس فانتزی را برای بینندگان و مخاطبان فراهم می کنند.

این محصولات همچنین می توانند برای نمای ساختمان کوچک و متوسط استفاده شوند.

سرامیک های فانتزی بزرگ: این محصولات بیشتر برای ویلاهای جنگلی و محیط های مشرف به ساحل می تواند گزینه ای مطلوب و بسیار مناسب باشد و در عین حال دارای قیمت و کیفیت بالایی نیز باشد.

ترکیبات سرامیکی بسیار جمع و جور و مقاوم هستند که در برابر اب نفوذ ندارند و دارای لعابی مقاوم در برابر لغزش هستند که اصطلاحا لغزش نیست.

خرید و فروش سرامیک دیوار

اگر فردی هستید که به استاندارد فضا اهمیت می دهید, سرامیک های دیواری سرامیکی قابل شستشو را هنگام خرید و فروش انتخاب کنید, زیرا با دستمال به راحتی خاک را از بین می برد.

سرامیک عایق دیواری خوبی است و در برابر گرما و سرما و همچنین برق و گرما مقاوم است. این مزیت در زمستان رخ می دهد به دلیل سرامیک مانع از اتلاف گرما و انرژی می شود که همچنین منجر به مقاومت در برابر این محصول می شود.

لعاب سرامیک به طور کلی کوارتز مخلوط, اکسید سرب و فلدسپات, که پس از فرز به شکل رقیق نرم.

قیمت سرامیک دیوار

مهمترین موضوعی که اکثر مردم هنگام خرید محصولات اهمیت می دهند قیمت است و این در مورد سرامیک های دیواری نیز صدق می کند.

قیمت ها به کیفیت محصولات بستگی دارد و هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت گران تر خواهد بود. بنابراین مراقب باشید کیفیت را فدای کمیت نکنید و هنگام خرید به دنبال محصول ارزان تر نباشید.

سرامیک ها لعاب های متنوعی دارند که عبارتند از:

لعاب بی رنگ که مخلوط سیلیس, کلسیم و پرسلن سفید است که بسیار شفاف.

لعاب رنگی که از رنگ و رنگ ابی تشکیل شده است نشانگر اکسید مس و رنگ زرد رنگ نشانگر اکسید اهن و سبز علامت اکسید کروم است.

لعاب مات ساخته شده از کربنات سدیم و نمک که برای جلوگیری از زنگ زدگی انجام می شود.

سرامیک لعاب و پخت و پز در کوره های کاشی با درجه حرارت بالا باعث مقاومت بالا در انواع شرایط جوی می شود.

اما در مورد سرامیک های شیشه ای از ذرات زیادی ساخته شده است که خواص خود را کاهش می دهد و شیشه های ریز دانه در خود یافت نمی شود و لعاب این سرامیک ها مخلوطی از اکسید سرب و کوارتز و فلدسپات است.

در این مقاله سعی شده است اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار داده و در انتخاب و تصمیم گیری در مورد نحوه خرید به شما کمک کنیم. امیدواریم که بتوانیم اطلاعات مفیدی به شما بدهیم و شما را راضی کنیم.

جهت تهیه و خرید انواع سرامیک و مخصوصا سرامیک دیواری می توانید با پر کردن فرم موجود در سایت با مشاوران ما تماس بگیرید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مستقیما با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *