در این شرایط اقتصادی ایران که قیمت تمام مصالح رو به افزایش است، قیمت انواع کاشی و سرامیک رو به افزایش بوده و خرید کاشی ارزان قیمت یک رویا است، اما ما سعی داریم راه هایی را برای خرید ارزان و با کیفیت به شما ارائه دهیم.
قیمت کاشی و سرامیک به عوامل زیادی مانند خرید مواد اولیه و قیمت دلاری نوع طرح و ضخامت کالیبراسیون و لیزر و همچنین اندازه و سایز کاشی بستگی دارد. با توجه به این موارد می توان شاهد افزایش قیمت سرامیک و کاشی در بازار فعلی مصالح ساختمانی بود.

البته باید توجه داشته باشیم که برخی از فروشگاه ها یا کارخانه ها در سراسر کشور به دلایلی مانند اتمام فصل فروش عمده و تخلیه انبار برای تعویض بار جدید و همچنین تخریب یا مخدوش شدن بسته بندی کاشیها محصولات خود را ارزان تر به فروش می رسانند.

کاشی و سرامیک ارزان

در بازار فعلی ما انواع مختلفی از کاشی و سرامیک ارزان وجود دارد، به عنوان مثال کاشی درجه چهار و پنج که البته کیفیت بالایی ندارند اما قیمتهای فوق العاده خوبی دارند.
این نوع کاشی و سرامیک ارزان قیمت دارای انحنای منحصربه فردی است، قوام ضعیفی دارد، ظاهر و کیفیت بسیار پایینی دارد و هنگام مواجهه با آب، آن را جذب می کند. این کاشیها اغلب برای دیوارهای مرتفع استفاده می شوند، اما باید توجه داشته باشیم که این نوع کاشیها و سرامیکها قیمت بسیار پایینی دارند و مقرون به صرفه هستند.
دسته دیگری از کاشی و سرامیکهای عرضه شده در بازار کنونی فله و تنی و بیشتر به نام کاشی فله یا کاشی فله یا تناژی شناخته می شوند که ارزان هستند اما کیفیت خوبی دارند. با توجه به خالی بودن فروشگاه، فروشندگان آنها را با قیمت مناسب تری به فروش می رسانند که این دو تفاوت مهم است. یکی اینکه در کارتن یا جعبه مخصوص وجود ندارد و به صورت کیلویی یا عمده و حتی بدون پالت به فروش می رسد.

به طور طبیعی احتمال شکستگی و لب پر بودن کاشی و سرامیک دست دوم وجود دارد. دیگر اینکه این کاشیها تنوع رنگ زیادی دارند و دست مشتری را برای خرید رنگ مورد نظر باز گذاشته اند، بنابراین اگر به کیفیت کاشی و سرامیک در محل مورد نظر اهمیت می دهید،
انتخاب تنوع رنگ یا استفاده از رنگهای دلخواه برای شما مهم است، می توانید از این کاشیها استفاده کنید. کاشیهای برش نیز در وسط برجسته هستند. آنها ارزان ترین کاشیها و سرامیکهای موجود در بازار هستند.
برخی از فروشندگان کاشیهای شکسته را از کارخانه ها به صورت عمده خریداری می کنند، آنها را با برخی ماشین آلات برش می دهند و به اندازه دلخواه خود می فروشند.

متأسفانه این کاشیها و سرامیکها به دلیل اینکه در اندازه های استاندارد برش نمی خورند اندازه غیر معمول و اندازه غیر استاندارد دارند.
تنها خوبی این کاشیها این است که برای استفاده در فضاهای کمتر از 100 متر مربع مناسب هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.
اما در خرید محدوده بالای 100 متر مربع برای ساخت همان ابعاد و طرح و رنگ با مشکل مواجه خواهید شد، بنابراین اگر اندازه متراژ مورد استفاده شما کم باشد، اندازه نادرست کاشیها شما را آزار نمی دهد و قیمت پایین برای شما مهم است، ما خرید این نوع کاشی و سرامیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید کاشی و سرامیک

ایران کارخانه های متعددی در سراسر کشور برای تولید این محصول دارد که کیفیت، تنوع و قیمت بسیار متفاوتی دارد، بنابراین قیمت این محصول نسبتاً مناسب است.
در هنگام خرید محصول مورد نظر خود به رنگهای سرامیکی و سفید سرامیکی بیشتر توجه کنید. برخی رنگها جزو پرفروش ترین رنگهای بازار هستند که به مراتب قیمت کمتری نسبت به سایر موارد موجود در بازار دارند و کاشیهایی که سایز بزرگ تری دارند نسبت به کاشیهایی با اندازه های کوچکتر قیمت بیشتری دارند.
بسیاری از شرکتهای فروش و یا حتی کارخانجات در سراسر کشور شرایط فروش ویژه ای را برای خریداران کاشی و سرامیک در تیراژ بالا در نظر گرفته اند که در صورت تمایل به خرید کاشی و سرامیک با حجم بالا می توانید از این شرایط فروش ویژه استفاده کنید.
همچنین برخی از کارخانه ها یا شرکتها، کاشی و سرامیکهایی را که طرحها و مدلهای قدیمی و غیر به روز دارند را با قیمتهای بسیار مناسب و ارزان تر از آنچه شما می دانید، عرضه می کنند. هنگام خرید باید به کالایی که دارای نشان استاندارد است توجه کنید و عیار کالایی را که می خرید بررسی کنید تا اگر درجه پایینی دارد هنگام نصب مشکلی نداشته باشد و باید از فروشنده بپرسید و دلیل آن را بررسی کنید.

در نظر داشته باشید که در استان یزد تولید عمده کاشی و سرامیک انجام می شود، بنابراین در این استان می توانیم بهترین کاشی و سرامیک یزد را با کمترین قیمت ممکن پیدا کنیم.
در نهایت سعی کنید قبل از رفتن به شرکت یا خرید حتما از سایتهای اینترنتی بازدید کنید. تعداد زیاد سایتهای اینترنتی فروش کاشی و سرامیک و همچنین قیمت ابعاد و کیفیتهای متفاوتی که امروزه این سایتها در اختیار شما قرار می دهند، باعث صرفه جویی در هزینه های شما شده و دست شما را برای انتخاب کاشی و سرامیک با کیفیت خوب و خرید ایمن باز می گذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *